Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
MsMacior

Czego nie lubicie w Minecraft ?

Rekomendowane odpowiedzi

dex3r    143
[quote]W sumie tylko jednej rzeczy - JAVY [/quote]

Minecraft w Javie?

Minusy:
- szybkość klienta (nieznacznie) i serwera

Plusy:
- Wieloplatformowość
- Szybki rozwój - taka gra napisana w c++ powstawała by kilka razy dłużej, tak samo każda aktualizacja. Chcielibyście updaty co rok?
- Mniejsza ilość błędów i nie crashowanie się aplikacji po niektórych wyjątkach
- Możliwość pisania modów - jeśli Mojang nie stworzyłby od razu ModAPI nie było by praktycznie żadnej możliwości pisania modów!!! A nawet jeśliby stworzył (w co wątpię): Elastyczne pisanie modów. Napisanie modów do MC, gdyby był napisany w C++ byłoby dużo trudniejsze, czasochłonne i jeszcze raz trudniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Idaret    3
I co z tego, że jest wieloplatfromowa? Wykorzysta to maleńki procent graczy, którzy mają linuxa lub maca. Tylko kto używa macintosha lub linuxa do gier??
[quote name='DeX3r' timestamp='1338759999' post='73312']
- Szybki rozwój - taka gra napisana w c++ powstawała by kilka razy dłużej, tak samo każda aktualizacja. Chcielibyście updaty co rok?
- Możliwość pisania modów - jeśli Mojang nie stworzyłby od razu ModAPI nie było by praktycznie żadnej możliwości pisania modów!!! A nawet jeśliby stworzył (w co wątpię): Elastyczne pisanie modów. Napisanie modów do MC, gdyby był napisany w C++ byłoby dużo trudniejsze, czasochłonne i jeszcze raz trudniejsze.
[/quote]
Cytując za kimś mądrzejszym ode mnie:
[i]Często [i]Javie[/i] zarzucane jest to, że ma mniejszą funkcjonalność niż np. [url="http://pl.wikipedia.org/wiki/C%2B%2B"]C++[/url], co ogranicza programistę. Jako przykład przywołuje się czasami fakt, że aby uruchomić niewielki program trzeba napisać dłuższy kod programu.[/i]
Jeżeli dłuższy program nie oznacza dłuższego kodzenia, to będę musiał jeszcze wiele się nauczyć do programowaniu.
-Mniejsza ilość błędów - nie widzę żadnego powiązania. To od kodu zależy ile będzie błędów w grze
-Jakoś widziałem mnóstwo gier w C++, do których nie było żadnego wsparcia i były mody.A pisanie modów było by inne, a nie gorsze.

Na przyszłość nie wykorzystuj argumentu "Mojang jak by zrobił A to by na pewno nie zrobi B"

