Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner

Marian3k

Użytkownik
  • Liczba zawartoÅ›ci

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

1 obserwujÄ…cy

O Marian3k

  • TytuÅ‚
    PoczÄ…tkujÄ…cy
  • Urodziny 11.10.1991

Informacje profilu

  • PÅ‚eć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Marian3k

    Wielkie zmiany !

    Mi osobiście takie pomysły bardzo się podobają. Serwer będzie się wyróżniał, a nie był powielana kopia tego co jest wszędzie. Jedyne co mnie martwi to brak dziczy i ta ciągła wojna, ale wyjdzie w praniu jak to będzie :].
  2. Marian3k

    Dziwne dziwy z /uquest

    U mnie też działa :]
  3. Marian3k

    Event - handlarz

    Ale przez cały tydzień farmerzy zbierają chleb i potem sprzedają po 2 skrzynie handlarzowi, taka gra jest nudna. Gdyby handlarz był jeszcze, np. w środy miałbym jakąś motywacje ścinania zboża , a tak wszystko stoi. Nie jest to tylko moje zdanie*
  4. Marian3k

    Skiny

    Hm, można by np. wprowadzić jakieś określone godło/znak dla danego miasta [ w tym Lori ] i wkomponować go w swój skin [ była by to tylko modyfikacja naszego skinu a nie jednolity strój noszony przez wszystkich mieszkańców ] :].
  5. Marian3k

    Event - handlarz

    Może warto zwiększyć częstotliwość pojawiania się handlarza do 2-3 razy w tygodniu [ zachowany by był charakter eventu ] na 1 lub 2 godzinki ?. Ostatnio dużo osób zostało wprowadzonych w błąd z uwagi na godziny, przez co nie skorzystały z możliwości sprzedaży/kupna przedmiotów. Warto by też pisać wcześniej na forum kiedy przewidziany jest taki event, a nie wyczekiwać na serwerze, nie każdy ma czas . Pomysł argumentuje dodatkowo dość mocno kulejącym handlem na serwerze. E: Proszę usunąć zdublowany temat.
  6. Marian3k

    Skiny

    Inne miasta - Tak Stolica - Nie Można wprowadzić jakieś ograniczenia co do skinów w stolicy, ja się podporządkuje, ale jednolite stroje w stolicy która jest miastem neutralnym i dla każdego mi się nie podobają.
  7. Marian3k

    Praca gorników.

    Dokładnie jak Camil powiedział. Jedynie te pochodnie mogą być :]
  8. Marian3k

    Zepsute Questy

    Fajnie, że dodaliście trochę nowych questów ale część z nich nie działa, przez co trzeba tracić kasę na ich anulowanie... Z tego co zaobserwowałem na sobie : - questy z barwnikami [ wszystkie barwniki są liczone jako 1, pewnie przez to samo id ] - quest z żelaznymi narzędziami [ nie liczy narzędzi, mimo iż są w ekwipunku ] Wpisujcie inne questy, może administracja je pousuwa E: - w quescie z narzędziami drewnianymi kilof liczony jest jako toporek i na odwrót, ale da się go wykonać.
  9. Marian3k

    Dziwna kara

    To żadna kara.... Gość cie wkręcił . Czasem zdarza się taki "bug", sam miałem go wczoraj. Napis zniknął po tym jak zrobiłem rejoin.
  10. Marian3k

    Zmiana klasy

    Pewnie będzie można zmienić klasę za pieniążki :]
  11. Marian3k

    Dawne Zasady

    Czy administracja może napisać jakieś drobne " wytyczne " i ograniczenia na temat tego co i jak można budować ?. Niektóre budowle są strasznie wysokie, a nad nimi jeszcze wiszą nieścięte liście i drzewa, to szpeci obraz miasta . Budowle z dirtu to tez lekka przesada. Nie mówię żeby wprowadzać jakiś styl budowy, ale jakieś ogólne zasady by się przydały chyba ?
  12. Marian3k

    Niepotrzebny farmer

    Pomysł z jabłkami wypadającymi tylko farmerowi jest dobry, tylko czy jest możliwy do zrealizowania ?. Jeśli nie, to ograniczenie hurtowych ilości jabłek z drzew też jest dobry.
  13. Marian3k

    Niepotrzebny farmer

    Farmer i drwal mogli by craftowac przedmioty, o to mi chodziło. To tylko pomysł , zalew jabłek należy ukrócić bo mi interes pada :}
  14. Marian3k

    Niepotrzebny farmer

    Wystarczy ograniczyć ilość wypadających jabłek, a nie po 20 z drzewa...
  15. Marian3k

    Niepotrzebny farmer

    Surowce kupujemy od innych :]. Co do chleba to faktycznie, o mięsie nie wspomnę... Może obniżcie drastycznie częstotliwość wypadania jabłek do 1jabłko-1 drzewo. Bo na chwile obecną dużo ludzi żywi się tylko nimi. Można też zablokować [ o ile jest taka możliwość ] korzystanie z wędki tylko dla farmera. Na 1.9 Farmera można połączyć z Alchemikiem, teraz ewentualnie można dać farmerowi możliwość craftowania narzędzi podobnie jak drwal, ponieważ górnicy mają dużą przewagę odkąd mogą kopać w caveach poza swoją działką [ nie wiem czy to dobry pomysł, ale jakiś jest ]
×
×
  • Dodaj nowÄ… pozycjÄ™...