Skocz do zawartości
Kris Norris

Pływanie obrazu - Minecraft 1.10.2 Forge Nvidia Gtx1050ti 4GB

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Komputer ma pół roku. 8 GB ramu, Procesor - Amd 6 core fx 6300 3.5GHZ.  Windows 10 Home Edition 64Bit

Karta Nvidia  Gtx1050ti 4GB

Temperatury mierzone podczas grania -  Temp. Proc-41°C. Karta 38°C.

Od wczoraj mam problem z wyświetlaniem obrazu w minecraft. Otóż obraz dziwnie faluje. (Zaczęło się po przeprowadzce do innego pokoju)

Czynności jakie do tej pory zrobiłem:

Wywaliłem wszystkie głośniki, woofer itd z otoczenia kompa. Zauważyłem że woofer dociskał przewód HDMI do ściany ale czy to akurat może być przyczyna? skoro po usunięciu głośników efekt wciąż się utrzymuje?

Zaktualizowałem Windows

Zaktualizowałem Jave

Zaktualizowałem sterownik karty

Podmieniłem kabel łączący kompa z monitorem. HDMI na DVI-D później VGA, efekt znika na jakieś pół godziny po czym wraca.

Przeinstalowałem Minecraft łącznie z aktualizacją modów do najnowszych dostępnych pod wersję 1.10.2 

Na różnych shaderach zawsze ten sam efekt.

Po wyłączeniu shaderów, efekt znika ale nie wiem na jak długo bo nie miełem jeszcze okazji dłużej pograć bez shaderów.

Jest to minecraft 1.10.2 Forge z modami: Optifine, Missing Piece, Roads, Worldedit, DualHotbar, I mod za pomocą którego mogę wstawiać zdjęcia w grze, nie pamiętam jak się nazywa. 

Dzieje się tak tylko w grze. 

Nie mam już pomysłu. 

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

Czytałem o opcji rozmagnesowywania monitora, czy to może pomóc a jeśli tak to gdzie znaleźć tą funkcję.

Na co jeszcze zwrócić uwagę, co jeszcze sprawdzić.

Link do filmiku jak to wygląda: 

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

 

 

Edytowane przez Kris Norris

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź czy problem wystąpi bez shaderów, moim zdaniem to one są tutaj problemem, na pewno to nie kabel :v Możliwe że to też wina któregoś z modów, niestety na modach się nie znam więc tutaj będzie mi trudno określić co może powodować taki efekt.

Dnia 10/17/2017 o 14:32, Kris Norris napisał:

Po wyłączeniu shaderów, efekt znika ale nie wiem na jak długo bo nie miełem jeszcze okazji dłużej pograć bez shaderów.

A i żeby jeszcze nie było jak wcześniej, pograj może z jeden dzień bez shaderów i po prostu sprawdź.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No właśnie problem tkwi w shaderach. Na laptopie o gorszych parametrach wszystko chodzi z shaderami. Na kompie włączam shadery i faluje. Wcześniej się tak nie działo, zbudowałem dość duży świat i wszystko chodziło pięknie. A nagle coś się zwiesiło. Nie wiem jak to naprawić i czy w ogóle się da.

Usunąłem mody, oprócz optifine, faluje.

Bez shaderów nie faluje. Kopiowałem świat z laptopa na kompa i odwrotnie. Na laptopie ze zintegrowaną kartą działają shadery Kuda, Seus (Standard, Ultra, Motion blur) I kilka wersji Sildurs natomias na komputerze odpala się tylko Kuda. Wcześniej jeszcze odpaliły się sildrusy ale teraz też już wywala do białego ekranu. Przy innych jest biały ekran. 

Wszystko działało jakieś pół roku i nie było problemu. Budowałem i budowałem na shaderach Sildrus extreme i wszystko działało ok. 

Na innych światach problem nie występuje. Tylko na tym jednym wielkim i na dodatek tylko na kompie który ma 8GB Ramu i Procek AMD podczas gdy Laptop ma 16 GB ramu i procesor intel core i3-5010U 2.10GHZ a kartę intel HD Graphics 5500 i na tym samym przekopiowanym świecie problem nie występuje. 

Na Minecraft mam wydzielone 4GB ramu na komputerze i 8Gb na laptopie.

Nie mam nawet pomysłu czego się uczepić i gdzie szukać. Oczywiście biorę pod uwagę, że będę musiał grać bez shaderów i póki co nie mam innego wyjścia jeśli jednak ktoś będzie miał jakikolwiek pomysł to proszę aby pisał. 

