

DagHill
Użytkownik-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnaO DagHill
-
Tytuł
Początkujący
Informacje profilu
-
Wersja
Pełna
Ostatnie wizyty
758 wyświetleń profilu
-
[quote name='ZuyPan' timestamp='1344527082' post='87220'] [...]Jedzenia nikt nie kupuje, [/quote] Ludzie kupia jedzenie jesli nie bedzie im sie opłacało samemu produkować a będą woleli spożytkować swój czas na zarabianiu. [quote]po surowce budowlane każdy idzie kopać.[/quote] Myślę, że jesli budowniczy będzie miał możliwość kupienia taniego surowca to nie będzie marnował czasu na kopanie tylko skupi się na tym co potrafi robic szybko - na budowaniu. [quote][...]Zastanawialiście się kiedyś dlaczego gra tu tak mało osób? Bo powstają coraz to nowe firmy, [/quote] Nowe firmy raczej nie powstają. Powstało kilka firm w czasie promocji ... i od tamtego czasu chyba żadna nowa się nie pojawiła dotychczas. [quote][...]Trzeba to zmienić, zrobić coś by "ekonomia" miała sens. Bo jak narazie to każdy dba o siebie na własną rękę a sklepy omija szerokim łukiem. Widziałem 64 sztuki melonów po 1 dolar i nikt ich nie kupuje. [/quote] Próbowałes kupić? Bo ja widziałem też, ale kupić się nie udało bo sklep był pusty. [quote]To chyba dobrze odzwierciedla sytuację. Trzeba coś wymyśleć aby firma nabrała sensu.[/quote] Gdy budowle będą budowane przez graczy, ktorzy będą musieli zdobyć surowiec (a najlepiej duuużo surowca) to zaczną prosperowac firmy wydobywcze, ktore wydobędą dużo i taniego surowca. Gdy "wydobywcy" będą woleli wydobywac niz produkować sobie jedzenie zaczną prosperować firmy produkujące jedzenie - duuuużo i taniego. Trzeba pamietać, ze konkurencja zweryfikuje podaz i popyt jedzenia, materiałów budowlanych. Na pewno sprawny "farmer" jest w stanie tanio wyżywić sporą ilość ludzi (i zarobić na tym). Firmy wydobywcze mogłyby skupować materiał (relatywnie tanio aby opłacało się to przetworzyć w budowle) Jesli nie ma popytu na jedzenie ... to po co zajmowac sie farmerstwem - zajmij sie wydobywaniem !!!
-
Postaram się być. Nie jestem w stanie powiedzieć kto z Zakonu Camilian będzie jeszcze mógł przybyć.
-
myslicie, że przydałby się dział na forum "szukam pracy" , "szukam pracownikow", "firma poszukuje dostawcow" ... oczywiscie odnosze sie do swiata fb minecraft
-
[size=4][b] między: [url="http://forum.minecraft.pl/topic/10044-regulamin-firm-na-serwerze-freebuildpl/"]Regulamin firm na serwerze Freebuild.pl[/url] a czescią [color=#FF0000][font=arial, helvetica, sans-serif][url="http://forum.minecraft.pl/topic/8963-regulamin-serwera-freebuildpl/"]Regulamin serwera Freebuild.pl (Minecraft.pl)[/url] - [/font][/color][color=#282828][font=arial, helvetica, sans-serif]8.Działalność Firm [/font][/color][/b] [b] [color=#282828][font=arial, helvetica, sans-serif]istnieją rozbieżności[/font][/color][/b] [color=#282828][font=arial, helvetica, sans-serif]ps. przepraszam za czcionki[/font][/color][/size]
-
[url="http://freebuild.pl/"]http://freebuild.pl/[/url] dziś było to przyczyną niemiłej sytuacji gdy zapoznawszy sie z regulaminem znajdującym sie pod adresem: [url="http://freebuild.pl/s/regulamin/"]http://freebuild.pl/s/regulamin/[/url] przez 8 godzin zbierałem po mapie głównej owce aby kolo południa dowiedzieć się, ze w przeczytanym przeze mnie regulaminie brakuje punktu 2.5.2 Nie będę opisywał mojej "euforii" z faktu, że 8 godzin zostało zniweczonych. ... a wystarczyło by aby regulamin był jeden, a w innych miejscach tylko linkowany. To bardzo nieprofesjonalne i niepoważne traktowanie graczy
-
