Skocz do zawartości
RetroApo

[Adventure] [1.12.1] Twierdza Iluzjonera

Rekomendowane odpowiedzi

Twierdza Iluzjonera

Witaj na mapce "Twierdza Iluzjonera". Spróbujesz przetrwać w niebezpiecznych głębiach ceglanej piramidy, która jest także domem dla Iluzjonera. Czeka tu na Ciebie wiele wyzwań: parkoury, zagadki, walki i wiele innych. Ukończ je wszystkie i pokonaj złego Iluzjonera!

twil.png

 

Fabuła:

W jednej z opuszczonych wiosek znalazłeś starą mapę, która wskazywała na olbrzymią strukturę w kształcie piramidy, gdzieś na środku oceanu. Wyruszyłeś właśnie w podróż w nadziei, że odnajdziesz tam ukryty skarb, nieświadomy niebezpieczeństw jakie czyhają wewnątrz.

 

Co jest ważne?

Obserwujące Oczy

2dhslxd.png

To są Obserwujące Oczy. Iluzjoner używa ich do obserwacji Twoich postępów. Zazwyczaj znajdują się na ścianach lub wewnątrz skrzyń, ale czasami będziesz musiał pokonać silniejszego przeciwnika (bossa), aby je zdobyć. Bardzo ważne jest, abyś zbierał każde oko jakie napotkasz, gdyż zebranie odpowiedniej ich ilości odblokuje nowe pomieszczenia, lepsze zbroje, piec, stół do zaklęć i wiele innych użytecznych rzeczy.

 

Symbol wykrzyknika

bosssign.png

Jeśli zauważysz ten znak to bądź świadomy, że stoisz blisko pomieszczenia z silniejszym przeciwnikiem. Ci wrogowie są naprawdę twardzi i zazwyczaj są także chronieni przez słabszych przeciwników. Zbierz lepszy ekwipunek zanim będziesz próbował ich pokonać.

 

Inne

Podczas swojej podróży napotkasz wiele rzeczy, które możesz zebrać tylko raz. Dlatego bardzo ważne jest, abyś ich nie wyrzucał, czy łączył (krzesiwo). Jeśli naprawdę czegoś nie potrzebujesz, włóż to do jednej z wielu dostępnych skrzyń.

 

Zasady:

Zasady są proste:

* Jak zwykle nie oszukuj, nie używaj modów itp.

* Niczego nie wyrzucaj! (oprócz ryb), jeśli naprawdę czegoś nie potrzebujesz, włóż to do jednej ze skrzyń

* Nie giń po to, aby odzyskać zdrowie, nasycenie

 

Pobieranie:

 

 

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

 

 

 

 

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.

Edytowane przez RetroApo
  • Lubię to! 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wydałem aktualizację do mapki.

Lista zmian:

  • Dodane zaklęte butelki do większości skrzynek
  • Dodatkowe doświadczenie za zebranie 1, 10, 20, 30 Obserwujących Oczu
  • Więcej jedzenia w skrzynkach
  • Piramida jest wsparta przez 4 Kryształy Kresu
  • Usunięta nieużywana dźwignia w jednym z wyzwań
  • Dodane ciasto
  • Lubię to! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wydałem drobną aktualizację do mapki. Usuwa ona nieużywane moby, "Elitarne Shulkery", które były częścią porzuconego przeze mnie projektu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj


  • Podobna zawartość

    • Przez TheAzethMeron
      Wojny Mobów 2 – Minigame PvP
      Ostatnia aktualizacja wątku: 12 stycznia 2018
       
       
      O co tu chodzi?
      Wojny Mobów 2 to rozbudowana mapa PvP, której rozgrywka może odbywać się w czterech różnych trybach, z wybieranymi przez gracza warunkami zwycięstwa, na jednej z ośmiu map, za sterami jednej z dwudziestu klas, których lista znajduje się niżej.
       
