Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć i czołem, dżem z rosołem. Z tej strony @Pani_Taedusz i miło mi was poznać.

Ogólnie jestem Karolina, mój wiek jak zwykle jest tajemniczy, ale cóż dzień i miesiąc wam podać mogę:

4 listopada, ale co kogo to interesuje. Na 99,99% jestem tutaj nowa, szukałam czegoś i tu jakoś się znalazłam. Nicki w Minecraft'cie mam różne. xITaealna, _MintSuga_, Taesiuu. 

Wzięły się one z znikąd.  W MC gram już od ponad 5 lat. To już długi okres. Znam wiele fajnych serwerów, jeślibyście chcieli, to mogę wam je na GG (Gadu-Gadu) podać.  Mam różne zainteresowania, cukiernictwo, muzyka, rysowanie i takie inne.  Muzykę jaką słucham to Rap i K-Pop, lecz inne rodzaje też posłucham i ciągnę się z tym 3 lata, w wakacje 4. Zainteresowanie o nazwie "Cukiernictwo", zaczęło mnie kręcić już rok temu.  Pieczenie ciast, ciasteczek najlepiej mi wychodzi niż nauka (XD) Mam dwa koty i psa. Rodzeństwo jakie mam to dwie siostry. Mieszkam w okolicach Krakowa. (Fajne okolice skoro mieszkam o 1 h dalej)  Myślę, że będzie mi z wami rozmawiać i  poznać, ale ale, przypominajcie mi, ze tu jakieś forum istnieje XD 

Miłej nocy ;)

~ Taesiuu

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Czyżby poetycka dusza się tu znalazła? Witamy na forum, Karolino! Zostań na dłużej, a o przypomnienie się nie martw, gdyż będzie się działo, ale nie teraz ;)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta