Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
Wintalan

crash, bugi, mody i generator...

Pytanie

Wintalan    75
Napisano (edytowane)
siemka. mam dość nietypowe problemy. a mianowicie:

1. mod better dungeons nie współpracuje z modem thaumcraft (artefakty nie generują się w dungeonach) kiedy powinny. (np. w let's play'ach huśka zawsze się generowały).

2. na świecie generują mi się dziwne podwonde mosty + zbugowana woda + tory w oceanach. nie jest to cel żadnego moda. co z tym zrobić? (jak ktoś ogląda huśka to wie o czym mówię. jeden z ostatnich odcinków...) zresztą zapodaję SS'y. gdy leciałem wzdłuż tego czegoś koordy od początku oceanu miały już ponad 3000 kratek... o ile mi wiadomo takie duże to się oceany niegenerują... nagle wyskakiwało mi 'saving chunks' i nie było jak z tego wyjść. jedyne co pomagało to menadżer zadań...

3. niektóre moby z mocreatures i z podstawowego mc mają popsute teksturki - owce mają wełnę tylko na nogach, z człowieka (wilkołak w dzień) widać tylko czarny ryjek, na kozach i płaszczach widać wszystie możliwe tekstury oprócz ich...

4. gumowe drzewa z industrialcraft nie generują się na świecie...

potrzebne screenshoty:

[url="http://imgur.com/a/ZwX5X#4"]http://imgur.com/a/ZwX5X#4[/url] cały album jest tutaj ;D

@PS: TO[color=#ff0000][i][u][b][size=6] NIE[/size][/b][/u][/i][/color] JEST ŻADEN HEROBRINE!!! Edytowane przez Wintalan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
lkuszal    76
jakie dokładnie mody?
Jaki sprzęt?
txt pack?
reinstall MC i wgrywanie modów po kolei. Jeżeli przy którymś zacznie się coś sypać to powiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wintalan    75
W techinc jest mało modów. Wolę sam wybrać ;D
@lkuszal: tekstury podstawowe i faithful - to samo.
Sprzęt:
-ram: 8gb
-procek: intel core i5-2500k (tak niestety nie starczyło na i7 ;D...
-grafika: EVGA geforce gtx 570
-reszty nie trzeba. Mody?
-optifine
-mo creatures
-thaumcraft
-redpower
-industrialcraft
-equiwalent exchange
-powercraft
-better dungeons
-elementar creeper
-invtweaks
-rei minimap
-wszelkie podstawki potrzebne do modów typu modloader.
-w miarę mej pamięci prawdopodobnie coś jeszcze dopiszę ;D robiłem już tak jak napisałeś, ale teksturki sypią się po wgraniu mocreatures odrazu, a mosty itp. Trudno znaleźć więc ni ma szans, że to sprawdzę (husiek stawiał na thaumcraft lub better dungeons bo miał to samo, ja do tej listy dodaję jeszcze equiwalent exchange. Jeśli byłby jakiś sposób na automatyczne generowanie mapy (te w moim dawnym temacie nie są zbyt dobre...) to bym wygenerował i sprawdził cartographerem, więc jak znacie sposób to napiszcie. Sprawdzanie drzew 'gumisia' ;D ? Na czystym mc z samym industrialem ni ma nigdzie. Przeleciałem łącznie ok. 10 bagien i nic... Artefakty? Też na czystym mc nie działa z samymi dwoma modami..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
maćko :P    22
a jaka wersja optifine? (to rozwiąże problem mobów, nie mostów, od razu uprzedzam) najlepszy jest smooth, jeśli masz jakiś nie powiem jaki, to może o być przyczyną problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wintalan    75
Napisano (edytowane)
Fakt. Miałem smooth (też uważam, że najlepsze), ale mi gdzieś się zgubiło na dysku ;D szybko wpisałem 'optifine 1.2.5.' i pobrałem bez patrzenia. Zaraz zainstaluję wszystko od nowa. Zauwarzyłem jeszcze, że tekstury działają różnie na tych samych mobach - raz się bugują, odejdę i wrócę - działają i na odwrót. Co do mostów to są mo prostu obwodu ogromnych kwadratów (taki jeden chunk ok. x10) i są też wydrążone korytarzew ziemi, właśnie zauwarzyłem jeszcze, że w losowych miejscach są spawnery wszystkiego - od zombi na endermanach kończąc, jest też dużo mosy stona w wielu miejscach.. a nad bedrokiem są o wyskości 4 z róznymi ścianami dziury. Co do mostów, to pod nimi są jeszcze tory równo 5 kratek pod dziurą. Miejsce jest tylko dla torów (1x1) Dodam jeszcze, że jak diura jest po prostu wydrążona no to nie ma szkła. Obok torów co jakiś czas są płotki i pochodnie. Wywalę better dungeons i zobaczę czy dalej będzie się generowało. Co do drzew chyba mam winowajcę - zabrane id dla inneego moda. Wiem, że da się zmienić, ale nie wiem jak... Wiem jeszcze, że w jednej z ostatnich wersji został zwiększony limit id. Poza tym mam mcforge. Wie ktoś jaki jest limit id z tym modem?