       
      Tryby gry:
      Wspomniane cztery tryby rozgrywki to:
      - Każdy na Każdego – Klasyczne PvP w stylu Super Craft Bros. Gracze zostają przeniesieni na arenę i nie schodzą z niej, póki nie zabiją odpowiedniej ilości osób bądź nie zostaną ostatnią żywą istotą w okolicy.
      - Tryb Drużynowy – Zasadniczo tryb podobny do Każdy na Każdego, z tym że tutaj oczywiście gramy w jednej z dwóch drużyn, których Zabójstwa oraz pozostałe Życia są wspólne dla każdej z drużyn.
      - Arcade Games – Zmodyfikowana wersja Każdy na Każdego, dodająca możliwość nadania dowolnych z 9 przygotowanych efektów mikstur, takich jak Oślepienie, Niewidzialność lub Siła 2 wszystkim graczom w grze. Efekty te można ze sobą niemal dowolnie łączyć i mieszać.
      - Zdrajca! – Niezwykły, w pełni funkcjonalny dodatek do mapy. Tryb wzorowany na Trouble In Terrorist Town z Garry’s Mode’a. Wśród graczy losowanych jest 1-2 Zdrajców, którzy otrzymują specjalne przedmioty i muszą po cichu wyeliminować wszystkich Niewinnych zanim upłynie limit czasowy. Występują tutaj również inne, opcjonalne role: Detektyw oraz Werter.
      Każdy z trybów ma możliwość edycji warunków zwycięstwa, np. liczby zabójstw, pozostałych żyć lub limitu czasowego.
       
       
      Zróżnicowane bitwy:
      Potyczki oraz starcia masowe urozmaicają mechaniki takie jak: Serie zabójstw, Buffy do HP oraz Regeneracji porozkładane na mapach, tajemniczy Dark Buff oślepiający wrogów i teleportujący nas do najbliższego z nich, Ołtarze odblokowujące się co dwie minuty i dostarczające dużo silniejsze przedmioty od standardowych, Mechanika Sprintu, dająca każdemu z graczy co minutę potkę na przyśpieszenie i wiele, wiele innych. Warto nadmienić, że mapy posiadają częściowo losowe punkty respawnu, co w połączeniu z pięcioma sekundami nieśmiertelności tuż po odrodzeniu sprawia spawn-kille zupełnie nieefektywnymi.
       
       
      Mapy:
      Rozgrywki w Wojnach Mobów rozgrywają się na ośmiu specjalnie przygotowanych arenach:
      Rezydencja:
      Zalecana liczba graczy: 2-3
      Fragment miejskiego pałacyku: niewielki plac z ogrodem, otoczony dwupiętrowymi krużgankami. Mała i ciasna arena.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
      Dola Jeruzalem:
      Zalecana liczba graczy: 3-6
      Średniej wielkości mapa w postaci opuszczonego, zrujnowanego miasteczka, zarośniętego drzewami i różnymi gatunkami traw. Jej urok jest jedyny w swoim rodzaju.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
      Osada:
      Zalecana liczba graczy: 3-6
      Średniej wielkości, bardzo śliczna i kolorowa mapa. Średniowieczna osada z chatami krytymi strzechą, drewnianą studnią oraz uroczym kamiennym kościółkiem.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
      Bliźniacze Mosty:
      Zalecana liczba graczy: 4-8
      Średniej wielkości mapa, o pagórkowatym krajobrazie, z porośniętą liliami rzeką oraz dwoma przecinającymi ją mostami.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
      Stos:
      Zalecana liczba graczy: 4-8
      Duża mapa zbudowana ze skinów znanych Youtuberów takich jak Vertez, JJayJoker, MagdalenaMariaMonika oraz wielu innych. Jedyna arena, z której istnieje możliwość wypadnięcia.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      Candyland:
      Zalecana liczba graczy: 4-8
      Cukierkowy świat, pełen lodów, lizaków i rzek czekolady. Przy tym duża i przestronna arena do walki.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      Tropiki:
      Zalecana liczba graczy: 6-12
      Duża, wielowarstwowa dżunglowa mapa, z jeziorkiem otaczającym ołtarz w centralnej części, a także wiszącymi nad całością dwoma wzajemnie skrzyżowanymi mostami. 

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
      Lodowa:
      Zalecana liczba graczy: 6-12
      Ogromna, zimna i raczej płaska mapa z rozległymi polanami do bitew.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
       
