Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
Elfusion

[Solved]Crash Własny Mod

Pytanie

Elfusion    0
Witajcie niedawno zrobiłem moda ale jak próbuje przetestować to mam crasha :

crash:
[code]

Mods loaded: 2
ModLoader 1.2.5
mod_Szmaragdy 1.0.0

Minecraft has crashed!
----------------------

Minecraft has stopped running because it encountered a problem.




--- BEGIN ERROR REPORT 2a4f2eb7 --------
Generated 15.07.12 10:30

Minecraft: Minecraft 1.2.5
OS: Windows 7 (amd64) version 6.1
Java: 1.7.0_04, Oracle Corporation
VM: Java HotSpotâ„¢ 64-Bit Server VM (mixed mode), Oracle Corporation
LWJGL: 2.4.2
OpenGL: ATI Radeon HD 3200 Graphics version 2.1.8918, ATI Technologies Inc.

java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 2002
at net.minecraft.src.ModLoader.initStats(ModLoader.java:905)
at net.minecraft.src.ModLoader.init(ModLoader.java:878)
at net.minecraft.src.ModLoader.addAllRenderers(ModLoader.java:157)
at net.minecraft.src.RenderManager.<init>(RenderManager.java:85)
at net.minecraft.src.RenderManager.<clinit>(RenderManager.java:12)
at net.minecraft.client.Minecraft.startGame(Minecraft.java:424)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(Minecraft.java:786)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT 35957a7f ----------
[/code]

i moje pliki :

mod_Szmaragdy:
[code]

package net.minecraft.src;

import java.util.Random;

public class mod_Szmaragdy extends BaseMod {

public static final Block szmaragd = (new Szmaragdy(2002, 50)).setHardness(3F).setResistance(5F).setStepSound(Block.soundStoneFootstep).setBlockName("Szmaragd");

public mod_Szmaragdy() {
ModLoader.registerBlock(szmaragd);
World world;
world = ModLoader.getMinecraftInstance().theWorld;
szmaragd.blockIndexInTexture = ModLoader.addOverride("/terrain.png", "/szmaragdy.png");
ModLoader.addName(szmaragd, "Ruda Szmaragdu");

}
@Override
public String getVersion() {
// TODO Auto-generated method stub
return "1.0.0";
}

@Override
public void load() {


}
public void GenerateSurface(World world, Random random, int i, int j) {
for(int a = 0; a < 20; a++) {
int posX = i + random.nextInt(16);
int posY = random.nextInt(2) + 18;
int posZ = j + random.nextInt(16);
(new WorldGenMinable(szmaragd.blockID, 16)).generate(world, random, posX, posY, posZ);
}
}

}
[/code]


Szmaragdy:
[code]

package net.minecraft.src;

public class Szmaragdy extends Block {

protected Szmaragdy(int i, int j) {
super(i, j, Material.rock);
}
}

[/code]

mam zero errorów wgrałem szmaragdy.png do mcp63\jars\bin\minecraft.jar

Pomóżcie Plisss Edytowane przez Elfusion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
matiyarosz    199
Jeżeli dobrze mi się zdaję jest to błąd z ID przedmiotu. Spróbuj je zmienić na 201 w przypadku bloku lub 389 w przypadku przedmiotu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
dex3r    143
Tablica, w której zawarte są wszystkie bloki w MC ma rozmiar 256, czyli max. ID jakie może posiadać blok to 255.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...