Skocz do zawartości
Moderatorzy na forum poszukiwani! Dowiedz się więcej... ×

Uziush

Początkujący
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

O Uziush

  • Tytuł
    Nieznany

Informacje profilu

  • Wersja
    Pełna
  1. Texture Ender to narzędzie udostępnione przez Mojang do konwersji z Texture Packa na Resource Pack (tak, żeby działało z najnowszym MC) i tego użyłem raz ;)   Do rysowania tekstur używam Paint.NET     P.S. Tekstury nie są 16bit tylko 16x16 pikseli, czyli w natywnej rozdzielczości Minecrafta ;)
  2. W grafikach narzędzi nie grzebałem od pierwszych wersji z maja. To te same narzędzia co tutaj (Screen z MC 1.5, jedna z poprzednich wersji TP):   [spoiler] [/spoiler]   Sprawdzę, czy konwersja na Resource Pack czegoś nie zrobiła, bo np. pliki animacji źle się skonwertowały i musiałem poprawiać ręcznie, tak samo jak cobblestone. Korzystałem z pierwszej wersji Texture Endera do konwersji.   A trawa zostanie, bo taka miała być od wersji 1.0.1 z 27 maja ;)   EDIT: Sprawdziłem. Pliki narzędzi niczym się nie różnią. Widać, że chodzi o oświetlenie.
  3. To co prawda mój pierwszy post na tym forum, ale paczka ma prawie dwa miesiące...   Stworzyłem własną paczkę tekstur o nazwie Charlotte Pack by Uziush. Paczka charakteryzuje się ciepłymi barwami, które nie zmieniają się z biomu na biom (ułatwiona budowa pustynnych ogrodów i budowli między biomami) oraz przyjemnym dla oka motywem głównym. Motyw ten możan zobaczyć na teksturach takich jak kamień, piaskowiec, dyrt, netherack, bedrock, glowstone i blok węgla. Paczka jest wciąż rozwijana i aktualizowana przynajmniej dwa razy w tygodniu.   Aktualna wersja to: 1.1.0b   Oficjalny download     Poniżej kilka screenów:   Widoczek: [spoiler] [/spoiler]     Trawa: [spoiler] [/spoiler]     Pustynia: [spoiler] [/spoiler]     Bronie i narzędzia: [spoiler] [/spoiler]    
×