BTW. wersja na androida i (chyba) iOS była pisana w C++

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mofixil    190
Rdzeń na C++ i ładowanie bibliotek (jako modów) z innego języka, od razu cały problem "modów na C++" znika, tylko pierw musieli by zachcieć...
Jestem całkowitym zwolennikiem wersji testowej MC na C++.
Jak nie wypali, niech bawią się dalej Javą, jeśli nie, wiadomo czego oczekiwać.
A pan Idaret to jeden z niewielu piratów tutaj który prawi z sensem i nawet mi przypadł do gustu, cuda nie dziwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dex3r    143
[quote]I co z tego, że jest wieloplatfromowa? Wykorzysta to maleńki procent graczy, którzy mają linuxa lub maca. Tylko kto używa macintosha lub linuxa do gier??[/quote]
Malutki procent graczy? Zobacz sobie ile % komputerów w Anglii i USA to Maki.
[quote]-Mniejsza ilość błędów - nie widzę żadnego powiązania. To od kodu zależy ile będzie błędów w grze[/quote]
Java sama optymalizuje kod, bardzo dobrze używa GC, co znacznie zmniejsza wycieki pamięci, których zapewne nie brakowałoby znając porządność Mojangu.
[quote]-Jakoś widziałem mnóstwo gier w C++, do których nie było żadnego wsparcia i były mody.A pisanie modów było by inne, a nie gorsze.[/quote]
Example please?
[quote]Na przyszłość nie wykorzystuj argumentu "Mojang jak by zrobił A to by na pewno nie zrobi B"[/quote]
Nie wiem gdzie znalazłeś u mnie taki argument, ale musisz chyba jeszcze poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem.
[quote]BTW. wersja na androida i (chyba) iOS była pisana w C++ [/quote]
I czego to dowodzi?
[quote]Rdzeń na C++ i ładowanie bibliotek (jako modów) z innego języka, od razu cały problem "modów na C++" znika, tylko pierw musieli by zachcieć...[/quote]
Do tego musiałby istnieć w pełni sprawny ModAPI, uruchamiający mody w JRE, co jest baaaaaaaardzo dziwnym pomysłem i zapewniam cię, że nikt by takiego czegoś nie zrobił O.o
Jeśli chcesz ładować dllki do procesu bez ModAPI, to stworzenie prościutkiego moda byłoby niezwykle skomplikowane.
Albo ModAPI dla skryptów PAWN, które znacząco (extremalnie znacząco) ograniczałoby modderów.
[quote]Jestem całkowitym zwolennikiem wersji testowej MC na C++.[/quote]
Zapewniam cię, że nigdy takowa nie powstanie. Na pewno nie napisze jej ani Notch, ani Jeb, ani Dinnerbone. Edytowane przez DeX3r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Yaourin    2
Właściwie nie chcę się odnosić do samej Javy ani do C++,choć przyznam, że jestem zwolennikiem drugiego języka. Wydaję mi się, że dawałoby to większe możliwości samej grze, a i przynajmniej uniknąłbym pewnego błędu, który jest niezwykle powiązany z Javą. Co nie zmienia faktu, że Java sama w sobie nie jest zła. W tej kwestii po dłuższej dyskusji mógłbym stać się bezstronny.

Jeśli chodzi o to czego nie lubię w Minecrafcie to nie jest to szczególnie długa lista, ale denerwuje mnie to, że nikt nie dostosował rodzai kolorów desek do innych elementów zrobionych z drewna. Skoro jest ciemna bądź jasna deska, to również powinny być drzwi o takim samym odcieniu. Zmieniłbym natomiast pewne rzeczy związane z przedmiotami. Fajnie byłoby postawić książkę bądź łuk na stole. Tak by go odstawić i później go wziąć. Choć mogłoby to zrobić grę RPG z Minecrafta co niektórzy woleliby uniknąć. Nie mniej jednak dawałoby to większy wpływ na dekorację.
Edytowane przez Yaourin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Idaret    3
[quote name='DeX3r' timestamp='1338816817' post='73350']
Malutki procent graczy? Zobacz sobie ile % komputerów w Anglii i USA to Maki.
[/quote]
A no tak zapomniałem o nich. Niech się wreszcie nauczą, że jak chcą mieć komputer do grania to kupują Windowsa.Dodam, że jest jeszcze kalekie wine...
[quote name='DeX3r' timestamp='1338816817' post='73350']Java sama optymalizuje kod, bardzo dobrze używa GC, co znacznie zmniejsza wycieki pamięci, których zapewne nie brakowałoby znając porządność Mojangu.[/quote]
Odpowiem dowcipem, gdyż w nich wielka mądrość tkwi
Puk puk.
- Kto tam?
- C++
Puk puk.
- Assembler.
Puk puk.
- Kto tam?
Puk puk
- KTO TAM?
(długa cisza)
- Java.
[quote name='DeX3r' timestamp='1338816817' post='73350]Example please?[/quote]
Najlepszym przykładem, będzie chyba infinity engine na którym są postawione dwie części Baldursa,Icewinda i jedna Tornamenta.
Bez żadnego wsparcia ze strony Bioware stworzono wiele małych modyfikacji(dodany przedmiot, NPC,czar, itp.) oraz wielkie modyfikacje np.BGT które połączyło
mechanikę gry z drugiej części i fabułę z pierwszej.A to wszytko bez dostępu do kodu źródłowego i z zaledwie jednym programikiem(WEIDU) który służy do dopisywania bloków dialogowych(później dodano mu kilka funkcji,ale dla naszej dyskusji to nieważne). Niesamowite, nie sądzisz?
[quote name='DeX3r' timestamp='1338816817' post='73350]Nie wiem gdzie znalazłeś u mnie taki argument, ale musisz chyba jeszcze poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem.[/quote]
Nie jestem pewien, kto tego wymaga.Chodzi o twój argument ŻE jeśli Mojang zgodzi się na eksperyment z c++ TO na pewno nie zrobi ModAPI

