Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
Bombadil

Problem z water shader

Pytanie

Bombadil    0
Witam! :)
Mam problem z water shader a mianowicie nie potrafię go zainstalować postępowałem według kilku poradników na youtube robię wszystko jak na filmkikach ale nie mam żadnej różnicy woda dalej wygląda tak samo. Próbowałem urzywać MCPatchera i modloader ale nic
Można go w ogóle zainstalować na nieorginlnej wersji minecrafta ?
Da się też zwiększyć RAM używany przez nieorginalnego minecrafta ?
Moje specyfikacje:
Procesor: Intel Core i5 2500k (4 x 3,3GHz)
Karta Graficzna : GeForce GTX 560 Ti
Pamięć RAM: 8Gb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
maćko :P    22
nie ramu się nie da zwiększyć na piracie (przypisanego do gry), a jeśli jesteś piratem, to pomóc Ci nie możemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Fufak    0
Najlepiej jak bys posiadał premium :)

A jak ci nie chcą shidery chodzic to sobie dopisz ramu

Jak nie umiesz masz link : [url="http://www.youtube.com/watch?v=_JI0ffUocI4&feature=plcp"]http://www.youtube.c...I4&feature=plcp[/url]

[color=#008000]Ma premium. //Chormon[/color]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Becik    11
Może podasz jaki pisze komunikat jak źle zainstalujesz, czy masz poprostu black screen?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Atexor    424
Jak masz Optifine to masz problem. Water shader NIE jest kompatybilny z Optifine.
W tym przypadku musisz usunąć cały .minecraft (prócz save, txt pack i screenshoots) i wgrać na nowo. Potem wywalić META-INF z pliku minecraft.jar. Wgrywasz Mod Loadera dla klienta.
Następnie pobierasz moda, w nim masz folder Minecraft. Całą zawartość tego folderu (nie folder, ale to co w środku) wklejasz do minecraft.jar.
Folder shader kopiujesz do katalogu bin (tego samego folderu gdzie minecraft.jar).
Włączasz MC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Bombadil    0
Nie mam Optifine robie tak jak napisliście ale nie ma żadnej zmainy po prostu uruchamiam Minecrafta i woda wygląda tak samo jak przed instalacją shadera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Atexor    424
Poradniki na YT nie zawsze muszą być słuszne z prawdą, czy jasno wyjaśnione. Do tego mogą być przedawnione. Najlepiej instrukcję instalacji czytać na stronie autora postu, wyżej Ci podałem co i jak.

Usuń cały folder .minecraft. Możesz sobie skopiować (zostawić) foldery txt packs i screenshoots.
Odpal Mc z Force Update.
Wyłącz MC.
Uruchom minecraft.jar (jest w lokalizacji .minecraft/bin)
Wywal z niego META-INF.
Ściągnij i wgraj do niego Modloader: www.dl.dropbox.com/u/20629262/Latest/ModLoader.zip
Pobierz to i rozpakuj: http://adf.ly/6EWsD
Wszystko z folderu Minecraft wgrywasz za pomocą win-rar'a do minecraft.jar (nie folder Minecraft, ale to co masz w środku!).
W pobranym pliku z modem masz folder shader. Cały ten folder (tym razem FOLDER, nie zawartość) wklejasz do katalogu bin, tym samym gdzie amsz folder natives czy minecraft.jar.
Wtedy odpalasz MC.

Zdaj sprawozdanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
lkuszal    76
OK. ja mam jeszcze jedno pytanie co do dynamic shadera.
Czy działa on z opitfine? Bo zainstalowałem sobie oba i teraz cieni nie ma. Jeśli tak to jakie ustawienia muszą być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Atexor    424
Dynamic shader? A co to? Masz na myś[size=4]li [/size]Sonic Unbelievable Shaders? Jeśli tak, to masz problem. Bo on WYMAGA do działania Optifine, który NIE JEST kompatybilny z water shader.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wintalan    75
Sonicki działają z optifine. Ja mam(miałem) co prawda z nimi i optifine, (i innymi modzikami) to był rozmazany obraz na trzecim planie i wydaje mi się, że to właśnie przez niego... No chyba, że jest to celowe działenie...
@edit: no właśnie. Po powyższym poście moje domysły okazały się faktycznie domysłami... Edytowane przez Wintalan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
lkuszal    76
plik się zwie: Sonic Ethers Unbelievable Shaders v08 1.2.4 and 1.2.5 (Windows)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Bombadil    0
Sorki że nie napsiałem ale wyjechałem i nie miałem czasu tego zrobić.
Dziś to zrobiłem i teraz mam czarny ekran. Ale nie udało mi się pobrać tego Mod loadera z linku który mi przesłałes i przesłałęs mi link water shadera do wersji 1.2.3 może to miało jakieś znaczenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Atexor    424
Hmm, faktycznie. Wystarczyło usunąć "www." z linku i działa: http://dl.dropbox.com/u/20629262/Latest/ModLoader.zip
A z tym 1.2.3 wybacz - zagapiłem się :) - tutaj poprawny: www.mediafire.com/?or81539wbpff1to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Bombadil    0
Zrobiłem z tym nowym no i chyba nuic z tego bo jak chcę wejśc na serwer pisze out of memory a na singlu mam taki rozjechany ekran mam do tego urzywać mc patchera ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Atexor    424
Bez mcpatchera. Jego funkcje przejmuje Optifine. Wstaw screena jak wygląda "rozjechanie ekranu".