      Klasy Postaci:
      Dostępnych jest ich dwadzieścia, podzielonych na pięć podgrup ze względu na styl walki.
      Agresorzy:
      Czyli klasy oparte na walce bezpośredniej, głównie w zwarciu. Proste w rozgrywce, jednak mające mniejszy potencjał.
      Nazwa – Zombie (Aggressor)
      Liczba HP – 40
      Broń – Kij sharpness 4
      Efekty – Brak
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – brak
      Nazwa – Creeper (Aggressor)
      Liczba HP – 20
      Broń – Proch sharpness 4
      Efekty – Sila 2
      Pancerz – Skórzany set z głową Creepera zamiast hełmu, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x3
      Nazwa – Kurczak (Aggressor)
      Liczba HP – 32
      Broń – Pióro Sharpness 4 Knockback 1
      Efekty – Siła 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – brak
      Nazwa – Żelazny golem (Aggressor)
      Liczba HP – 36
      Broń –  Żelazna Sztabka sharpness 2
      Efekty – brak
      Pancerz – Żelazny set, buty Feather Falling 4
      Inne – 4 Złote jabłka
      Nazwa – Kostka Magmy (Aggressor)
      Liczba HP – 20
      Broń – Magmowy Krem sharpness 2 fire aspect 3 
      Efekty – brak
      Pancerz – Skórzany set protection 4, buty Feaher Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion (20s) x2
      Nazwa – Wygnaniec (Aggressor)
      Liczba HP – 20
      Broń – Żelazna motyka sharpness 6
      Efekty – Przyspieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set prot 2, buty Feather Falling 4
      Inne – brak
      Nazwa – Wither (Aggressor)
      Liczba HP – 40
      Broń – Łuk, Nether Star sharpness 2
      Efekty – Zwiększony skok, (gdy poniżej 20 HP – Siła 2 oraz Odporność 1)
      Pancerz – Skórzany set protection 1, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x2
       
       
      Tacticale:
      Klasy oparte na jakimś pomyśle, mechanice. W czystej kalkulacji są słabsze od Agresorów, jednak zastosowanie odpowiedniej taktyki pozwala im bez problemu zabić wcześniej wspomnianych.
      Nazwa – Królik z Caerbannog (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Łza ghasta sharpness 3
      Efekty – Siła 1, Zwiększenie skoku 3
      Pancerz – Skórzany set (z wyłączeniem hełmu), buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x5. Począwszy od drugiego zabójstwa, co trzecie zabójstwo dostaje dodatkowy poziom Siły. Kiedy zginie, traci jeden taki poziom. Ponadto, za zabójstwa dostaje Punkt Bonusowy oraz kilka sekund zwiększonej regeneracji
      Nazwa – Kałamarnica (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Ink Sack sharpness 4, drugi Ink Sack knockback 3
      Efekty – Widzenie w ciemności
      Pancerz – Skórzany set, hełm Respiration 3, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Blindness 1 Slowness 1 Potion x16, Splash Speed 2 Potion (20s) x2, Raz na trzydzieści sekund otrzymuje 10 serduszek absorpcji, które znikają po 20 sekundach
      Nazwa – Posuch (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Kij Sharpness 4
      Efekty – Odporność 1
      Pancerz – Skórzany set Prot 1, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Hunger 8 Slowness 2 Potions (10s) x16
      Nazwa – Enderman (Tactical) 
      Liczba HP – 32
      Broń – Enderperły sharpness 4 knockback 3
      Efekty – Niewidzialność
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
      Inne – 16 enderpereł
      Nazwa – Farlander (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Złota motyka sharpness 4
      Efekty – 12 sekund Niewidzialności, Przyśpieszenia 2, Odporności 1, Siły 2 i Regeneracji 2 (nadawane co 20 sekund)
      Pancerz – brak
      Inne – brak
      Nazwa – Pająk (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Oko Pająka sharpness 4
      Efekty – Przyśpieszenie 1, Zwiększenie skoku 2
      Pancerz – Skórzany set, but Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x5, Dostaje punkt bonusowy co 30 sekund (zamiast 60)
       
       
      Poke Masterzy:
      Klasy oparte na pomyśle doskocz-uderz-uciekaj. Obijanie wrogów to ich specjalność.
      Nazwa – Endermite (Poke Master)
      Liczba HP – 28
      Broń – Płomienny proszek sharpness 2, fire aspect 4, knockback 2
      Efekty – brak
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – 4x enderperły, Splash Speed 2 Potion x5, Zabijając wroga, przejmuje jego Życie (w trybie do wyczerpania Żyć) lub zyskuje dwa zabójstwa (w trybie do liczby zabójstw)
      Nazwa – Smok Kresu (Poke Master)
      Liczba HP – 40
      Broń – Gwiazdka Pirotechniczna sharpness 2 fire aspekt 4
      Efekty – Przyspieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x2, Splash Poison 2 Potion x16, Enderperły x4
       
       
      Archers:
      Klasy łucznicze. Posiadają bardzo duże obrażenia i mobilność, jednak są papierowe i łatwe do zabicia na krótkim dystansie.
      Nazwa – Szkielet (Archer)
      Liczba HP – 20
      Broń – Łuk punch 2 power 1
      Efekty – Przyśpieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x2
      Nazwa – Blaze (Archer)
      Liczba HP – 20
      Broń – Łuk Flame 1 Punch 1, Pałeczka Blaze’a Fire Aspect 7 Knockback 2
      Efekty – Przyśpieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – Zapalniczka, Splash Speed 2 Potion x2
       
