Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Prześlij treść najnowszego pliku z folderu %appdata%\Roaming\.minecraft\logs.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Skopiuj zapisy światów, a następnie przeinstaluj grę (odinstaluj Minecrafta, usuń %appdata%/.minecraft, a następnie zainstaluj ponownie).
Następnie

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

i

(poprzez wrzucenie go do folderu mods).

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Zrobiłem tak jak kazałeś i bez zmian (próbowałem też wersji z extract przez winrara i wersji z extract [Screen] podczas próby instalacji moda), Po tym odpaliłem mc na wersji na jaką były te mody i nic... Nie znam się na tym kompletnie, więc trochę średnio ;/ 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Podaj treść crash loga znajdującego się w %appdata%/.minecraft/crash-logs.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Właśnie o to chodzi że nie mam żadnego crasha. Mc ( w tym przypadku 1.8) włącza się normalnie i nie wykrywa żadnego moda.

Edytowane przez HeszkewMeszke

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

• Podobna zawartość

• Przez dodoPL
      Witam. Mam problem z mob grinderem. Gdy buduje jakikolwiek mob grinder to nie chcą mi się spawnowac potwory. W środku jest ciemno ,tryb mam na ''Normalny''. Jeśli stoje pod MG to potwory nie spawnują się. Jeśli odejdę również. Robiłem Mob Grinder pod ziemią ,na ziemi. Nic. Proszę o pomoc
      Wersja Minecraft - 1.12
      Wersja Javy - 8 Update 151
      Wersja Forge - 1.12
      Mody - Xeros Map ,Optifine

• Przez bsobabda
      Hej 
      szukam osob chetnych do grania w minecraft. Operuje xbox one. Moze byc to jedna lub wiele osob:) 
    • Przez Sh0uterS
      Witam!