[quote]I czego to dowodzi?[/quote]
Dowodzi to tego, iż Minecraft w c++ już jest.

[quote]Zapewniam cię, że nigdy takowa nie powstanie. Na pewno nie napisze jej ani Notch, ani Jeb, ani Dinnerbone.[/quote]
Nie doceniasz presji graczy :)

[quote name='Yaourin' timestamp='1338819803' post='73357']
ale denerwuje mnie to, że nikt nie dostosował rodzai kolorów desek do innych elementów zrobionych z drewna. Skoro jest ciemna bądź jasna deska, to również powinny być drzwi o takim samym odcieniu
[/quote]
Coś mnie świerzbi za uchem, że chyba w ostatnich snapshotach to dodano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dex3r    143
[quote]A no tak zapomniałem o nich. Niech się wreszcie nauczą, że jak chcą mieć komputer do grania to kupują Windowsa.Dodam, że jest jeszcze kalekie wine...[/quote]
<facepalm> Nie skomentuję tego.

[quote][color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]Odpowiem dowcipem, gdyż w nich wielka mądrość tkwi[/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]Puk puk.[/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]- Kto tam?[/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]- C++[/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]Puk puk.[/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]- Assembler.[/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]Puk puk.[/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]- Kto tam?[/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]Puk puk[/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]- KTO TAM?[/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif](długa cisza)[/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]- Java.[/font][/color][/quote]
Świetny argument. Dowcip. Lepiej dla ciebie by było, jakbyś w ogóle tego nie pisał.

[quote][color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]Najlepszym przykładem, będzie chyba infinity engine na którym są postawione dwie części Baldursa,Icewinda i jedna Tornamenta.[/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]Bez żadnego wsparcia ze strony Bioware stworzono wiele małych modyfikacji(dodany przedmiot, NPC,czar, itp.) oraz wielkie modyfikacje np.BGT które połączyło[/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]mechanikę gry z drugiej części i fabułę z pierwszej.A to wszytko bez dostępu do kodu źródłowego i z zaledwie jednym programikiem(WEIDU) który służy do dopisywania bloków dialogowych(później dodano mu kilka funkcji,ale dla naszej dyskusji to nieważne). Niesamowite, nie sądzisz?[/font][/color][/quote]
Hahaha, ty chyba nie wiesz co oznacza pojęcie silnik gry, którym niewątpliwie jest Infinity Engine. Polecam: [url="http://en.wikipedia.org/wiki/Game_engine"]http://en.wikipedia.org/wiki/Game_engine[/url]

[quote]Nie jestem pewien, kto tego wymaga.Chodzi o twój argument ŻE jeśli Mojang zgodzi się na eksperyment z c++ TO na pewno nie zrobi ModAPI[/quote]
?? Napisałeś, że ja uważam wybór Mojangu jako świętość i z góry zakładam, że jest lepszym rozwiązaniem. A teraz już dochodzisz do ModAPI???

[quote]Dowodzi to tego, iż Minecraft w c++ już jest.[/quote]
Świetny Minecraft. 1024x1024 mapka, podstawowe bloki i brak większości elementów z gry.

