Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
NiceFace

Konto minecraft oraz przycinanie.

Pytanie

NiceFace    0
Witam.
Z gory przepraszam jesli to zly dzial :P
Jestem zupelnie nowy w minecrafcie. Moje pytanie moze wydac sie bardzo smieszne, no ,ale kto pyta, nie bladzi :P
Chcialbym kupic pelna wersje Minecrafta. Pierwsze co to zajrzalem na allegro i tutaj widze jakies konta za 3zl, potem jakies konta premium drozsze, i potem jakies za 90zl :P
Moze mi ktos wyjasnic z czym to sie je? Lub jesli jest jakies FAQ na ten temat, to prosilbym o linka i wyrozumialosc :F

No i tak jeszcze przy okazji - mialem demo czy jakas tam inna wersje ,zeby sprobowac czy wlaczy sie na moim laptopie i musze przyznac ,ze nie chodzi zbyt ladnie. Sciagnalem OptiFine. Jednak nadal dosc mizernie chodzi - glownie jesli chodzi o dzungle :P Rozumiem ,ze jedyne co moglemz robic to sciagnac OptiFine i ustawic wszystko na minimum :P? Nie ma jakichs niesamowitych sposobow na to :P?

Z gory dziekuje za odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
maćko :P    22
Co do kont na Allegro - nie kupuj tam! Najlepiej kupić prosto z minecraft.net. Tam masz pewność, że nic złego się z tym kontem nie stanie.

Co do kiepskiej jakości - przeczytaj poradnik mrskaletona w dziale poradniki "jak zwiększyć ilość FPS?" oraz kup grę, to również coś zmieni

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
Wintalan    75
Mc jest bardzo obciążający... W podpiętych w dziale pomoc-gry jest faq do kupna gry. Na allegro nie kupuj. No chyba, że chcesz stracić premium po 2 miesiącach... Te tanie po 3 zeta możesz sobie sam za DARMO założyć na minecraft.net. Autorzy aukcji tylko debili szukają...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
NiceFace    0
A ogolnie za to 20Euro to mam pudelkowa gre czy po prostu jakis jakby "CD key" :P?

Mowisz, ze wersje, ktore pozwalaja zobaczyc co i jak sa gorzej zoptymalizowane niz ta "pelna" :P?