 

Edytowane przez Kris Norris

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez chaad
      Witam mam problem.
      Skradziono mi konto na wp chyba głównie dla innej gry bo na nią wejść nie moge a na minecrafta moge. Po kilku latach naszła mnie ochota na pogranie w klocki i moje pytanie brzmi czy można a jezeli tak to w jaki sposób mógłbym zmienić e-mail do minecrafta? Z góry dziekuje za odpowiedzi
    • Przez Imperiusx3
      Witam wszystkich!
      Na start chce powiedziec ze to moj pierwszy post na tym forum ale napewno bedzie ich wiecej  Przepraszam jezeli post nie wyglada za ladnie lol. Chcialbym was zaprosic do pobrania mapy Minecraft Gothic. Projekt zostal zaczety okolo 5 lat temu z tego co pamietam na Minecraft 1.3. Ostatnio razem wrocilismy do projektow ale uznalismy ze Gothic ma wiele bledow wiec nie bedziemy kontynulowali tego projektu. Dajemy wam link do pobrania jezeli ktos chce uzyc mapki do budowy lub innego projektu prosimy o kontakt na priv (najlepiej na Youtube kanal Imperiusx3) bylo by nam bardzo milo   Chce poznac wasza opinie dlatego komentujcie pod filmikami na Youtube lub pod tym postem
      Historia Projektu
      Jak juz wspomnialem projekt zostal zaczety okolo 5 lat temu. Ogolnie nad projektem pracowalo 6 osob po czym przerwalismy projekt po okolo roku budowania. Niestety nie wrocilismy do tego projektu jednakze postanowilismy zaczac nowy. Projekt ma wiele bledow i nie wszystko jest idealnie odwzorowane dlatego uznalismy ze nie warto tego kontynulowac. 
      TexturePack
      Zachecamy do zwiedzania mapki na texturepacku Conquest poniewaz na innych wiele rzeczy moze wygladac slabo. Kiedys mielismy wlasnego texturepacka (customowy dokucraft) ktorego mozecie zobaczyc w filmiku Part 1 & 2 na moim kanale jednakze nie posiadamy juz tego texturepacka wiec polecamy Conquesta.
      Wideo

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      Zapraszam na moj kanal Imperiusx3 zeby obejrzec Part 1 i Part 2 filmiku. Niestety te czesci nie sa zbyt profesjonalnie nagrane poniewaz byly nagrywane na slabym sprzecie i moje umiejetnosci tez nie byly za dobre kilka lat temu.
      Zdjecie

      Pobierz
      Mapa : Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

      TexturePack : Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

      PlanetMinecraft : Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

    • Przez mihal1234
      Witam poszukuję budowniczego do pomocy przy budowie mapki adventure. Jeśli jest ktoś zainteresowany proszę pisać na priv.
    • Przez TheAzethMeron
      Wojny Mobów 2 – Minigame PvP
      Ostatnia aktualizacja wątku: 12 stycznia 2018
       
       
      O co tu chodzi?
      Wojny Mobów 2 to rozbudowana mapa PvP, której rozgrywka może odbywać się w czterech różnych trybach, z wybieranymi przez gracza warunkami zwycięstwa, na jednej z ośmiu map, za sterami jednej z dwudziestu klas, których lista znajduje się niżej.
       
       
      Tryby gry:
      Wspomniane cztery tryby rozgrywki to:
      - Każdy na Każdego – Klasyczne PvP w stylu Super Craft Bros. Gracze zostają przeniesieni na arenę i nie schodzą z niej, póki nie zabiją odpowiedniej ilości osób bądź nie zostaną ostatnią żywą istotą w okolicy.
      - Tryb Drużynowy – Zasadniczo tryb podobny do Każdy na Każdego, z tym że tutaj oczywiście gramy w jednej z dwóch drużyn, których Zabójstwa oraz pozostałe Życia są wspólne dla każdej z drużyn.
      - Arcade Games – Zmodyfikowana wersja Każdy na Każdego, dodająca możliwość nadania dowolnych z 9 przygotowanych efektów mikstur, takich jak Oślepienie, Niewidzialność lub Siła 2 wszystkim graczom w grze. Efekty te można ze sobą niemal dowolnie łączyć i mieszać.
      - Zdrajca! – Niezwykły, w pełni funkcjonalny dodatek do mapy. Tryb wzorowany na Trouble In Terrorist Town z Garry’s Mode’a. Wśród graczy losowanych jest 1-2 Zdrajców, którzy otrzymują specjalne przedmioty i muszą po cichu wyeliminować wszystkich Niewinnych zanim upłynie limit czasowy. Występują tutaj również inne, opcjonalne role: Detektyw oraz Werter.
      Każdy z trybów ma możliwość edycji warunków zwycięstwa, np. liczby zabójstw, pozostałych żyć lub limitu czasowego.
       
       
      Zróżnicowane bitwy:
      Potyczki oraz starcia masowe urozmaicają mechaniki takie jak: Serie zabójstw, Buffy do HP oraz Regeneracji porozkładane na mapach, tajemniczy Dark Buff oślepiający wrogów i teleportujący nas do najbliższego z nich, Ołtarze odblokowujące się co dwie minuty i dostarczające dużo silniejsze przedmioty od standardowych, Mechanika Sprintu, dająca każdemu z graczy co minutę potkę na przyśpieszenie i wiele, wiele innych. Warto nadmienić, że mapy posiadają częściowo losowe punkty respawnu, co w połączeniu z pięcioma sekundami nieśmiertelności tuż po odrodzeniu sprawia spawn-kille zupełnie nieefektywnymi.
       
       
      Mapy:
      Rozgrywki w Wojnach Mobów rozgrywają się na ośmiu specjalnie przygotowanych arenach:
      Rezydencja:
      Zalecana liczba graczy: 2-3
      Fragment miejskiego pałacyku: niewielki plac z ogrodem, otoczony dwupiętrowymi krużgankami. Mała i ciasna arena.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
      Dola Jeruzalem:
      Zalecana liczba graczy: 3-6
      Średniej wielkości mapa w postaci opuszczonego, zrujnowanego miasteczka, zarośniętego drzewami i różnymi gatunkami traw. Jej urok jest jedyny w swoim rodzaju.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
      Osada:
      Zalecana liczba graczy: 3-6
      Średniej wielkości, bardzo śliczna i kolorowa mapa. Średniowieczna osada z chatami krytymi strzechą, drewnianą studnią oraz uroczym kamiennym kościółkiem.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
      Bliźniacze Mosty:
      Zalecana liczba graczy: 4-8
      Średniej wielkości mapa, o pagórkowatym krajobrazie, z porośniętą liliami rzeką oraz dwoma przecinającymi ją mostami.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
      Stos:
      Zalecana liczba graczy: 4-8
      Duża mapa zbudowana ze skinów znanych Youtuberów takich jak Vertez, JJayJoker, MagdalenaMariaMonika oraz wielu innych. Jedyna arena, z której istnieje możliwość wypadnięcia.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      Candyland:
      Zalecana liczba graczy: 4-8
      Cukierkowy świat, pełen lodów, lizaków i rzek czekolady. Przy tym duża i przestronna arena do walki.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      Tropiki:
      Zalecana liczba graczy: 6-12
      Duża, wielowarstwowa dżunglowa mapa, z jeziorkiem otaczającym ołtarz w centralnej części, a także wiszącymi nad całością dwoma wzajemnie skrzyżowanymi mostami. 

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
      Lodowa:
      Zalecana liczba graczy: 6-12
      Ogromna, zimna i raczej płaska mapa z rozległymi polanami do bitew.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
       
      Klasy Postaci:
      Dostępnych jest ich dwadzieścia, podzielonych na pięć podgrup ze względu na styl walki.
      Agresorzy:
      Czyli klasy oparte na walce bezpośredniej, głównie w zwarciu. Proste w rozgrywce, jednak mające mniejszy potencjał.
      Nazwa – Zombie (Aggressor)
      Liczba HP – 40
      Broń – Kij sharpness 4
      Efekty – Brak
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – brak
      Nazwa – Creeper (Aggressor)
      Liczba HP – 20
      Broń – Proch sharpness 4
      Efekty – Sila 2
      Pancerz – Skórzany set z głową Creepera zamiast hełmu, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x3
      Nazwa – Kurczak (Aggressor)
      Liczba HP – 32
      Broń – Pióro Sharpness 4 Knockback 1
      Efekty – Siła 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – brak
      Nazwa – Żelazny golem (Aggressor)
      Liczba HP – 36
      Broń –  Żelazna Sztabka sharpness 2
      Efekty – brak
      Pancerz – Żelazny set, buty Feather Falling 4
      Inne – 4 Złote jabłka
      Nazwa – Kostka Magmy (Aggressor)
      Liczba HP – 20
      Broń – Magmowy Krem sharpness 2 fire aspect 3 
      Efekty – brak
      Pancerz – Skórzany set protection 4, buty Feaher Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion (20s) x2
      Nazwa – Wygnaniec (Aggressor)
      Liczba HP – 20
      Broń – Żelazna motyka sharpness 6
      Efekty – Przyspieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set prot 2, buty Feather Falling 4
      Inne – brak
      Nazwa – Wither (Aggressor)
      Liczba HP – 40
      Broń – Łuk, Nether Star sharpness 2
      Efekty – Zwiększony skok, (gdy poniżej 20 HP – Siła 2 oraz Odporność 1)
      Pancerz – Skórzany set protection 1, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x2
       