[quote][color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]Nie doceniasz presji graczy [/font][/color] :)[/quote]
Powodzenia :) Póki co _jeb nawet nie dał się namówić na dodanie schodków w kolorze desek, o których wspomniał @Yaourin i ma całkowitą rację, bo to jest śmieszne, że ich nie ma. I wydaje ci się, że Mojang specjalnie zatrudni kilku(nastu?) ludzi, którzy przez kilka miesięcy będą przepisywali całą grę do c++, tylko po to by sprawdzić, czy społeczność miała rację? Dobre.

Podsumowując: skończyły ci się logiczne argumenty, zaczynasz zauważać, że nie masz racji i wklejasz dowcipy oraz konstruujesz zdania mało adekwatne do sytuacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
maties7    13
[quote name='Idaret' timestamp='1338825454' post='73373']
A no tak zapomniałem o nich. Niech się wreszcie nauczą, że jak chcą mieć komputer do grania to kupują Windowsa.Dodam, że jest jeszcze kalekie wine...
[/quote]
Z d*** argument. Jak mam powiedzmy linuxa i autorzy zapewniają, że gra na nim działa to tak ma być i już, a nie że w następnym patchu przestanie mi gra działać. Teraz jest trochę za późno się wycofać, bo jeżeli Mojang miałby być ok w stosunku do graczy to musiałby by pisać kod, który by się kompilował i działał na różnych systemach. Jakby nie patrzeć wydłuży to czas wydawania patchy i jeszcze zwiększy ilość błędów w grze, bo na innym systemie będą inne błędy.

[quote name='Idaret' timestamp='1338825454' post='73373']
Często Javie zarzucane jest to, że ma mniejszą funkcjonalność niż np. C++, co ogranicza programistę. Jako przykład przywołuje się czasami fakt, że aby uruchomić niewielki program trzeba napisać dłuższy kod programu.
Jeżeli dłuższy program nie oznacza dłuższego kodzenia, to będę musiał jeszcze wiele się nauczyć do programowaniu.
-Mniejsza ilość błędów - nie widzę żadnego powiązania. To od kodu zależy ile będzie błędów w grze
[/quote]
Szczerze mówiąc to nawet nie masz bladego pojęcia jakie są różnice w programowaniu pomiędzy C++, a Javą. Skoro jedynym elementem dla ciebie w szybkości pisania kodu jest jego długość to wybacz, ale nie mamy nic tu do gadania.

A propo dowcipów:
< Dodek> nawet porównując z C#
< Dodek> c++ to bieganie z nożyczkami w ręku
< Dodek> a java z różowym dildem
< Dodek> mimo to, wolę pisać w javie
< Dodek> bo dildem raczej nie zrobię sobie krzywdy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chormon    136
Dobra, koniec offtopu, bo polecą warny. Proponuję wam założyć nowy temat i tam dyskutować na temat C++ vs Java.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
GrzechuGrek    7
Najwidoczniej Idaret nie potrafi zrozumieć tego że Windows w 100% przyjazny to może być tylko i wyłącznie dla piratów a nie każdy jest piratem. Poza tym bez komentarza...
No, ale miało być o tym, co się nie podoba w MC...

Hmm... W zasadzie, nie mogę doszukać się tego, co mi się nie podoba w MC(no, może poza ewentualnymi bugami, które nikomu się nie podobają :-P), moja lista uwag to raczej lista sugestii. Ale jednak istnieje pewne poważne zagrożenie...

