

Mazzir
Użytkownik-
Liczba zawartości
32 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3 NeutralnaO Mazzir
-
Tytuł
Początkujący
- Urodziny 01.07.1996
Metody kontaktu
-
GG
35396890
-
Skype
MazzirPL
-
Steam ID
MazzirPL
-
Website URL
http://www.kamil-dyks.pl
Informacje profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bydgoszcz
-
Zainteresowania
Programowanie, Gamedeveloping
Ostatnie wizyty
4 370 wyświetleń profilu
-
Mazzir oddał głos w ankiecie: Ile Diamond ma lat?
-
Gdzie ten portal będzie?
-
Oto przedstawiam dzisiejsze wypociny TrioCraftPL i DzuniorJR, którzy są pomysłodawcami szkoły w Minecraft. Więcej dowiecie się wkrótce na ich kanałach, a przedstawić Wam chciałbym śmieszne scenki i wpadki podczas nagrywania tej tragedii Zapraszam. />http://www.youtube.com/watch?v=PBHpjvSC9FU
-
Opis: Serie zagrajmy z różnych gier m.in. Minecraft, Portal 2.. Oprócz tego dawka escape i adventure craft! Po prostu zapraszam do oglądania, oceniania i subskrybowania Link do kanału: click Magiczny link: click
-
Witam. Chciałbym zaprezentować Wam (nie moją) ciekawą mapkę escape, którą przechodził znany CapitanSparkelz Mapa została zakwalifikowana do kategorii Puzzle/Adventure. Posiada wiele ciekawych i nie łatwych poziomów do przejścia. Polecam! Download: click Zalecany TexturePack: click
-
Witam. Chciałbym przedstawić to co tam nawymyślałem na moim kanale.. Otóż zacznę od początku - mapki escape i adventure. Możecie u mnie znaleźć kilka filmików z mapek escape i obecnie tylko jedną z trybu Adventure. Oto one: AdventureCraft #1 >http://www.youtube.com/watch?v=5hPQm_xm0Ow EscapeCraft #1 >http://www.youtube.com/watch?v=lHJC4uHQYKA EscapeCraft #2 >http://www.youtube.com/watch?v=p5EM9W4GIRc Na drugi ogień rzuca się moja nowa seria - Ukryta Kamera. W pierwszym odcinku tejże serii możecie ujrzeć pana PitchBlack'a przechadzającego się po moim serwerze work in progress. Oto film: >http://www.youtube.com/watch?v=7UmaqVK1hOM I co jeszcze mogę Wam przekazać? Pracuję obecnie nad projektem Minecraft RPG. Polegać będzie na fabule w Minecraft z dialogami i postaciami. Nie wiem czy będzie to jeden odcinek, czy cała seria. Ukarze się on za jakiś czas (nieokreślony).. Oprócz tego planuję fabularną, jak i "freebuildową" serię Minecraft. To tyle, pozdrawiam
-
Sorka, że otwieram, ale od przedwczoraj też próbuję się tam "dostać" marudząc tym wyżej Add me please
-
Seria będzie nagrywana od nowa na nowym sprzęcie i w 2 osoby. Zaczynamy od 24 czerwca!
-
Do tego jest wymagany plugin iCOnomyChestShop. Samo iConomy nie wystarczy.
-
Ale ładnie przetłumaczyłem
-
Tworzenie nowego przepisu na crafting Stworzymy blok ziemi![/align] 1. Otwórz plik CraftingManager.java 2. Do tworzenia nowych recept służy funkcja: addRecipe 3. Przewiń na dół listy i dodaj nową receptę: addRecipe(new ItemStack(Block.example, 1), new Object[] {"##", "##", Character.valueOf('#'), Block.dirt}); Spowoduje to dodanie przepisu, w którym trzeba ułożyć kwadrat z ziemi. Otrzymamy w ten sposób blok ziemi. Tak wiem, że to bardzo rzadki item ] new ItemStack (Block.example, 1) - określa jak ten element ma być wygenerowany i otrzymaną ilość new Object [] {"##", "##", Character.valueOf ('#'), Block.dirt} - określa jak przedmiot ma być tworzony. Pewnie zastanawiasz się co oznacza "##", "##". Otóż każdy # oznacza 1 klocek podanego wcześniej typu. A czemu 2 razy ? Mogą być nawet 3! Bo to oznacza nową linię w craftbox'ie. Proste ?
-
Tworzenie własnego bloku Stworzymy "nowy" kamień! 1. Musisz zrobić nowy plik o nazwie BlockExample.java w katalogu src. 2. Struktura takiego pliku jest taka: package net.minecraft.src; import java.util.Random; public class BlockExample extends Block { public BlockExample(int i, int j) { super(i, j, Material.rock); } public int idDropped(int i, Random random) { return 0; } } 3. Teraz trzeba dodać ten blok do Minecraft'a tak, żeby gra o tym wiedziała. W tym celu należy otworzyć Block.java. 4. Powinna pojawić się cała masa deklaracji zmiennych w dolnej części wszystkich deklaracji dodaj nową linijkę: public static final Block example; 5. Poniżej deklaracji powinieneś zobaczyć inicjalizacje tych zmiennych, czyli tak jakby ich właściwości. Aby nadać je twojemu blokowi dodaj: example = (new BlockExample(92, 1)).setHardness(1.5F).setResistance(10F).setStepSound(soundStoneFootstep); Przykład tworzy "nowy" kamień, więc: BlockExample (92, 1) tworzy nowy blok. Pierwszy numer jest identyfikatorem bloku - musi być niepowtarzalny, druga liczba jest identyfikatorem graficznym bloku, w tym przypadku jest taki sam, jak kamień. setHardness (1.5F) - wytrzymałość (jak długo trwa niszczenie bloku) setResistance (10F) - "ochrona" przeciwpożarowa, czyli wytrzymałość przed ogniem setStepSound (soundStoneFootstep) - dźwięk chodzenia po bloku Gratulacje! Z powodzeniem stworzyłeś nową klasę bloku! Aby korzystać z tego bloku należy go zespawnować. Można to zrobić za pomocą komendy: /give 92
-
Tworzymy nowy item Stworzymy item, który wygląda jak cobblestone 1. Musisz utworzyć nowy plik o nazwie ItemExample.java w katalogu src. 2. Struktura pliku: package net.minecraft.src; public class ItemExample extends Item { public ItemFood(int i) { super(i); maxStackSize = 64; } public ItemStack onItemRightClick(ItemStack itemstack, World world, EntityPlayer entityplayer) { } } 3. Teraz trzeba dodać ten item do Minecraft tak, żeby gra o tym wiedziała. W tym celu należy otworzyć plik Item.java. 4. Na końcu pliku dodaj: public static Item example = (new ItemExample(95)).setIconIndex(4); Spowoduje to utworzenie nowego elementu, który ma ID id 95 i używa ikony 4, czyli powinien wyglądać jak cobblestone. Obecnie nie ma właściwości, i nie można go scraftować, ale po skompilowaniu i uruchomieniu mod doda nowy item do Minecraft'a.
-
Ja polecam AreaGuard by zand ale musisz sam skompilowac bo plugin jeszcze nie jest skonczony..
-
To jest legalne. Zwykly modding i nic wiecej.. Poza tym Notch spotkal sie z tworcami bukkita i jakos ofiar w ludziach nie bylo ;p
-
Ja jestem Wiem, że mało dodaję, ale myślę, że w wakacje się to zmieni