
-
Liczba zawartości
79 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Powodzenia w porwadzeniu
-
Czekaj to jedna jest zła a druga dobra, zazwyczaj zaczyna się od złej wiadomości.
-
Jestem za factions gdyż: + jak Kamil wspomniał daje nam to dowolność w działkach, + działki są trudniejsze do znalezienia a do tego mam złe skojarzenia z towny
-
koniczyn5 oddał głos w ankiecie: Towny czy Factions
-
Z chęcią się zgłoszę do teamu blue, mogę zostać ich kapitanem za zgodą członków.
-
Niciel Kreta nie jest nacją nie można należeć do Krety, poza tym pewne rzeczy zmuszają aby w każdej nacji ktoś był(poza tym urok miast też może kogoś skusić).
-
Co ci się nie podoba? Będziesz mógł wybrać jedną klasę jako chłop, jedną jako mieszczanin, jedną jako szlachcic itd. Jakie dziesięć osób, rozumiem że Kamil tego nie wyjaśnił, ale trzeba tylko drwala od którego drewno się dostanie i mieszczanina który to wykona, dlatego zacznij myśleć trochę bardziej logicznie, bo inaczej zrobi się nam tu bałagan.
-
wszystkie rasy będą się posługiwać magią i alchemią. prawda Kamil?
-
Wejście do miasta krasnoludów w tym łuku można dać.
-
Nick w grze : koniczyn5 Imię : Adam, Wiek : ogarnięty (XD jakby coś na gg mogę ci podać), Posada : ekonomia, Doświadczenie : kilka serwerów rp, wykształcenie podstawowe, obecnie mod na rp.minecraft.pl, Projekty : do ekonomii projekty???(Miasto Vossia) Inne : NIC (znam c++ mogę kalkulator zrobić do questów) kalkulator to ja w exelu zrobiłem, ale tylko podstawowe minerały Myślałem że mi na zielono napiszesz że muszę w czymś pomoc ale jak nie to nie. ps. tylko mój kalkulator mógłby być do udostępnienia, po wpisaniu ID przedmiotu i jego ilości automatycznie wyswietlalo by jego cene, więc można by przewidzieć ile będzie nas kosztować np. stack cobbla.
-
Zgadzam się z przedmówcą bo orki to raczej na bagnach by żyły. I do tego rasy nie są równe, to znaczy że ludzie mają obecnie najlepiej, a orki najgorzej. Bo człowiek czy tam elf jedzenie może zdobyć, a taki Ork nie. Mam nadzieje że jakoś się je wyrówna.
-
1. Rutirex pisze się normandów. 2. a może lepiej zrobić dwie oddzielne mapy i w ratuszu głównego miasta byłby teleport do drugiej mapy. Co wy na to???
-
Ja jestem za wampirami i innymi tego typu stworami, ponieważ to wyróżniłoby by nasz serwer spośród wielu innych. Uważam również, że pomysł rozwoju prze questy jest ok ale można by zmodyfikować, że po wykonaniu danego questa otrzymuje się daną profesję. Myślę, że Kamil znajdzie na to sposób . To tyle dziękuje koniczyn5.
-
pare rzeczy themaxpol: 1. Z twojego założenia elfy musiałyby wysoko skakać by móc dostać się na drzewa lub inne miesjca z których mogły by ostrzeliwać. 2. Skąd w mc srebro i srebne miecze??? 3. Chyba nie ma możliwości zablokowania sprintu.
-
Towny nie za bardzo, lepiej jest zostac przy starych sprawdzonych cuboidach, jedynie trzeba by zwiększyc ilość osób mogących dawać cuboidy. Rasy, a może pójść w motyw walki dobra ze złem czyli 2 rasy ludzie i zombie. Oczywiście po burzliwej dyskusji wymysliło by się bonusy dla danych ras. Klasy dzielone na tytuły, można to zrobić trochę inaczej. Mamy 4 podstawowe klasy rolnik, drwal, górnik, druid. Każda z klas mogła by pójść dwoma ścieżkami rolnik: [ktoś coś zawsze wymyśli ], drwal: leśniczy i myśliwy, górnik: kowal i rzemieślnik, druid: kapłan i mag. Na początku gracz musi porozmawiać z danym mistrzem klasy np. górnik mietek chce zostać kowalem. Idzie do mistrza kowali franka, i dostaje tytuł młodszy kowal, który jest darmowy. Za opłatą zostanie pełnoprawnym kowalem. Mistrz danej klasy przypadał by jeden na nację. Każda wyższa klasa miałaby inne możiwości np. mag mógłby robić mikstury dające np. pływanie w lawie, brak obrażen itp., a kapłan mikstury lecznice i wzmacniające np. oddychanie podwodą. Leśniczy ścina drzewa wszystkich rodzaji, a drwal tylko podstawowe, zaś myśliwy podstawowe ale dostaje premię pieniężną po zabiciu moba. Analogicznie z innymi. Dziękuje za uwagę koniczyn5
-
Dnia 16.11.2011 w okolicach godziny 18:00 Miasto Vossia się podda.