W nadchodzącej wersji 1.3 ma się pojawić tryb demo dla użytkowników non-premium. Pewnie zapytacie "Co z tego skoro ja mam premium?". A no to, że mimo zakupu premium, to sama gra i tak traktuje was jak userów non-premium czyt. piratów!
Spróbujcie wejść do gry, w trybie offline np. bez połączenia z internetem, które jest wymagane przy każdym logowaniu się do konta. I co widzicie? No właśnie... Nie dość że nie macie swojego skina(to jest najmniejszy problem), to jeszcze po jakimś czasie w górnym lewym roku ekranu pojawia się napis "Unlicenced copy(...)", czyli nielicencjonowana kopia - mimo iż kupiliście premium.
Jak już było zapowiedziane od v1.3 pojawi się TRYB DEMO. Na czym będzie on polegał? Hmm.. nie wiem dokładnie.
Ale domyślam się, że może tam będą jakieś ograniczenia czasowe grania, bądź w funkcjonalności gry. Zakładając, że gra non-premium będzie mocno ograniczona i uciążliwa, to wiecie co to może oznaczać dla każdego posiadacza premium, który [w danej chwili] nie ma [już] internetu? To, że taki ktoś, mimo że kupił premium, to będzie się musiał męczyć z trybem demo i ograniczeniami z nim związanymi! Czyli krótko mówiąc, żeby móc grać w pełną wersję, będzie trzeba koniecznie mieć być online czyli połączony z internetem!

Jeśli to się sprawdzi, to będzie to pierwszą rzeczą, która nie tylko będzie się nie podobać w MC, ale wręcz ją znienawidzę. I nie tylko ja. Bo póki co, to u nas w kraju nie ma zagwarantowanego prawa dostępu do internetu dla wszystkich obywateli jak w niektórych krajach. A jak wiadomo, z połączeniem różnie może być - np. dostawca może się wypiąć, sytuacja finansowa, która będzie wymagała zrezygnowania z internetu itp. Nikt też nie dał gwarancji na to, że serwery Mojangu nie padną, bądź sam ich nie wyłączy.

Nie wiem... może to są tylko moje niesłuszne obawy na wyrost. Mam nadzieję, że się mylę a Notch i Jeb nie są na tyle głupi, żeby zrobić tak, jak wyżej opisałem w wypowiedzi. Mam nadzieję też, że nie zboczyłem zbytnio z tematu - w końcu napisałem, co mi się nie podoba bądź może nie się podobać w MC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mofixil    190
Ekhem, brak autoryzacji ze strony minecraft.net a brak połączenia z nim to dwie różne sprawy które zapewne da się rozwiązać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
maties7    13
Według mnie nie ma potrzeby demonizowania trybu demo. Przede wszystkim nie znamy żadnych rozwiązań jakie tu zastosuje Mojang. Chyba, że masz jakieś sprawdzone źródła. Mogę to porównać do narzekania, że w nowszych wersjach nie będzie można pauzować gry, bo gra działa na serwerze, choć obecnie jakoś to rozwiązali i pauza wróciła.

Jakby nie patrzeć demo ponoć zostało dodane w snapshocie 12w16a:
- Added a demo mode for non-premium users (won’t be available until we do a full update)
I jak na razie nie widać problemów z działaniem trybu offline. Edytowane przez maties7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Idaret    3
[quote name='GrzechuGrek' timestamp='1338997062' post='73554']
Najwidoczniej Idaret nie potrafi zrozumieć tego że Windows w 100% przyjazny to może być tylko i wyłącznie dla piratów a nie każdy jest piratem. Poza tym bez komentarza...
[/quote]
WoW, najdziwniejsza riposta, z którą się kiedykolwiek spotkałem. Sugerujesz, że jeżeli ma się oryginalnego Windows'a to działa źle, a jak ma się pirackiego to działa doskonale? Doskonała rada. Niech każdy kto ma oryginalnego Windows'a przejdzie na Linuxa bądź Maca, a piraci niech zostaną na Windowsie-zgodnie z opinią GrzechuGrek.

Podziwiam cię za to, że nie jest mainstreamowy. Tutaj każdy na forum uważa, że programy(Minecraft) w wersji pirackiej działa beznadziejnie, a ty twierdzisz coś odwrotnego.

