Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem Blackovskyy
------------------------------------
Mam 14 lat, urodziłem się 15.07.2003 roku.
Mieszkam w Polsce
Moje hobby to: Sporty,Minecraft,Programowanie,Serwery

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

• Podobna zawartość

• Przez Roberuto
      Jestem dość stary dla większości tutaj ale gram w Minecrafta od maja tego roku i mam kilka pytań. Nota bene bardzo ciężko jest się zalogować na to forum, właściwie to bez resetu hasła nie da się
    • Przez artur2001
      Witam zapraszam na nowo otwarty serwer z lobyy
      tyby gry

Skyblock

Survival

PVP

ZAPASZAM IP:handi.com.pl:25565
      szukamy admów
      :D

• Przez Pogoleus
      Witam.

Miałem przerwe dosyć długą w minecraft. Teraz powracam i oczywiście musze stworzyc serwer.
       Szukam ze 2-3 osoby lub wiecej które sa ogarnięte jesli chodzi o pluginy (zaawansowany stopień)
       Oczywiście nic za darmo. Wiem że sa tacy co chcieli by mieć cos swojego np miasto ale nie maja jak płacic tyle kasy za to.

Ja mam rozwiazanie.
       Każdy kto zostanie Moderatorem( burmistrz u mnie) dostanie spory teren na swoje własne miasto!
       będzie głowny spaw z rynkiem dla graczy oraz spawnami do miast. Zasady ustala burmistrz swojego miasta. Oczywiście bez przesadyzmów bo musi być jakis porządek np. z pieniedzmi aby była równowaga i rywalizacja między miastami :)
       Licze na to że ktoś ma ochote mieć swoje miasto 500x500 lub 1000x1000 :) A może i wiecej ? Dzieki temu pomysłowi na jednym serwerze będa rózne miasta z róznymi zasadami. Oczywiście ja też zrobie swoje miasteczko:)

Mile widziani gracze z talentem do budowania. Jesli to to żeby umiec kopiować obiekty ze stron www.

Na początek wykupiłem serwer dla 20 osób żeby troche wiecej RAM było ale jak tylko rozpoczniemy serwer to powiekszam do tylu slotów ile trzeba :) Hajsy nie graja roli ( no może bez przesady )