Ja mam kilka pomysłów mniej lub bardziej kontrowersyjnych: 1. Npc I Wioski -Strażnik(uzbrojony w miecz, pilnuje porządku, gdy uderzymy jakiegoś npc, zniszczymy dom itd. będzie nas ścigać -Kowal(sprzedaje sztabki żelaza, złota oraz diamenty, strzały, broń. Naprawia sprzęt z lepszym skutkiem, aniżeli sami byśmy to zrobili -Kapłan(może nas uleczyć, sprzedaje mikstury, uczy magii o której zaraz) -Farmer(Sprzedaje żywność i oswojone zwierzęta) -Bandyci(dzielą sie na mieczników i łuczników, agresywni, występują na otwartym terenie i w własnych kopalniach -Nekromanta( mieszka sam w swojej wieży, bardzo rzadki, uczy zakazanej magii) -Wprowadzony handel przedmioty kupujemy za monety, które robimy ze sztabek żelaza oraz złota, lub znajdujemy w lochach itd. -Zadania dzielą się na: Heroiczne, Niebezpieczne, oraz powszechne. Zlecają je Bibliotekarze, oraz tablice ogłoszeń. -Powszechne zadania, będą polegały na przyniesieniu określonej liczby przedmiotów, pomocy w rozbudowie wioski itp. itd. -Niebezpieczne zadania, będą polegały na zabiciu określonej grupy bandytów lub potworów, lub ściganie mordercy -Heroiczne zadania zleca tylko bibliotekarz gdy zdobędziemy odpowiednią reputację polega np. na znalezieniu poteżnego artefakt -Reputacja: zdobywamy ją m.in pomagając npc, tracimy kradnąc, zabijając i niszcząc własnośc npc i ich samych. C.D.N