Propo dyskusji o C++ nie chce mi się zakładać tematu,bo i po co skoro mam dyskutować z dexterem i tłumaczyć mu, że wiem co oznacza po angielsku "engine". Nie chce mi się tłumaczyć mu, że "doskonały" minecraft w C++ owszem jest beznadziejny,ale jest. Jeszcze jakby zauważył, że wcześniej dopisałem "btw." czyli "nawiasem mówiąc"(btw.trochę to koliduje mi z jego wcześniejszym postem gdzie wyjaśnia mi co znaczy słowo "engine").
Koniec offtopu.
Moderatorze, możesz dać mi warna, nie pogniewam się :)

[color=#008000]Jak ostrzegałem, +1 //Chormon[/color]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
GrzechuGrek    7
Idaret - poważnie spudłowałeś! Ale to nie miejsce na to, abym wyjaśnił dlaczego...

maties7, cóż, jak napisałeś, zobaczymy jak to będzie z tym trybem Demo, gdy wyjdzie v1.3. Bo jeśli to będzie tak opisałem, to będzie to pierwszą niepożądaną rzeczą w Minecrafcie. Bo nigdy nie zaakceptuję konieczność stałego wymogu podłączenia do internetu - z wyjątkiem sytuacji oczywistych, jak granie na multi bądź aktualizacja. Oby Mojang to jakoś optymalnie rozwiązał.
Poza tym, jak już pisałem - nie znalazłem nic co by było solą w oku. No niektórzy napiszą ze grafika... ale na ten argument to można przymknąć oko, z oczywistego powodu! :) Edytowane przez GrzechuGrek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MrLoony988    0
Według mnie powinni dodać w 1.3 wszystkie kolory drzwi, schodków, i poprawić wiele innych błędów. . .
A co do użytkownika Idaret, to on ma 100% racji, oczywiście bez urazy, "GrzechuGrek" :D
I jeszcze (niewiem jak Wam) niezbyt podoba mi się zaklinanie, powinni zmniejszyć ilość leveli, do uzyskania np. Jedwabnego dotyku ;) Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
GrzechuGrek    7
@UP
Jak i Ty jak i Idaret nie macie racji. Nawet nie uzasadniłeś czemu [s]Nie zmuszajcie mnie do pisania offtopu.[/s]

[color=#008000]Ostrzegałem wcześniej przed offtopem. +warn //Chormon[/color] Edytowane przez GrzechuGrek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dex3r    143
[quote name='BlayeR' timestamp='1342020465' post='80528']
Nie lubię większości rzeczy dodanych od bety 1.3
[/quote]

Nie lubisz łóżek, półpłytek, 'ripiterów' i whitelisty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mofixil    190
[quote name='crafted' timestamp='1342105329' post='80779']
Chyba najbardziej nie lubię tego, że mod GLSL Shaders mi nie działą (za stary GPU)
[/quote]
1. To nie jest wina MC
2. Płacz na twórce GLSL
3. Płacz na siebie że masz archaiczny sprzęt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
crafted    3
[quote name='Mofixil' timestamp='1342105728' post='80781']
1. To nie jest wina MC
2. Płacz na twórce GLSL
3. Płacz na siebie że masz archaiczny sprzęt.
[/quote]

1.Gdyby robiono grafikę w DirectX 9, to można przynajmniej dać błyszczące bloki (co jest elementem GLSL Shaders)
2.Chłopacy nie płaczą :D
3. Łożyska w wentylatorze mi trzeszczą czasami xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
maties7    13
DirectX 9 raczej nigdy nie będzie użyty, gdyż ta biblioteka jest dostępna tylko na Windowsie, a minecraft jest robiony wieloplatformowo. I pewnie nawet nie jest dostępny na javie. Edytowane przez maties7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
crafted    3
[quote name='maties7' timestamp='1342205040' post='81030']
DirectX 9 raczej nigdy nie będzie użyty, gdyż ta biblioteka jest dostępna tylko na Windowsie, a minecraft jest robiony wieloplatformowo. I pewnie nawet nie jest dostępny na javie.
[/quote]

Na linuxie masz WINE, które obsługuje DirectX. Nie wiem jakie wersje, ale na pewno 10(.1)
Po za tym java bierze sporo pamięci i ogranicza tekstury do 1k :/
Czasami daje się we znaki :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...