       
      Chaos:
      Domyślnie zablokowane klasy. Są dziwne, nietypowe, czasem denerwujące, jednak w sumie to miły dodatek 
      Nazwa – Wiedźma (Chaos)
      Liczba HP – 20
      Broń – Zboże sharpness 3
      Efekty – brak
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – 20x Splash Wither Potion, 20x Splash Poison Potion, 3x Stealth Potion, 3x Regeneration Potion, 5x Speer Potion, 3x Strength Potion, 10x Zombie egg, 10x Cave Spider egg, 10x Skeleton egg, 5x Creeper egg, 5x Witch egg
      Nazwa – Ghast (Chaos)
      Liczba HP – 40
      Broń – Łuk
      Efekty – Zwiększenie skoku 12
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
      Inne – brak
      Nazwa – Herobrine (Chaos)
      Liczba HP – 20
      Broń – Diamentowa motyka sharpness 4 knockback 3
      Efekty – Niewidzialność, Odporność 1, Przyśpieszenie 1
      Pancerz – brak
      Inne – Splash Speed 2 Potions x5
       
       
       
      Wideoprezentacja:
       
       
      Linki do pobrania:
      Linki tylko dla tej wersji: Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

      Wersja mapy: 2.1.0
      Kompatybilna z: Minecraft 1.7
      W paczce do pobrania z powyższych linków znajdują się: mapa Wojny Mobów 2, plik README, plik Minecraft Server 1.7.5, instalka OptiFine dla wersji Minecraft 1.7.5
       
       
      Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.0
      Pierwsza duża aktualizacja mapy, skupiona na rozwoju customizacji oraz Arcade Games. Zaawansowane Opcje Konfiguracyjne pozwolą na modyfikowanie czasu uzyskiwania Punktów Bonusowych, edycje Ołtarzy czy nawet wyłączenie naturalnej regeneracji. Nowy system Arcade obsługuje teraz Drużynówkę oraz udostępnia znacznie szerszą gamę efektów. Koniec z każdorazowym układaniem ekwipunków po śmierci, od tej pory każda klasa ma stały, intuicyjny układ przedmiotów na pasku. Nowy moduł informowania graczy o wyborze trybu, mapy i konfiguracji gry zapobiegnie pogubieniu się w monitach, zaś frustrujące do niedawna klasy Enderman oraz Farlander otrzymały zmiany, mające zbliżyć je poziomem do ogólnej METY na mapce. Zmian nie uniknęły także Ołtarze, które poza dotychczasowym, mocnym przedmiotem nadają Błogosławieństwo (efekty Regeneracji 1, Przyśpieszenia 1 i Siły 1) utrzymujące się aż do następnego przejęcia Ołtarza przez innego gracza.
       
      Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.2
      "Mała" ale duża aktualizacja. Poza szeregiem poprawek błędów oraz usprawnień optymalizacji wprowadza zaklęcie ostrości na wszystkich przedmiotach z knockbackiem, w przypadku gdy klasa taki posiada, Delikatnie poprawia balans, wprowadza nowy sekret do Hali Zagubionych Drzwi. Największą zmianą zaś jest przebudowa Stosu - skin Kamikazera zmienił styl, lokalizacje i układ ciała, pojawił się także jeden nowy skin, wszystkie zaś zostały połączone całą masą nowych przejść, ułatwiających poruszanie się po mapie. Stos otrzymał również dwa TP Buffy w zastępstwie za dawny Dark Buff.
    • Przez CuteAngie
      Witam. Poszukuję trzech osób(póki co) do wspólnego grania na serwerze survival- wersja 1.12.2
    • Przez RetroApo
      Kilka słów wstępu:
      Witam. Zapewne wielu z Was kojarzy tę mapę. Po wielu latach od ostatniej aktualizacji postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i zaktualizowałem mapę do najnowszej wersji gry według mojego pomysłu. Na wstępie zaznaczam, iż mam pozwolenie od oryginalnego autora na publikację nowszych wersji tejże mapy. Mapa została prawie całkowicie zbudowana od zera - jedynie kształt kuli pozostał ten sam. Mapa nie jest szczególne skomplikowana pod względem technicznym jak i znajdujących się na niej budowli.
       
      Pozwolenie:
      Wersja 1 i 2 tej mapy została zaprojektowana przez IHATEPINK. Otrzymałem pozwolenie na wykonanie i publikację swojej wersji 3:
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.


