Skocz do zawartości
TheAzethMeron

[Minigame, PvP][1.7] Wojny Mobów 2 [20 klas, 8 aren, 4 tryby gry]

Rekomendowane odpowiedzi

Wojny Mobów 2 – Minigame PvP
Ostatnia aktualizacja wątku: 14 września 2017

 

 

O co tu chodzi?
Wojny Mobów 2 to rozbudowana mapa PvP, której rozgrywka może odbywać się w czterech różnych trybach, z wybieranymi przez gracza warunkami zwycięstwa, na jednej z ośmiu map, za sterami jednej z dwudziestu klas, których lista znajduje się niżej.

 

 

Tryby gry:

Wspomniane cztery tryby rozgrywki to:
- Każdy na Każdego – Klasyczne PvP w stylu Super Craft Bros. Gracze zostają przeniesieni na arenę i nie schodzą z niej, póki nie zabiją odpowiedniej ilości osób bądź nie zostaną ostatnią żywą istotą w okolicy.
- Tryb Drużynowy – Zasadniczo tryb podobny do Każdy na Każdego, z tym że tutaj oczywiście gramy w jednej z dwóch drużyn, których Zabójstwa oraz pozostałe Życia są wspólne dla każdej z drużyn.
- Arcade Games – Zmodyfikowana wersja Każdy na Każdego, dodająca możliwość nadania dowolnych z 9 przygotowanych efektów mikstur, takich jak Oślepienie, Niewidzialność lub Siła 2 wszystkim graczom w grze. Efekty te można ze sobą niemal dowolnie łączyć i mieszać.
- Zdrajca! – Niezwykły, w pełni funkcjonalny dodatek do mapy. Tryb wzorowany na Trouble In Terrorist Town z Garry’s Mode’a. Wśród graczy losowanych jest 1-2 Zdrajców, którzy otrzymują specjalne przedmioty i muszą po cichu wyeliminować wszystkich Niewinnych zanim upłynie limit czasowy. Występują tutaj również inne, opcjonalne role: Detektyw oraz Werter.

Każdy z trybów ma możliwość edycji warunków zwycięstwa, np. liczby zabójstw, pozostałych żyć lub limitu czasowego.

 

 

Zróżnicowane bitwy:

Potyczki oraz starcia masowe urozmaicają mechaniki takie jak: Serie zabójstw, Buffy do HP oraz Regeneracji porozkładane na mapach, tajemniczy Dark Buff oślepiający wrogów i teleportujący nas do najbliższego z nich, Ołtarze odblokowujące się co dwie minuty i dostarczające dużo silniejsze przedmioty od standardowych, Mechanika Sprintu, dająca każdemu z graczy co minutę potkę na przyśpieszenie i wiele, wiele innych. Warto nadmienić, że mapy posiadają częściowo losowe punkty respawnu, co w połączeniu z pięcioma sekundami nieśmiertelności tuż po odrodzeniu sprawia spawn-kille zupełnie nieefektywnymi.

 

 

Mapy:

Rozgrywki w Wojnach Mobów rozgrywają się na ośmiu specjalnie przygotowanych arenach:

Rezydencja:
Zalecana liczba graczy: 2-3
Fragment miejskiego pałacyku: niewielki plac z ogrodem, otoczony dwupiętrowymi krużgankami. Mała i ciasna arena.
Rezydencj_qprrxhs.png

 

Dola Jeruzalem:
Zalecana liczba graczy: 3-6
Średniej wielkości mapa w postaci opuszczonego, zrujnowanego miasteczka, zarośniętego drzewami i różnymi gatunkami traw. Jej urok jest jedyny w swoim rodzaju.

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

 

Osada:
Zalecana liczba graczy: 3-6
Średniej wielkości, bardzo śliczna i kolorowa mapa. Średniowieczna osada z chatami krytymi strzechą, drewnianą studnią oraz uroczym kamiennym kościółkiem.

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

 

Bliźniacze Mosty:
Zalecana liczba graczy: 4-8
Średniej wielkości mapa, o pagórkowatym krajobrazie, z porośniętą liliami rzeką oraz dwoma przecinającymi ją mostami.

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

 

Stos:
Zalecana liczba graczy: 4-8
Duża mapa zbudowana ze skinów znanych Youtuberów takich jak Vertez, JJayJoker, MagdalenaMariaMonika oraz wielu innych. Jedyna arena, z której istnieje możliwość wypadnięcia.
Stospng_qprrnne.png

Candyland:
Zalecana liczba graczy: 4-8
Cukierkowy świat, pełen lodów, lizaków i rzek czekolady. Przy tym duża i przestronna arena do walki.
Candyland_qprrneh.png

Tropiki:
Zalecana liczba graczy: 6-12
Duża, wielowarstwowa dżunglowa mapa, z jeziorkiem otaczającym ołtarz w centralnej części, a także wiszącymi nad całością dwoma wzajemnie skrzyżowanymi mostami. 

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

 

Lodowa:
Zalecana liczba graczy: 6-12
Ogromna, zimna i raczej płaska mapa z rozległymi polanami do bitew.
Lodowapng_qprrnwe.png

 

 

Klasy Postaci:
Dostępnych jest ich dwadzieścia, podzielonych na pięć podgrup ze względu na styl walki.

Agresorzy:
Czyli klasy oparte na walce bezpośredniej, głównie w zwarciu. Proste w rozgrywce, jednak mające mniejszy potencjał.

Nazwa – Zombie (Aggressor)
Liczba HP – 40
Broń – Kij sharpness 4
Efekty – Brak
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4

Inne – brak

Nazwa – Creeper (Aggressor)
Liczba HP – 20
Broń – Proch sharpness 4
Efekty – Sila 2
Pancerz – Skórzany set z głową Creepera zamiast hełmu, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x3

Nazwa – Kurczak (Aggressor)
Liczba HP – 32
Broń – Pióro Sharpness 4 Knockback 1
Efekty – Siła 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4

Inne – brak

Nazwa – Żelazny golem (Aggressor)
Liczba HP – 36
Broń –  Żelazna Sztabka sharpness 2
Efekty – brak
Pancerz – Żelazny set, buty Feather Falling 4
Inne – 4 Złote jabłka

Nazwa – Kostka Magmy (Aggressor)
Liczba HP – 20
Broń – Magmowy Krem sharpness 2 fire aspect 3 
Efekty – brak
Pancerz – Skórzany set protection 4, buty Feaher Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion (20s) x2

Nazwa – Wygnaniec (Aggressor)
Liczba HP – 20
Broń – Żelazna motyka sharpness 6
Efekty – Przyspieszenie 1
Pancerz – Skórzany set prot 2, buty Feather Falling 4
Inne – brak

Nazwa – Wither (Aggressor)
Liczba HP – 40
Broń – Łuk, Nether Star sharpness 2
Efekty – Zwiększony skok, (gdy poniżej 20 HP – Siła 2 oraz Odporność 1)
Pancerz – Skórzany set protection 1, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x2
 

 

Tacticale:
Klasy oparte na jakimś pomyśle, mechanice. W czystej kalkulacji są słabsze od Agresorów, jednak zastosowanie odpowiedniej taktyki pozwala im bez problemu zabić wcześniej wspomnianych.

Nazwa – Królik z Caerbannog (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Łza ghasta sharpness 3
Efekty – Siła 1, Zwiększenie skoku 3
Pancerz – Skórzany set (z wyłączeniem hełmu), buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x5. Począwszy od drugiego zabójstwa, co trzecie zabójstwo dostaje dodatkowy poziom Siły. Kiedy zginie, traci jeden taki poziom. Ponadto, za zabójstwa dostaje Punkt Bonusowy oraz kilka sekund zwiększonej regeneracji

Nazwa – Kałamarnica (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Ink Sack sharpness 4, drugi Ink Sack knockback 3
Efekty – Widzenie w ciemności
Pancerz – Skórzany set, hełm Respiration 3, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Blindness 1 Slowness 1 Potion x16, Splash Speed 2 Potion (20s) x2, Raz na trzydzieści sekund otrzymuje 10 serduszek absorpcji, które znikają po 20 sekundach

Nazwa – Posuch (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Kij Sharpness 4
Efekty – Odporność 1
Pancerz – Skórzany set Prot 1, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Hunger 8 Slowness 2 Potions (10s) x16