Ps: właśnie zaobserwowałem dziwne znaki na niebie. Pełno czarnych znaczków. Coś w rodzaju tego czerwonego banana z EE2. Tego co służy do kopania tuneli (o dziwo - identycznych jak te co piszę wcześniej) tylko, że na czarno. Jeszcze przed chwilą tego niebyło. Zaczynam czasami wierzyć w 'herobrine jest i nas zje'. Ale nie, nie, nie. Musi być logiczne wyjaśnienie... Dobra reinstal i relacje. Podejrzewam, że coś źle zrobiłem jak usuwałem BD. Musiałem usnąć coś odpowiadającewgo za texty nieba zamiast elementu bettera... (tak po moim poranku i popołudniu wgrywania modów, nie mam ochoty od nowa... Usuwałem po kolei pliczki BD z jara. Ale widzę nie obejdzie się bez wgrywania od nowa... ;/ soboto witaj ;C czas powrócić do przestarzałego battle towers, albo ewentyalnie ryzykuję z CHOCKOLATE better dungeons... Ale wolę nie ;D Edytowane przez Wintalan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wintalan    75
sory, że tak post pod postem, ale jak się domyślam to nikt nie zajrzy jak walnę edit... poradziłem sobie z poprzednimi problemami. znaczki na niebie i tekstury to przez optifine, tulele i mostu przez better dungeons. Teraz gdy próbuję zainstalować (!te same co poprzednio mody, ale bez BD) . teraz wywala mi taki błąd:

[spoiler]Mods loaded: 13
ModLoader 1.2.5
mod_ModLoaderMp 1.2.5v1
mod_MinecraftForge 3.1.3.105
mod_InvTweaks 1.41b (1.2.4)
mod_CraftGuide 1.4.3 for Minecraft 1.2.3
mod_ElementalCreepers 1.2.4
mod_ReiMinimap v3.1 [1.2.5]
mod_EE 1.4.5.1
mod_IC2 v1.95
DrZhark's Mo'Creatures v3.5.0 (MC 1.2.5)
mod_TwilightForest 1.9.0
mod_IDResolver 1.2.5 - Update 0
mod_ThaumCraft 2.1.6
Minecraft has crashed!
----------------------
Minecraft has stopped running because it encountered a problem.


--- BEGIN ERROR REPORT 76b3a374 --------
Generated 26.05.12 13:02
Minecraft: Minecraft 1.2.5
OS: Windows 7 (x86) version 6.1
Java: 1.7.0_04, Oracle Corporation
VM: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
LWJGL: 2.4.2
OpenGL: GeForce GTX 570/PCIe/SSE2 version 4.2.0, NVIDIA Corporation
java.lang.IllegalArgumentException: Slot 249 is already occupied by thaumcraft.world.BlockCustomPlants@e3aa83 when adding ic2.common.BlockTex@cf9ca9
at pb.<init>(Block.java:249)
at pb.<init>(Block.java:281)
at ic2.platform.BlockCommon.<init>(BlockCommon.java:12)
at ic2.common.BlockTex.<init>(BlockTex.java:30)
at mod_IC2.load(mod_IC2.java:154)
at ModLoader.init(ModLoader.java:891)
at ModLoader.addAllRenderers(ModLoader.java:189)
at ahu.<init>(RenderManager.java:86)
at ahu.<clinit>(RenderManager.java:14)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(Minecraft.java:394)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(Minecraft.java:732)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT e2c2f3fe ----------
[/spoiler]

