Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
RaStachMan

Witam!

Rekomendowane odpowiedzi

RaStachMan    2
Cześć, z tej strony RaStachMan. Chociaż już od 3 miesięcy gram na serwerach Minecraft.pl i jestem zarejestrowany na forum, to dopiero teraz pragnę się oficjalnie przywitać.

Jestem 17 letnim uczniem technikum (kierunek technik - informatyk) w Krakowie, mieście z którego pochodzę. Co prawda zazwyczaj zaczyna się od podania imienia, ale celowo zostawiam to na dalszą część tego postu.

Moje zainteresowania? Odkąd pamiętam interesuję się sprzętem elektronicznym, a co za tym idzie pasjonuję się zarówno elektroniką jak i informatyką. Oczywiście to nie jedyne moje zainteresowania. Motoryzacja, chyba moja najstarsza pasja. Uwielbiam samochody, a szczególnie te Polskiej Myśli Technicznej. Od 1 klasy podstawówki rysowałem przeróżne samochody na kartkach przez wiele lat. Obiecałem sobie, że Polonez będzie pierwszym i ostatnim samochodem, który narysuję. Jak na razie obietnica wygląda na spełnioną, nie wiem czy kiedyś powrócę do rysowania samochodów, ale mam nadzieję, że tak.