bez zbytniego ścisku na 64 kratkach (8x8 claim) da sie trzymać bez scisku 10 zwierząt co dla calego chunka 16x16 daje ze 40 zwierzat. I powinnien to byc limit dla claima bo dzialki z jednego chunka czesto nie naleza do jednej osoby i zeby nie było ze sasiad "zagospodaruje" cały limit chunka
-
Witam. Kiedyś wszedłem na ten serwer po raz pierwszy i bardzo mi się spodobał. Rolnicy, kopacze, farmerzy a takze miasta, władcy, lordowie (świta dworska) Admini jako bóstwa ... NORMALNIE SUUUPER. ... a teraz co widzę? rolnicy nie produkują bo im się nie opłaca, inżynierowie wytwarzają ... z uprzejmości bo w sumie i tak nie ma na co wydawać kasy a poza tym zrobią questa i kasę na podatki znajdą. Kopacze ... niektórym się chce. Niby jest na co zarabiać - na założenie swojego "miasta". Ale po co? Są 2 miasta preferowane mające kasy jak lodu, darmowe tereny, itemy, wykreowane budowle. Poza tym ... nie może miasto składać się z samych władców i świty. Musi byc miejsce dla zwykłych farmerów, kopaczy, inżynierów. Nie wszyscy lubią czy potrafią walczyć. Non stop któreś "miasta" walczą ze sobą dla samej walki a nie o wpływy, tereny. Nie ma miejsca dla farmerów, kopaczy, inżynierów. Teraz "gospodarka" opiera(?) sie na wyczarowanych z questow pieniądzach. Widziałbym to inaczej. Miasto, Władca, świta dworska, która pomaga Władcy ogarnąć porzucone działki, wyznaczać nowe, organizować questy (zlecenia od władcy), turnieje rycerskie, nadzorować budowanie budowli publicznych. Farmerzy produkujący jedzenie dla współmieszkańców, kopacze pozyskujący materiał na budowle domów, farm, budowli publicznych. Inzynierowie wytwarzający narzędzia, instalacje redstonowe. Ale ludziom musi się chcieć wytwarzać (surowce, materiały, towary, jedzenie) aby zarobić na swoje potrzeby. Popyt musi równoważyć podaż Niektórzy wolą walczyć ... więc władcy mogą z nich utworzyć oddziały (jakis prefix przed profesją?) Oddziały musiały by byc wyposażone przez władców w bron, zbroje z wyrobow kupionych od inżynierów, którzy kupiliby surowce od kopaczy, a wszystkich żywili by farmerzy. Powoli, ale systematycznie budowany bylby dobrobyt miast, świata i każdy by odgrywał swoją rolę. Kopaczowi powinno sie opłacać kopać i wydobywać, a nie szukać odpowiedniego questa. Farmer powinien produkować jedzenie, a nie logować sie po 10 razy zanim znajdzie intratny quest. Inna sprawa to nadmierna ilość ludzi w danej profesji. 1 farmer w sumie jest w stanie wyżywić z 10-20 osób (zresztą przy mniejszej ilości nie zarobi na swoje potrzeby). 1 crafter spokojnie wyposaży z 5-10 postaci. Kopaczy powinno byc najwięcej aby dostarczać surowce. Im nie powinno opłacać sie trwonić czasu na łowieniu ryb czy hodowaniu kilku kurczaków. ... a wszyscy pracowaliby aby wytworzyć dobra potrzebne dla miasta, społeczności, oddziałów wojskowych. Władcy powinni móc rozpatrzyć wniosek poddanego o zmianę profesji bo faktycznie gdy w mieście/świecie 1/3 to farmerzy lub inżynierowie ... nie będzie dobrze. Taki wniosek mógłby być zamieszczany na forum i akceptowany lub odrzucany przez władce (aby wykluczyć nadużycia) Teraz niby jest wszystko OK. Niby jest RP. Ale tylko niby. Ludzie nie odnajdują się w roli farmerów, kopaczy czy inżynierów ... więc porzucają serwer. Ludzie z pokonanych miast ... cześć przejdzie do innego miasta, a część ... opuści serwer. Zmieńmy to - niech ten serwer będzie inny niż pozostałe. ps. własnie dotarło do mnie, ze ... nie mam tu nic do roboty. No bo ileż mozna zanijac się skacząc z pistonow, albo topiąc w fontannie - tez się znudzi. Quest, quest, quest ... ile można chitować? To logowanie się i wylogowywanie Zresztą nie lubię robic wciąż i wciąż tych questow dlatego ich nie robię.