       
      Tacticale:
      Klasy oparte na jakimś pomyśle, mechanice. W czystej kalkulacji są słabsze od Agresorów, jednak zastosowanie odpowiedniej taktyki pozwala im bez problemu zabić wcześniej wspomnianych.
      Nazwa – Królik z Caerbannog (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Łza ghasta sharpness 3
      Efekty – Siła 1, Zwiększenie skoku 3
      Pancerz – Skórzany set (z wyłączeniem hełmu), buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x5. Począwszy od drugiego zabójstwa, co trzecie zabójstwo dostaje dodatkowy poziom Siły. Kiedy zginie, traci jeden taki poziom. Ponadto, za zabójstwa dostaje Punkt Bonusowy oraz kilka sekund zwiększonej regeneracji
      Nazwa – Kałamarnica (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Ink Sack sharpness 4, drugi Ink Sack knockback 3
      Efekty – Widzenie w ciemności
      Pancerz – Skórzany set, hełm Respiration 3, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Blindness 1 Slowness 1 Potion x16, Splash Speed 2 Potion (20s) x2, Raz na trzydzieści sekund otrzymuje 10 serduszek absorpcji, które znikają po 20 sekundach
      Nazwa – Posuch (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Kij Sharpness 4
      Efekty – Odporność 1
      Pancerz – Skórzany set Prot 1, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Hunger 8 Slowness 2 Potions (10s) x16
      Nazwa – Enderman (Tactical) 
      Liczba HP – 32
      Broń – Enderperły sharpness 4 knockback 3
      Efekty – Niewidzialność
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
      Inne – 16 enderpereł
      Nazwa – Farlander (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Złota motyka sharpness 4
      Efekty – 12 sekund Niewidzialności, Przyśpieszenia 2, Odporności 1, Siły 2 i Regeneracji 2 (nadawane co 20 sekund)
      Pancerz – brak
      Inne – brak
      Nazwa – Pająk (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Oko Pająka sharpness 4
      Efekty – Przyśpieszenie 1, Zwiększenie skoku 2
      Pancerz – Skórzany set, but Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x5, Dostaje punkt bonusowy co 30 sekund (zamiast 60)
       
       
      Poke Masterzy:
      Klasy oparte na pomyśle doskocz-uderz-uciekaj. Obijanie wrogów to ich specjalność.
      Nazwa – Endermite (Poke Master)
      Liczba HP – 28
      Broń – Płomienny proszek sharpness 2, fire aspect 4, knockback 2
      Efekty – brak
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – 4x enderperły, Splash Speed 2 Potion x5, Zabijając wroga, przejmuje jego Życie (w trybie do wyczerpania Żyć) lub zyskuje dwa zabójstwa (w trybie do liczby zabójstw)
      Nazwa – Smok Kresu (Poke Master)
      Liczba HP – 40
      Broń – Gwiazdka Pirotechniczna sharpness 2 fire aspekt 4
      Efekty – Przyspieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x2, Splash Poison 2 Potion x16, Enderperły x4
       
       
      Archers:
      Klasy łucznicze. Posiadają bardzo duże obrażenia i mobilność, jednak są papierowe i łatwe do zabicia na krótkim dystansie.
      Nazwa – Szkielet (Archer)
      Liczba HP – 20
      Broń – Łuk punch 2 power 1
      Efekty – Przyśpieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x2
      Nazwa – Blaze (Archer)
      Liczba HP – 20
      Broń – Łuk Flame 1 Punch 1, Pałeczka Blaze’a Fire Aspect 7 Knockback 2
      Efekty – Przyśpieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – Zapalniczka, Splash Speed 2 Potion x2
       