dodałem jeszcze twilight forest, ale w treści błędu nic o nim nie ma (wiem tylko, że IC ma problemy z TC może da się jakoś naprawić). zresztą bez Twilighta to samo jest... aha. wywaliłem jeszcze redpower i powercraft. jak coś pomoże to spróbuję dodać te mody. teraz są mi mniej potrzebne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
dex3r    143
[quote]Slot 249 is already occupied by thaumcraft.world.BlockCustomPlants@e3aa83 when adding ic2.common.BlockTex@cf9ca9[/quote]

thumcraft gryzie się z ic2. Jeśli możesz zmienić block 249 w ustawieniach którychś z tych modów, zrób to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wintalan    75
Napisano (edytowane)
OK. Wielkie dzięki. Zaraz ogarnę. Mam jeszcze jedno pytanie: MCforge zwiększa ilość iD (chyba ;D) wie ktoś może jaki jest limit id z MCf? Skoro jest to tylko problem z iD to dodam sobie jeszcze RedPowera który miał podobnego crasha. ;D wie ktoś może, jak obsługiwać tego nieogarniętego 'ID resolver' (czy jakoś tak ;D) powinnien on chyba z automatu zmieniać ID???
@ps: tematu proszę nie zamykać, w razie gdybym miał jeszcze jakieś problemy...

[color=#00ffff][size=8]@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@EDIT!!!!!!!:[/size][/color]

teraz mam takiego crasha: gdy probuję wejść w pliki i podmienić id to nie moge jak; mam tylko coś takiego w pliczkach industriala:
[spoiler]Ęţşľ 2 ó h i
6 j?Å”
5 k@
5 l 5 m
5 n o
5 p ż
r s t u
v w x y 5 z
5 {>Å” ?
| }
~  5 € Ŕ
~ ‚  ƒ „ … † † ˆ † ‰ † Š † ‹
Ś Ť " Ž
 Ź  żÄ ?ěĚĚŔ
x ‘
~ ’?ł33@ ?Ä‘zá@ ?ó33@ ?Å™
“ ” á – <init> (II)V Code LineNumberTable LocalVariableTable this Ljava/util/ArrayList; id I sprite a ()Z b isBlockNormalCube (DDDDDD)Lwu; world Lnn; i j k d ()I c (Lxd;IIILnn;)V
StackMapTable addCreativeItems isPole (Ljava/util/ArrayList;)V f entity Lyw; powered Z
metalShoes player  shoes  á • ˜ Å” ż Lacn;
(IILacn;)V itemList 
SourceFile BlockPoleFence.java q S b 7 c M Å  C Å  H ś A Å¥ blockFenceIron A ž acn 7 ź  ˇ ic2/platform/ItemBlockCommon â„¢ ˘ Ł § ­ ? ¤ b Q Đ © C E • A ł › ? ic2/common/Ic2Items Ą ł ¦ ¨ — C Åž M ? ¬ « ® ° ? ± ® Ë› ® A ´ ic2/api/IMetalArmor µ ¶ · B ą ÅŸ » ˝ M ľ Ż ÃŽ ÄŽ xd ic2/common/BlockTex aak nn ModLoader (F)Lpb; bO Lvj;
(Lvj;)Lpb; (Ljava/lang/String;)Lpb; (Lpb;)V ironFence Laan;
registerBlock (Lpb;Ljava/lang/Class;)V cd e ap mod_IC2 Laak; wu [Laan; ag yr
fenceRenderId Lyr; java/util/ArrayList bQ ao ac (III)I ()Lyr; isMetalArmor (Laan;Lyw;)Z V Lic2/common/BlockPoleFence; s D setFallDistanceOfEntity Lxd; (Lnn;F)V (IIII)Z aan yw ic2/common/BlockPoleFence             add (Ljava/lang/Object;)Z
(Lxd;III)Z
(Lxd;III)Lwu; RGMCP ! 5 6
 7 8  9 “   9*˛ · *¶ W*¶ W*˛ ¶ W* ¶
W» Y*· ł
* ¸ ±  : "  "  #  $  % & ' 1 ) 8 * ;  9 < ¸ 9 > ?  9 @ ?   A B  9 ,   ¬  :   2 ;   < ¸  C B  9 ,   ¬  :   ; ;   < ¸  D Đ  9 T   ¬  :   C ; 4   < ¸  F Ľ   H ?   I ?   J ?   K L  9 .   Ë› ¬  :   L ;   < ¸  M Ń  9 ą  V*´ Ë› ¦ 5*+¶ â„¢ )†bŤ†Ť†bŤ†bŤ† bŤ†bŤ¸ °†††`††bŤ`†¸ °  :   W  Y < [ ; 4  V < ¸ V F Ľ  V H ?  V I ?  V J ?  O  <  K Ń  9 ·  T*´ Ë› ¦ 5*+¶ â„¢ )†bŤ†Ť†bŤ†bŤ† bŤ†bŤ¸ °†††`†`†`†¸ °  :   e  g < i ; 4  T < ¸ T F Ľ  T H ?  T I ?  T J ?  O  <  Q Đ  9 ©   J+d¶ *´ ź :+`¶ *´ ź )+d¶ *´ ź +`¶ *´ ź § ¬  :   t ; 4  J < ¸ J F Ľ  J H ?  J I ?  J J ?  O  ű H@  A N  9 b  >*´ Ë› ¦ *+¶ â„¢ á Å  ±+¶ ž § 66Å” :´ ´ 2:  Ć M ´ 6