Nazwa – Enderman (Tactical) 
Liczba HP – 32
Broń – Enderperły sharpness 4 knockback 3
Efekty – Niewidzialność
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
Inne – 16 enderpereł

Nazwa – Farlander (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Złota motyka sharpness 4
Efekty – 12 sekund Niewidzialności, Przyśpieszenia 2, Odporności 1, Siły 2 i Regeneracji 2 (nadawane co 20 sekund)
Pancerz – brak
Inne – brak

Nazwa – Pająk (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Oko Pająka sharpness 4
Efekty – Przyśpieszenie 1, Zwiększenie skoku 2
Pancerz – Skórzany set, but Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x5, Dostaje punkt bonusowy co 30 sekund (zamiast 60)
 

 

Poke Masterzy:
Klasy oparte na pomyśle doskocz-uderz-uciekaj. Obijanie wrogów to ich specjalność.

Nazwa – Endermite (Poke Master)
Liczba HP – 28
Broń – Płomienny proszek sharpness 2, fire aspect 4, knockback 2
Efekty – brak
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – 4x enderperły, Splash Speed 2 Potion x5, Zabijając wroga, przejmuje jego Życie (w trybie do wyczerpania Żyć) lub zyskuje dwa zabójstwa (w trybie do liczby zabójstw)

Nazwa – Smok Kresu (Poke Master)
Liczba HP – 40
Broń – Gwiazdka Pirotechniczna sharpness 2 fire aspekt 4
Efekty – Przyspieszenie 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x2, Splash Poison 2 Potion x16, Enderperły x4
 

 

Archers:
Klasy łucznicze. Posiadają bardzo duże obrażenia i mobilność, jednak są papierowe i łatwe do zabicia na krótkim dystansie.

Nazwa – Szkielet (Archer)
Liczba HP – 20
Broń – Łuk punch 2 power 1
Efekty – Przyśpieszenie 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x2

Nazwa – Blaze (Archer)
Liczba HP – 20
Broń – Łuk Flame 1 Punch 1, Pałeczka Blaze’a Fire Aspect 7 Knockback 2
Efekty – Przyśpieszenie 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – Zapalniczka, Splash Speed 2 Potion x2
 

 

Chaos:
Domyślnie zablokowane klasy. Są dziwne, nietypowe, czasem denerwujące, jednak w sumie to miły dodatek default_wink.png

Nazwa – Wiedźma (Chaos)
Liczba HP – 20
Broń – Zboże sharpness 3
Efekty – brak
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – 20x Splash Wither Potion, 20x Splash Poison Potion, 3x Stealth Potion, 3x Regeneration Potion, 5x Speer Potion, 3x Strength Potion, 10x Zombie egg, 10x Cave Spider egg, 10x Skeleton egg, 5x Creeper egg, 5x Witch egg

Nazwa – Ghast (Chaos)
Liczba HP – 40
Broń – Łuk
Efekty – Zwiększenie skoku 12
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
Inne – brak

Nazwa – Herobrine (Chaos)
Liczba HP – 20
Broń – Diamentowa motyka sharpness 4 knockback 3
Efekty – Niewidzialność, Odporność 1, Przyśpieszenie 1
Pancerz – brak
Inne – Splash Speed 2 Potions x5

 

 

 

Wideoprezentacja:

 

 

Linki do pobrania:

Linki tylko dla tej wersji: 

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

, 

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.


Wersja mapy: 2.1.0
Kompatybilna z: Minecraft 1.7

W paczce do pobrania z powyższych linków znajdują się: mapa Wojny Mobów 2, plik README, plik Minecraft Server 1.7.5, instalka OptiFine dla wersji Minecraft 1.7.5

 

 

Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.0

Pierwsza duża aktualizacja mapy, skupiona na rozwoju customizacji oraz Arcade GamesZaawansowane Opcje Konfiguracyjne pozwolą na modyfikowanie czasu uzyskiwania Punktów Bonusowych, edycje Ołtarzy czy nawet wyłączenie naturalnej regeneracji. Nowy system Arcade obsługuje teraz Drużynówkę oraz udostępnia znacznie szerszą gamę efektów. Koniec z każdorazowym układaniem ekwipunków po śmierci, od tej pory każda klasa ma stały, intuicyjny układ przedmiotów na pasku. Nowy moduł informowania graczy o wyborze trybu, mapy i konfiguracji gry zapobiegnie pogubieniu się w monitach, zaś frustrujące do niedawna klasy Enderman oraz Farlander otrzymały zmiany, mające zbliżyć je poziomem do ogólnej METY na mapce. Zmian nie uniknęły także Ołtarze, które poza dotychczasowym, mocnym przedmiotem nadają Błogosławieństwo (efekty Regeneracji 1, Przyśpieszenia 1 i Siły 1) utrzymujące się aż do następnego przejęcia Ołtarza przez innego gracza.

Edytowane przez TheAzethMeron
Aktualizacja
  • Lubię to! 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

LISTA ZMIAN W NADCHODZĄCEJ WERSJI 2.1.0
- Ulepszenie Arcade Games: pojawi się możliwość grania drużynowych Arcade, znacznie większy wachlarz efektów i ich poziomów.
- Tworzenie gier będzie dużo bardziej czytelne dla osób w poczekalni: informacja o wybranej konfiguracji będzie pojawiać się tylko raz, po zaakceptowaniu ustawień, tak jak ma to miejsce obecnie w przypadku Arcade Games.
- Ulepszone Ołtarze z prawdziwym, trwałym błogosławieństwem
- Poprawki balansu: Zmiany u Endermana i Farlandera, zamiana ołtarzowego Egzekutora z mieczyka w potion
- Ogólna poprawka ekwipunków: od tej pory układ przedmiotów będzie stały, poukładany w rozsądniejszy sposób.
- Wprowadzenie Zaawansowanych Opcji Konfiguracyjnych: w nich opcje wyłączenia lub włączenia Ołtarzy, mechaniki Bonusów, zmiana czasu oczekiwania na Bonusy, edycja mechaniki Mikstur Sprintu, wyłączanie naturalnej regeneracji HP itp.

Wersja jest już niemal gotowa, zostało tylko debugowanie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Łatka 2.1.1 - Poprawia błędy:
- W trybie drużynowym nie działało.. nic. Postawiłem jedną pochodnie i działa :D
- Czasem przy grze TTT (Zdrajca) wylosowany gracz mógł zrespić się bez przedmiotów, teraz się to nie będzie zdarzać
- Odporność 3 w trybie Arcade od teraz działa
- Drobne poprawki optymalizacji i pomniejszych, niewpływających na grę błędów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj


  • Podobna zawartość

    • Przez HeszkewMeszke
      Witam mam problem z instalacją forge. Za każdym razem jak próbuje uruchomić mc z forgem(testowałem na kilku wersjach forga to samo co na screenie) wyskakuje crash. Proszę o pomoc.

    • Przez Reistus
      zaprosiłem mojego kolege  do minecraft realm ale mu nie działają kliki tak jakby nie działał mu lpm(lewy przycisk myszy) nie może również klikać w ten klucz do modyfikacji swojego servera oboje mamy wersje próbną realm myślałem że to przyczyna ale mój brat też ma i jemu wszystko normalnie działało  co mamy zrobić bo chcemy sobie pograć ale się nieda nie wiem o co chodzi i czemu nie może klikać tak jakby w tym realmie liczę na szybką odpowiedź powtarzam problem tkwi w tym że nie może on kliknąć nic w realmie kluczu wejść na swoj server zaakceptować itp inne takie jak wróć albo gotowe działają. szybka pomoc
    • Przez Forensky
      Mam problem z shaderami SEUS, nie działają normalnie tylko kazda tekstura jest czarna ;/ 
      Prosze o pomoc

    • Przez orzeszek
      Witam! Nie wiem czy jestem zbyt głupi, siedze w temacie gry minecraft miesiąc i chciałem zrobić ,,serwer" do gry wieloosobowej na hamachi, forge i jeszcze dodać komendy do logowania, po wgraniu forge pojawił się problem, gdy wgrywam sponge nie moge znalezc odpowiedniego pluginu, a bukkit nie udaje mi sie znalezc na 1.11.2 i forge. Przerabialiscie taki problem?
    • Przez Jacob3

