Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam nadzieję że zastałem wszystkich w jak najlepszym zdrowiu i samopoczuciu, chciałbym Państwa serdecznie powitać.  

Pozdrowienia z Planicy, 

AMAM

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

• Podobna zawartość

• Przez Avivion
      Witam was wszystkich mam na imię Bartek ale możecie mi mówić Avi albo Avivion ,gram w Minecraft od około 3,5 roku.Zajmuje się robieniem skinów (wyłącznie dla graczy PREMIUM).Troche więcej o mnie zobaczycie w moim profilu -
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      .
    • Przez lukash64
      Witam! Przyjemność ma wam się przedstawić Lukash64 :D Mam 13 lat... Jak możecie się domyślić to mam na imię Łukasz, jestem z Poniatowa miejscowości nie daleko Żuromina w Województwie Mazowieckim. Interesuje się fotografią, motoryzacją i lubię podróżować, co tutaj będę się rozpisywał :D Mam nadzieję, że miło spędzę tutaj czas z wami! Pozdrawiam.  
    • Przez MassDeckPL
      TROSZKU O MNIE

- Mam 16 lat, nazywam się Miłosz (pseud. Miły) i pochodzę z okolic Rybnika
      - Najmocniej na świecie kocham moją dziewczynę! ♥
      - Moim hobby jest YouTube, uwielbiam nagrywać i sprawiać tym przyjemność innym! :3
      - Lubię grać w piłkę nożną (MADRIDISTA RLZ)
      - Nagrywam Minecraft i nie tylko, sprawdź wyżej ^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mam nadzieję, że poświęcisz troszkę czasu i wejdziesz sprawdzić i ocenić mój kanał! 

~ MassDeckPL ~
    • Przez Miloszu_xd
      Hejka
      Konto mam tu już wprawdzie od kilku miesięcy, no ale lepiej późno niż wcale, prawda?
      Nazywam się Miłosz, mam 15 lat. Mieszkam w Rzeszowie.