       
      Chaos:
      Domyślnie zablokowane klasy. Są dziwne, nietypowe, czasem denerwujące, jednak w sumie to miły dodatek 
      Nazwa – Wiedźma (Chaos)
      Liczba HP – 20
      Broń – Zboże sharpness 3
      Efekty – brak
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – 20x Splash Wither Potion, 20x Splash Poison Potion, 3x Stealth Potion, 3x Regeneration Potion, 5x Speer Potion, 3x Strength Potion, 10x Zombie egg, 10x Cave Spider egg, 10x Skeleton egg, 5x Creeper egg, 5x Witch egg
      Nazwa – Ghast (Chaos)
      Liczba HP – 40
      Broń – Łuk
      Efekty – Zwiększenie skoku 12
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
      Inne – brak
      Nazwa – Herobrine (Chaos)
      Liczba HP – 20
      Broń – Diamentowa motyka sharpness 4 knockback 3
      Efekty – Niewidzialność, Odporność 1, Przyśpieszenie 1
      Pancerz – brak
      Inne – Splash Speed 2 Potions x5
       
       
       
      Wideoprezentacja:
       
       
      Linki do pobrania:
      Linki tylko dla tej wersji: Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

      Wersja mapy: 2.1.0
      Kompatybilna z: Minecraft 1.7
      W paczce do pobrania z powyższych linków znajdują się: mapa Wojny Mobów 2, plik README, plik Minecraft Server 1.7.5, instalka OptiFine dla wersji Minecraft 1.7.5
       
       
      Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.0
      Pierwsza duża aktualizacja mapy, skupiona na rozwoju customizacji oraz Arcade Games. Zaawansowane Opcje Konfiguracyjne pozwolą na modyfikowanie czasu uzyskiwania Punktów Bonusowych, edycje Ołtarzy czy nawet wyłączenie naturalnej regeneracji. Nowy system Arcade obsługuje teraz Drużynówkę oraz udostępnia znacznie szerszą gamę efektów. Koniec z każdorazowym układaniem ekwipunków po śmierci, od tej pory każda klasa ma stały, intuicyjny układ przedmiotów na pasku. Nowy moduł informowania graczy o wyborze trybu, mapy i konfiguracji gry zapobiegnie pogubieniu się w monitach, zaś frustrujące do niedawna klasy Enderman oraz Farlander otrzymały zmiany, mające zbliżyć je poziomem do ogólnej METY na mapce. Zmian nie uniknęły także Ołtarze, które poza dotychczasowym, mocnym przedmiotem nadają Błogosławieństwo (efekty Regeneracji 1, Przyśpieszenia 1 i Siły 1) utrzymujące się aż do następnego przejęcia Ołtarza przez innego gracza.
       
      Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.2
      "Mała" ale duża aktualizacja. Poza szeregiem poprawek błędów oraz usprawnień optymalizacji wprowadza zaklęcie ostrości na wszystkich przedmiotach z knockbackiem, w przypadku gdy klasa taki posiada, Delikatnie poprawia balans, wprowadza nowy sekret do Hali Zagubionych Drzwi. Największą zmianą zaś jest przebudowa Stosu - skin Kamikazera zmienił styl, lokalizacje i układ ciała, pojawił się także jeden nowy skin, wszystkie zaś zostały połączone całą masą nowych przejść, ułatwiających poruszanie się po mapie. Stos otrzymał również dwa TP Buffy w zastępstwie za dawny Dark Buff.
    • Przez Makalat
      Jest takie coś na moim serwerze że gdy gracz wbija na niego i ma modyfikacje to serwer pokazuje co to są za modyfikacje i kto je ma.
      serwer widzi to i pokazuje na konsoli ,ale ja bym chciał żeby każde konto miało logi z tymi danymi by później znajdować oszustów na serwerze, albo żeby konsola serwera zapisywała wszystkie dane w pliku .txt (tych danych jest bardzo dużo więc wolę tą pierwszą opcje)  lub żeby konsola zapisywała te elementy które chce (automatycznie).
      konsola pokazuje mi te dane :   [<data>]  [Netty Server io #2/INFO] [FML]: Client attempting to join with 44 mods : <modyfikacje jakie posiada gracz> 
      Mam nadzieje ,że ktoś odpowie na takie nietypowe pytanie i wyjaśni jak to zrobić
       
×