Ë› ´ ź 8
Ë› ´ ź -
Ë› ´ ź " ¶ !á "â„¢  ¶ !Å” " ą # â„¢ 6â„¢ Å  0¶ $â„¢ ˜´ % &˜ś Y´ % (kµ %§ | ¸ *§ s++¶ d¶ +WY´ % ,cµ %´ %—ž Y´ % .kµ % ¸ *¶ $â„¢ ´ % 0—ž " 0µ %§ ´ % 2—ž  2µ %±  : j    ƒ  … 1 † 4 † ; ˆ G ‰ L ‹ S Ś â€œ ‘ – ” – ¨ ˜ ´ Å  ę ž Í Ą ę ¦ Í § ÷ © Åž
¬ ® °) µ5 ·= » ; p S C > ?
> < ¸ > F Ľ  > H ?  > I ?  > J ?  > T G  1
V W  4
X W  ; Y U  G ÷ [ ˇ O ,  @˙ c  ] ^ _ ` a ú  #<  P R  9 F   +» Y*· ¶ 4W±  :
 Â
Ă ;    < ¸  d =   f  g[/spoiler]
a coś takiego w configu:

[spoiler]# Configuration file
# Generated on 27.05.12 09:43
####################
# block
####################
block {
}
####################
# general
####################
general {
# Enable burning of scrap in a generator
enableBurningScrap=true
# Enable crafting of buckets out of tin
enableCraftingBucket=true
# Enable crafting of Industrial Credit coins
enableCraftingCoin=true
# Enable crafting of glowstone dust out of dusts
enableCraftingGlowstoneDust=true
# Enable crafting of gunpowder out of dusts
enableCraftingGunpowder=true
# Enable crafting of nukes
enableCraftingNuke=true
# Enable crafting of rails out of bronze
enableCraftingRail=true
# Enable usage of lapotron crystals on miners
enableMinerLapotron=false
# Enable activation of the quantum leggings' speed boost when sprinting instead of holding the boost key
enableQuantumSpeedOnSprint=true
# Enable hiding of secret recipes in CraftGuide/NEI
enableSecretRecipeHiding=true
# Enable calculation of inventory weight when going through a teleporter
enableTeleporterInventory=true
# Enable generation of copper in the world
enableWorldGenOreCopper=true
# Enable generation of tin in the world
enableWorldGenOreTin=true
# Enable generation of uranium in the world
enableWorldGenOreUranium=true
# Enable generation of rubber trees in the world
enableWorldGenTreeRubber=true
# Base energy generation values - increase those for higher energy yield
energyGeneratorBase=10
energyGeneratorGeo=20
energyGeneratorNuclear=10
energyGeneratorSolar=100
energyGeneratorWater=100
energyGeneratorWind=100
# Explosion power of a nuke, where TNT is 4
explosionPowerNuke=35.0
# Maximum explosion power of a nuclear reactor, where TNT is 4
explosionPowerReactorMax=45.0
# Maximum number of audio sources, only change if you know what you're doing
soundSourceLimit=32
# Enable sounds
soundsEnabled=true
# List of valuable ores the miner should look for. Comma separated, format is id-metadata:value where value should be at least 1 to be considered by the miner
valuableOres=14:3, 15:4, 16:1, 21:3, 56:5, 73:3
}
####################
# item
####################
item {
}
[/spoiler]

a to drugi config.
[spoiler]#
#Sun May 27 09:42:54 CEST 2012
checksum=0
