Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
jantomedes

[JUŻ ROBIĘ :D]Wideo tutoriale po Polsku o moddingu

Rekomendowane odpowiedzi

jantomedes    75
[quote name='DeX3r' timestamp='1338216575' post='72097']
Bardzo dobry poradnik. Co do niekompatybilności 6 z 7 jestem zgodny, ale źródło MC działa równie dobrze z 6 jak i z 7, więc lepiej brać siódemkę.


Wszelkie ścieżki javy są automatycznie robione przy instalacji JDK (7, nie wiem czy przy 6 też).
[/quote]
Bardzo dziękuję.
Z tego co słyszałem, mogą wystąpić niekompatybilności z modami napisanymi w 7 ale nie wiem na ile to prawda.

Kiedy ja instalowałem swoje JDK 6 nie ustawiły się automatycznie. Spróbuję wkleić w środku filmu nagranie jak sprawdzić czy mamy ustawione path i jak je ewentualnie ustawić.
Pozdrawiam. Jantomedes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jantomedes    75
Okey filmik z updatowany
[media]http://youtu.be/v4b479ybVRg[/media]
Jeśli coś wam nie działało to teraz powinno. Serdecznie zachęcam wszystkich którzy nawet chcą zobaczyć na własne oczy kod o zapoznanie się z tym jak to zrobić. :-) [b]Polsko, piszże mody! [/b]Będę teraz promował te ideę. Następny odcinek będzie o ModLoaderze.
Pozdrawiam. Jantomedes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jantomedes    75
Ach z racji że dwa nowe odcinki to nabiję tego posta :D ;-)

Tutaj ogólnie wytłumaczenie co to ModLoader, jak działa i czemu tyle modów go używa:
[media]http://youtu.be/xu40YCaCfVk[/media]
A tutaj jeszcze przed kodowaniem odcinek wprowadzający do Eclipse (przydatne skróty klawiszowe itp.)
[media]http://youtu.be/ve8PQo8RfTo[/media]

W następnym odcinku zrobimy przedmioty i bloki!

[b]Come on, hejter! Make a mod![/b]

@Down: Spox :-) Edytowane przez Jantomedes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chormon    136
Usiądę jak trochę odsapnę (haha xD) po sesji i jak nie będę miał dużo roboty z pracy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jantomedes    75
Tak więc zaczeło się samo sedno :)
Pierwszy odcinek z programowaniem - prosty bloczek, prosty przedmiot:
[media]http://youtu.be/wxXqf5HI6hk[/media]

Odcinek dość długi, aczkolwiek starałem się dużo tłumaczyć co robię itp.

Następne odcinki prawdopodobnie będą o:[list]
[*]jedzeniu
[*]zmienianiem moda na pliki tak aby ktoś mógł go ściągnąć
[*]generowaniu złóż (rud)
[*]innymi recepturami (bezkształtny crafting, piecyk, paliwo do piecyka itp.)
[/list]
Pozdrawiam i zachęcam do pisania! ;-)
~Jantomedes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
maćko :P    22
mam pytanie - czy te programy działają na macintosha? a jeśli nie, to czy są ich odpowiedniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jantomedes    75
[quote name='maćko :P' timestamp='1339011276' post='73606']
mam pytanie - czy te programy działają na macintosha? a jeśli nie, to czy są ich odpowiedniki?
[/quote]
Tak, ale chyba w MCP trzeba pliki sh odpalać, a nie bat.

Allelujah, Java jest co na każdej platformie działa z tym samym kodem :D
Edytowane przez Jantomedes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dex3r    143
"Prosty bloczek, Prosty przedmiot" Trwa 55 minut? :D

// Po wstępnym obejrzeniu stwierdzam, że wyczerpałeś temat :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MrSkaleton    89
Nie no, świetnie! Czekam na kolejne filmy, gdyż chciałbym kiedyś stworzyć dobrego własnego moda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jantomedes    75
[quote name='DeX3r' timestamp='1339164928' post='74090']
// Po wstępnym obejrzeniu stwierdzam, że wyczerpałeś temat :)
[/quote]

To dobrze, czy źle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dex3r    143
[quote name='Jantomedes' timestamp='1339267850' post='74378']
To dobrze, czy źle?
[/quote]

No bardzo dobrze. Wyczerpałeś temat, czyli omówiłeś jego wszelkie możliwe aspekty, czyli podstawy bloków i itemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jantomedes    75
Ho, ho, ho! Kto powie na stworzenie [b]rudy[/b] wraz z teksturą, [b]generacją[/b] i przetapianiem jej na przedmiot? ;-)
[media]http://youtu.be/e5jN5k9r_x0[/media]
Hej ty! Właśnie ty! [b]Napisz moda![/b] Tak, teraz! Ale już! No, bez gadania!
Pozdrawiam. Jantomedes

spoiler: Something new is coming to this world!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Elfusion    0
Witam mam Problem Z Tą Rudą Zrobiłem to co na filmiku ale nigdzie nie moge ją znaleść mój kod:

[code]

package net.minecraft.src;

import java.util.Random;

public class mod_Szmaragdy extends BaseMod {

public static final Block szmaragd = new Block(200, Material.rock).setHardness(2.0F).setResistance(5.0F).setBlockName("Szmaragd");

@Override
public String getVersion() {
// TODO Auto-generated method stub
return "1.0.0";
}

@Override
public void load() {
ModLoader.registerBlock(szmaragd);
szmaragd.blockIndexInTexture = ModLoader.addOverride("/terrain.png", "/szmaragdy.png");
ModLoader.addName(szmaragd, "Ruda Szmaragdu");
};

public void GenerateSurface(World world, Random random, int baseX, int baseZ) {
for(int x = 0; x < 40; x++) {
int Xcoord = baseX + random.nextInt(16);
int Ycoord = random.nextInt(85);
int Zcoord = baseZ + random.nextInt(16);
(new WorldGenMinable(szmaragd.blockID, 40)).generate(world, random, Xcoord, Ycoord, Zcoord);
}
}


}
[/code]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jantomedes    75
[quote name='Elfusion' timestamp='1342513564' post='81574']
Witam mam Problem Z Tą Rudą Zrobiłem to co na filmiku ale nigdzie nie moge ją znaleść mój kod:

[code]

package net.minecraft.src;

import java.util.Random;

public class mod_Szmaragdy extends BaseMod {

public static final Block szmaragd = new Block(200, Material.rock).setHardness(2.0F).setResistance(5.0F).setBlockName("Szmaragd");

@Override
public String getVersion() {
// TODO Auto-generated method stub
return "1.0.0";
}

@Override
public void load() {
ModLoader.registerBlock(szmaragd);
szmaragd.blockIndexInTexture = ModLoader.addOverride("/terrain.png", "/szmaragdy.png");
ModLoader.addName(szmaragd, "Ruda Szmaragdu");
};

public void GenerateSurface(World world, Random random, int baseX, int baseZ) {
for(int x = 0; x < 40; x++) {
int Xcoord = baseX + random.nextInt(16);
int Ycoord = random.nextInt(85);
int Zcoord = baseZ + random.nextInt(16);
(new WorldGenMinable(szmaragd.blockID, 40)).generate(world, random, Xcoord, Ycoord, Zcoord);
}
}


}
[/code]
[/quote]
Zamiast GenerateSurface napisz generateSurface i będzie działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...