Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wie ktos czemu jak włanczam minecrafta to mi go crashuje i pisze takie cos? XD at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
    at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
    at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
    at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
    at pl.blazingpack.launcher.BlazingPackLauncher.main(BlazingPackLauncher.java:27)
Caused by: java.lang.NullPointerException
    at  [Client Shutdown Thread/INFO]: Stopping server
Java HotSpot(TM) Client VM warning: Using incremental CMS is deprecated and will likely be removed in a future release

 

Edytowane przez ZeZIorrr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To jest na pewno cały log tego błędu? Na razie podejrzewam niepoprawną wersje Javy lub BlazingPacka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, nicku1 napisał:

To jest na pewno cały log tego błędu? Na razie podejrzewam niepoprawną wersje Javy lub BlazingPacka.

czk zara ci dam całe

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Exception in thread "Client thread" java.lang.reflect.InvocationTargetException
    at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
    at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
    at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
    at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
    at pl.blazingpack.launcher.BlazingPackLauncher.main(BlazingPackLauncher.java:27)
Caused by: java.lang.NullPointerException
    at false float double finally extends ^ 0 synchronized native # strictfp ? + case volatile 0 super break super abstract ~ extends protected private 8 break } for case 2 strictfp catch switch # ^ | volatile try & goto 4 catch long ] switch " short = boolean continue switch. = +(Unknown Source)
    at net.minecraft.client.Minecraft.at net.minecraft.client.Minecraft.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No to polecam tak:

  1. Aktualizacja BlazingPacka,
  2. Aktualizacja Javy do najnowszej.

Jak nie pomoże to będziemy się zastanawiać czy jest tutaj potrzeba wysłania problemu do samego twórcy paczki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, nicku1 napisał:

No to polecam tak:

  1. Aktualizacja BlazingPacka,
  2. Aktualizacja Javy do najnowszej.

Jak nie pomoże to będziemy się zastanawiać czy jest tutaj potrzeba wysłania problemu do samego twórcy paczki.

O coś nowego paczaj na to

---- Minecraft Crash Report ----
// Would you like a cupcake?

Time: 03.12.17 19:03
Description: Initializing game

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
    at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
    at ave.ap(SourceFile:534)
    at ave.am(SourceFile:363)
    at ave.a(SourceFile:310)
    at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)


A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------

-- Head --
Stacktrace:
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
    at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
    at ave.ap(SourceFile:534)
    at ave.am(SourceFile:363)

-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
    at ave.a(SourceFile:310)
    at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)

-- System Details --
Details:
    Minecraft Version: 1.8.8
    Operating System: Windows 10 (x86) version 10.0
    Java Version: 1.8.0_151, Oracle Corporation
    Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
    Memory: 9486168 bytes (9 MB) / 150474752 bytes (143 MB) up to 1060372480 bytes (1011 MB)
    JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
    IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
    Launched Version: 1.8.8
    LWJGL: 2.9.4
    OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
    GL Caps:
    Using VBOs: No
    Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
    Type: Client (map_client.txt)
    Resource Packs:
    Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
    Profiler Position: N/A (disabled)
    CPU: <unknown>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Natomiast ten błąd jest spowodowany grafiką, coś grzebałeś przy karcie graficznej? xD Tutaj aktualizacja lub degradacja sterowników karty graficznej powinna pomóc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Teraz, nicku1 napisał:

Natomiast ten błąd jest spowodowany grafiką, coś grzebałeś przy karcie graficznej? xD Tutaj aktualizacja lub degradacja sterowników karty graficznej powinna pomóc.

Ta włąśnie grzebałem xd

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj


×