[/spoiler]

wszystkie te configi są od industriala, w powerze coś podobnego jest...

to jest tresc crasha:
[spoiler]--- BEGIN ERROR REPORT 1b5d2c16 --------
Generated 27.05.12 09:43
Minecraft: Minecraft 1.2.5
OS: Windows 7 (x86) version 6.1
Java: 1.7.0_04, Oracle Corporation
VM: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
LWJGL: 2.4.2
OpenGL: GeForce GTX 570/PCIe/SSE2 version 4.2.0, NVIDIA Corporation
java.lang.IllegalArgumentException: Slot 232 is already occupied by PCmo_BlockPowerCrystal@af6fe7 when adding ic2.common.BlockPoleFence@1dbc6d7
at pb.<init>(Block.java:249)
at pb.<init>(Block.java:281)
at ic2.platform.BlockCommon.<init>(BlockCommon.java:12)
at ic2.common.BlockTex.<init>(BlockTex.java:30)
at ic2.common.BlockPoleFence.<init>(BlockPoleFence.java:32)
at mod_IC2.load(mod_IC2.java:179)
at ModLoader.init(ModLoader.java:891)
at ModLoader.addAllRenderers(ModLoader.java:189)
at ahu.<init>(RenderManager.java:86)
at ahu.<clinit>(RenderManager.java:14)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(Minecraft.java:394)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(Minecraft.java:732)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT eec82db4 ----------
[/spoiler]

wydaje mi się, że chyba nie da się tego zmienić w industrialu i PowerCrafcie... wcześniej zmieniłem w thaumicu, ale jak widać teraz są problemy z industrial i power... Edytowane przez Wintalan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wintalan    75
@refresh. domyślam się, że niejasno opisałem, tak? spoko. powercrafta wywaliłem. mam jednak nadal problemy thaumcraft-industrialcraft. pozmieniałem wszystkie id jakie wywalało mi w errorze i teraz nagle minecraft odraz się wyłącza. przejrzałem moje stare tematy, bo coś takiego pamiętam, więc jak ktoś mi poleciał, użyłem magiclaunchera. on chociaż wywala mi błąd. błąd jest oczywiście nadal, ale chociaż wiadomo o co chodzi. Więc mój crash:
[spoiler]Mods loaded: 26
ModLoader 1.2.5
mod_MinecraftForge 3.1.3.105
mod_ModLoaderMp 1.2.5v1
mod_ReiMinimap v3.1 [1.2.5]
mod_InvTweaks 1.41b (1.2.4)
mod_IDResolver 1.2.5 - Update 0
mod_ElementalCreepers 1.2.4
mod_CraftGuide 1.4.3 for Minecraft 1.2.3
mod_MinecraftForge 3.1.3.105
mod_ModLoaderMp 1.2.5v1
mod_ReiMinimap v3.1 [1.2.5]
mod_InvTweaks 1.41b (1.2.4)
mod_IDResolver 1.2.5 - Update 0
mod_ElementalCreepers 1.2.4
mod_CraftGuide 1.4.3 for Minecraft 1.2.3
mod_AS_BattleTowers 1.2.4
mod_EE 1.4.5.1
mod_IC2 v1.95
DrZhark's Mo'Creatures v3.5.0 (MC 1.2.5)
mod_RedPowerControl 2.0pr5b2
mod_RedPowerCore 2.0pr5b2
mod_RedPowerLighting 2.0pr5b2
mod_RedPowerLogic 2.0pr5b2
mod_RedPowerMachine 2.0pr5b2
mod_RedPowerWiring 2.0pr5b2
mod_RedPowerWorld 2.0pr5b2