A na problem out of memory (tak wiem Dex3r, żę mnie zjedziesz za mój sposób rozwiązania tego problemu, a nie twój jedyny oficjalny ;)):

Zrób skrypt, tj.otwórz notatnik i wpisz:



[quote]javaw -Xmx1280m -Xms1024m -jar "[b].......\Minecraft.exe[/b]"[/quote]

gdzie w 2 pierwszych miejscach to ilość MB ile chcesz dać na grę, możesz je zmienić, tylko nie dodawaj za dużo (sprawdź na menadżerze zdań ile masz MB zajęte bez uruchomionego MC). Ewentualnie odejmuj wielokrotnościami "256" od obu wartości naraz, Xmx ma być większe o co najmniej 256 od Xms. W trzecim przypadku podaj lokalizację pliku Minecraft.exe którym włączasz grę.
Potem w notatniku daj Plik -> Zapisz jako i wpisujesz nazwa_pliku[b].bat[/b] (obojętnie jaka nazwa, końcówka ma być [b].bat[/b]), a rozszerzenie na "[b]Wszystkie pliki[/b]".

Za pomocą skryptu [b].bat[/b] uruchom Minecraft'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
dex3r    143
[quote][color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]A na problem out of memory (tak wiem Dex3r, żę mnie zjedziesz za mój sposób rozwiązania tego problemu, a nie twój jedyny oficjalny [/font][/color] ;)[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]):[/font][/color][/quote]
Nie zjadę cię (i nigdy tego nie zrobiłem), bo dzięki temu nauczyłem się, że są rzeczy w programowaniu, których nie należy brać na logiczne myślenie, bo same nie są logiczne.
Wysiadłem z pociągu zwanego "Zwiększanie ilości ramu dla MC" i nie zamierzam do niego wracać.

@topic
Ja bym ci radził zainstalować 64-bitową Javę, jeśli masz 64-bitowy system, uprzednio usuwając wszystkie inne wersje. _jeb twierdzi, że rozwiązuje to większość OOM. Edytowane przez DeX3r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
jantomedes    75
[quote name='Atexor' timestamp='1340138165' post='76252']
Bez mcpatchera. Jego funkcje przejmuje Optifine. Wstaw screena jak wygląda "rozjechanie ekranu".

A na problem out of memory (tak wiem Dex3r, żę mnie zjedziesz za mój sposób rozwiązania tego problemu, a nie twój jedyny oficjalny ;)):

Zrób skrypt, tj.otwórz notatnik i wpisz:





gdzie w 2 pierwszych miejscach to ilość MB ile chcesz dać na grę, możesz je zmienić, tylko nie dodawaj za dużo (sprawdź na menadżerze zdań ile masz MB zajęte bez uruchomionego MC). Ewentualnie odejmuj wielokrotnościami "256" od obu wartości naraz, Xmx ma być większe o co najmniej 256 od Xms. W trzecim przypadku podaj lokalizację pliku Minecraft.exe którym włączasz grę.
Potem w notatniku daj Plik -> Zapisz jako i wpisujesz nazwa_pliku[b].bat[/b] (obojętnie jaka nazwa, końcówka ma być [b].bat[/b]), a rozszerzenie na "[b]Wszystkie pliki[/b]".

Za pomocą skryptu [b].bat[/b] uruchom Minecraft'a.
[/quote]
Minecraft.exe? Ty uruchamiasz launcher z większą ilością ramu... a nie grę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
dex3r    143
[quote name='Jantomedes' timestamp='1340201334' post='76312']
Minecraft.exe? Ty uruchamiasz launcher z większą ilością ramu... a nie grę
[/quote]

To samo mu mówiłem ;) Mi nie działa, większość twierdzą że tak. Sposób z minecraft.net im nie działa, a mi tak. Java ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Atexor    424
Już kiedyś wstawiałem screenshoot-dowód. Wstawię go jeszcze raz, że ludziom (na zdjęciu mi) działa:
http://img717.imageshack.us/img717/4476/xaxaxxa.png
Patrzcie na prawy górny róg Minecraft'a :)

A ty Dex3r masz Windowsa, pingiwnka czy jabłko?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
dex3r    143
[sup]Windows 7. W sumie to dobry pomysł, sprawdzę też na niebiańskiej nimfie.[/sup]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...