      Fabuła:
      Wiele lat temu twoja cywilizacja zaprojektowała pierwszy statek kosmiczny, ale nie mogła znaleźć sposobu na jego zasilenie. Pewnego dnia niewielka grupa badawcza udała się na wyprawę wprost do jądra planety. Właśnie tam znaleźli niewielki, ale bardzo jasny obiekt - był to właściwy rdzeń planety znany dziś kolokwialnie jako "Gwiazda Netheru". Rdzeń zabrano na powierzchnię w celu przeprowadzenia dalszych badań. Naukowcy szybko zdali sobie sprawę, że rdzeń kryje w sobie olbrzymie ilości energii. Stało się więc jasne, że to właśnie on musiał zostać użyty jako źródło mocy dla niedokończonego statku kosmicznego. Po tygodniach ciężkiej pracy ostatecznie udało się go podłączyć do systemów statku. Rząd mógł wreszcie rozpocząć realizację pierwszej misji kolonizacyjnej. Jednakże na pokładzie statku znajdowali się nie tylko koloniści. Rząd wysłał również kolejną ekipę badawczą, która miała za zadanie sprawdzić czy we wnętrzu innej planety również znajduje się "Gwiazda Netheru". Jakiś czas po ich przybyciu ekipa potwierdziła ,że udało jej się znaleźć drugą "Gwiazdę Netheru". Każda kolejna misja kolonizacyjna również potwierdziła ich obecność głęboko we wnętrzach planet. Obecnie zanim jakikolwiek kolonista przybędzie do nowego domu, rząd wysyła najpierw jedną, ale utalentowaną osobę, aby odpowiednio przygotowała planetę i jednocześnie odzyskała jej rdzeń. A Ty jesteś właśnie jedną z takich osób. Właśnie przybywasz na kolejną planetę wybraną przez rząd do kolonizacji. Na pierwszy rzut oka wygląda na małą, ale w rzeczywistości jest znacznie większa. Jest też bardzo podobna do Twojej planety macierzystej. Twoje cele są zapisane powyżej. Powodzenia!
      Zasady:
      * Tak, jak zazwyczaj: nie oszukuj, nie używaj modów, błędów w grze itp.
      * Nie opuszczaj planety
      * Ukończenie niektórych wyzwań nagrodzi Cię Księgą Wiedzy, zatem pamiętaj, aby zawsze mieć przynajmniej jedno wolne miejsce w ekwipunku
      * Nie wchodź do jądra planety jeśli nie jesteś dobrze wyposażony
       
      Zadania:
      Zadania znajdują się bezpośrednio w grze w formie nowych osiągnięć z aktualizacji 1.12. Podstawowe osiągnięcia zostały wyłączone. Występuje następujący podział:
      * 3 karty osiągnięć: Powierzchnia, Podziemie oraz Jądro
      * 31 wyzwań (6 jest ukrytych)
      * 3 główne cele
      Zadania muszą być traktowane w sposób dosłowny. Jeśli zadanie wymaga zebrania na przykład 16 sztuk pszenicy, to w ekwipunku musisz mieć dokładnie 16 sztuk, nie 15,17 czy 64.
       
      Zmiany w dropie:
      * Zombie oraz zombie-osadnicy nie upuszczają marchewek, ziemniaków oraz żelaznych sztabek
      * Creepery mogą upuścić czerwony kamień (redstone)
      * Wiedźmy upuszczają glinę zamiast jasnopyłu
      * Zombie-pigman upuszcza samorodek żelaza zamiast samorodka złota oraz ma niewielką szansę na upuszczenie kwarcu
      Zdjęcia i pobieranie:
       
    • Przez dodoPL
      Witam. Mam problem z mob grinderem. Gdy buduje jakikolwiek mob grinder to nie chcą mi się spawnowac potwory. W środku jest ciemno ,tryb mam na ''Normalny''. Jeśli stoje pod MG to potwory nie spawnują się. Jeśli odejdę również. Robiłem Mob Grinder pod ziemią ,na ziemi. Nic. Proszę o pomoc
      Wersja Minecraft - 1.12
      Wersja Javy - 8 Update 151
      Wersja Forge - 1.12
      Mody - Xeros Map ,Optifine
       
    • Przez Qba ツ
      Witam myślę że wybrałem dobrą kategorię otóż, mam problem z modem optifine na każdej wersji, ale zależy mi na tym by działał on prawidłowo na wersji 1.12.2 lub 1.12, chciałbym coś nagrać z minecrafta ale jak gadam z kolegą i na drugim monitorze mam program do nagrywania to minecraft sie lekko zacina, a jak wgrałem optifine [poprawnie] to wchodzę na serwer multiplayer i wywala mnie z gry [crash] to samo w przypadku trybu singleplayer. Daje logi w załączniku. Dzięki za pomoc i odpowiedźi, liczę na was  

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
×