Minecraft has crashed!
----------------------

Minecraft has stopped running because it encountered a problem.




--- BEGIN ERROR REPORT a2bcd38d --------
Generated 29.05.12 16:57

Minecraft: Minecraft 1.2.5
OS: Windows 7 (x86) version 6.1
Java: 1.7.0_04, Oracle Corporation
VM: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
LWJGL: 2.4.2
OpenGL: GeForce GTX 570/PCIe/SSE2 version 4.2.0, NVIDIA Corporation

java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 296
at forge.Configuration.getOrCreateBlockIdProperty(Configuration.java:78)
at thaumcraft.Config.getOrCreateBlockIdProperty(Config.java:393)
at thaumcraft.Config.initialize(Config.java:257)
at mod_ThaumCraft.<init>(mod_ThaumCraft.java:79)
at sun.reflect.NativeConstructorAccessorImpl.newInstance0(Native Method)
at sun.reflect.NativeConstructorAccessorImpl.newInstance(Unknown Source)
at sun.reflect.DelegatingConstructorAccessorImpl.newInstance(Unknown Source)
at java.lang.reflect.Constructor.newInstance(Unknown Source)
at java.lang.Class.newInstance0(Unknown Source)
at java.lang.Class.newInstance(Unknown Source)
at ModLoader.addMod(ModLoader.java:294)
at ModLoader.readFromModFolder(ModLoader.java:1276)
at ModLoader.init(ModLoader.java:887)
at ModLoader.addAllRenderers(ModLoader.java:189)
at ahu.<init>(RenderManager.java:86)
at ahu.<clinit>(RenderManager.java:14)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(Minecraft.java:394)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(Minecraft.java:732)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT 24e11123 ----------

[/spoiler]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
dex3r    143
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif][CODE]java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 296[/CODE][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]Przekroczono zakres jakiejś tablicy (lub listy). Np: Chciałeś stworzyć blok o nr 257, podczas gdy max wynosi 255.[/font][/color]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wintalan    75
Napisano (edytowane)
dzięki.zainstalowałem 4049fix i IDresolver i działa. plusuję każdy pomocny post ;D dzięki Edytowane przez Wintalan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wintalan    75
Napisano (edytowane)
eh. ok. temat był już do zamknięcia, ale skoro tak się nie stało napiszę jeszcze w tym temacie... wyjaśniać nie będę, pokażę tylko screeny:

[url="http://imgur.com/a/d3wzZ"]http://imgur.com/a/d3wzZ[/url]

nie widzicie w tym nic dziwnego? bo ja tak... nie wie ktoś z was może, co z tym zrobić?? zapewniam was, że nie jest to celem, żadnego moda...
ps: na ostatniego SS'a patrzcie na szkieleta ;D ghasta zespawnowalem ja ;D Edytowane przez Wintalan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
dex3r    143
Napisano (edytowane)
Przesunąłeś ID wszystkiego. Dziwne, że świat się nie zmienił.

Albo jakiś mod robi poplątane rzeczy, które zapewne są ciężkie do wytłumaczenia
[quote]4049fix i IDresolve[/quote] Edytowane przez DeX3r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...