-
[quote name='Amadis89' timestamp='1343807041' post='85190'] A tak w ogóle odbiegliśmy od tematu... nie sądzicie? [/quote] no OK. założe nowt temat
-
[quote name='sd5' timestamp='1343764810' post='85145'] [...]skup sprawi tylko podniesienie cen (inflacja),[/quote] podniesienie cen to nie inflacja. inflacja to spadek wartości nabywczej waluty. Ceny moga rosnąć i przeważnie rosną także przy niezaspokojonym popycie. [quote]to tak samo jak dodrukowanie pieniędzy. Są questy ^^[/quote] no i własnie te questy ... toż to zakamuflowane "dodrukowywanie" waluty Po co być kopaczem, farmerem, inżynierem jesli można duzo więcej zarobić na questach? Po co kopacz ma się starać wydobywać budulec skoro masa rzeczy powstaje w "creatiwie" ? Jesli tendencja sie utrzyma to z RP zrobi się WP (war play) i masa kopaczy, farmerów, inżynierów z roznych miast po prostu bedzie się okładać zamiast bawić się RP. Pozwólmy WŁADCOM odgrywać swoje role. Niech tworzą miasta, niech ich społeczność buduje, produkuje, zbroi się i powiększa wpływy. Pozwólmy kopaczom pozyskiwać surowce, farmerom żywić, a inżynierom tworzyć - a nie zmuszajmy do wykonywania po 10 razy wybranych questow aby zarobili na wyżywienie (zapewne znajdzie się paru zapaleńców chcących mimo łatwego zarobku z questow żywić) Niech władcy uzbrajają swoje wojska, najemników, ochroniarzy ... ale z tego co ludzie wyprodukują ... i za pieniądze zebrane od poddanych, zrabowanych czy cokolwiek byle nie z questow w takiej formie w jakiej są ... bo to wlasnie jest wpuszczanie pustych dodatkowych walorów na rynek. Nic nie zostało wytworzone a pieniądz się pojawia.
-
DagHill oddał głos w ankiecie: Jaki typ serwera preferujesz ?
-
[quote name='Camil92PL' timestamp='1343074046' post='83222'] [...] poza murami na dzielnicy farmerskiej jest zbudowane osiedle "uchodźców" [...] [/quote] ładniej brzmiałoby [b]dzielnica farmerska [/b]bo przecież ludzie z "miasta" mają tam pola ... a co do samego problemu ... działki nowe są tworzone. Z każdym dniem przybywa nowych. Nb. może warto by zastanowić się nad statusem "porzucenia serwera" dla tych co ze 2 dni pograli i nie ma już ich bez żadnego info przy domku o przyczynie nieobecności i przewidywanym czasie powrotu. Co do opłat za działkę - w tym świecie nie obowiązuje "Kodeks handlowy" i nie każda informacja jest ofertą handlową - więc tabliczek się nie czepiajmy roszcząc sobie wynikających z niej korzyści. Świat jest młody, wiele rzeczy jest na bieżąco poprawianych, dostosowywanych do siebie więc błędy mogą się zdarzać. Odrobina wyrozumiałości byłaby wskazana
-
Witam. Czy jest szansa na informacje co się dzieje z serwerem i kiedy ewentualnie przewidywane jest przywrócenie działania? ps. nie wiem czy czekać
-
bardzo to by uprościło gdyż farmer mógłby zarabiać nie tylko gdy jest online i proszę - nie wprowadzajcie restrykcji na skrzynie przy domach czy w domach posiadanie sklepu na rynku na pewno zwiększa możliwości handlowe kupca ale nie powinno być jedynym miejscem do handlu. Posiadanie skrzyni przy domu (w domu) na pewno przyczyni się do przyspieszenia gospodarki. Jeden z kupujących będzie wolał może kupić przy okazji u sąsiada a inny poleci na rynek bo tam większe prawdopodobieństwo dostania różnych potrzebnych rzeczy i wyboru np. korzystniejszej oferty. Np. łatwiej byłoby mi kupić od mohrada coś ze skrzyni przy jego domu niż czekanie aż on się zaloguje czy np. wróci z polowania albo z wizyty u kumpla. ps. im mniej czynności / zachowań będzie penalizowanych tym serwer będzie miał się lepiej pps. wiem to z doświadczeń na własnym serwerze ppps. dokładnie tak samo jest w realnym życiu którego odwzorowaniem stara się być MC