      Jak widać na zdjęciu gdy pobieram plik ze strony autora o nazwie setup.exe
      Nie znalazłem odpowiedzi w żadnych tematach itd. Z dostawcą też próbowałem się dogadać ale jakiś jest niecodzienny, odpisuje jak by bot. Ale to problem z serwerem i tak tylko z tym mam problem nie z bukkit itd.
      Edit:
      Szczegóły...
      INFORMACJE O WERSJI PLATFORMY
          Windows             : 6.1.7600.0 (Win32NT)
          Common Language Runtime     : 4.0.30319.1
          System.Deployment.dll         : 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
          clr.dll             : 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
          dfdll.dll             : 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
          dfshim.dll             : 4.0.31106.0 (Main.031106-0000)
      ŹRÓDŁA
          Adres URL rozmieszczenia            :
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      PODSUMOWANIE BŁĘDÓW
          Poniżej znajduje się podsumowanie błędów. Szczegółowe informacje na temat tych błędów znajdują się w dalszej części dziennika.
          * Aktywacja aplikacji
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      spowodowała wyjątek. Wykryto następujące komunikaty o niepowodzeniach:
              + Wyjątek podczas odczytywania manifestu z pliku Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      manifest może być nieprawidłowy lub nie można otworzyć pliku.
              + Podpis XML manifestu jest nieprawidłowy.
              + Nie można utworzyć obiektu SignatureDescription dla podanego algorytmu podpisu. PODSUMOWANIE NIEPOWODZEŃ TRANSAKCJI MAGAZYNOWANIA SKŁADNIKÓW
          Nie wykryto błędów transakcji.
      OSTRZEŻENIA
          Podczas tej operacji nie wykryto żadnych ostrzeżeń.
      STAN POSTĘPU OPERACJI
          * [2017-08-20 13:18:50] : Rozpoczęto aktywację
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      SZCZEGÓŁY BŁĘDÓW
          Podczas tej operacji zostały wykryte następujące błędy.
          * [2017-08-20 13:18:51] System.Deployment.Application.InvalidDeploymentException (ManifestParse)
              - Wyjątek podczas odczytywania manifestu z pliku
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      manifest może być nieprawidłowy lub nie można otworzyć pliku.
              - Źródło: System.Deployment
              - Ślad stosu:
                  w System.Deployment.Application.ManifestReader.FromDocument(String localPath, ManifestType manifestType, Uri sourceUri)
                  w System.Deployment.Application.DownloadManager.DownloadDeploymentManifestDirectBypass(SubscriptionStore subStore, Uri& sourceUri, TempFile& tempFile, SubscriptionState& subState, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options, ServerInformation& serverInformation)
                  w System.Deployment.Application.DownloadManager.DownloadDeploymentManifestBypass(SubscriptionStore subStore, Uri& sourceUri, TempFile& tempFile, SubscriptionState& subState, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options)
                  w System.Deployment.Application.ApplicationActivator.PerformDeploymentActivation(Uri activationUri, Boolean isShortcut, String textualSubId, String deploymentProviderUrlFromExtension, BrowserSettings browserSettings, String& errorPageUrl)
                  w System.Deployment.Application.ApplicationActivator.ActivateDeploymentWorker(Object state)
              --- Wyjątek wewnętrzny ---
              System.Deployment.Application.InvalidDeploymentException (SignatureValidation)
              - Podpis XML manifestu jest nieprawidłowy.
              - Źródło: System.Deployment
              - Ślad stosu:
                  w System.Deployment.Application.Manifest.AssemblyManifest.ValidateSignature(Stream s)
                  w System.Deployment.Application.ManifestReader.FromDocument(String localPath, ManifestType manifestType, Uri sourceUri)
              --- Wyjątek wewnętrzny ---
              System.Security.Cryptography.CryptographicException
              - Nie można utworzyć obiektu SignatureDescription dla podanego algorytmu podpisu.
              - Źródło: System.Security
              - Ślad stosu:
                  w System.Security.Cryptography.Xml.SignedXml.CheckSignedInfo(AsymmetricAlgorithm key)
                  w System.Security.Cryptography.Xml.SignedXml.CheckSignature(AsymmetricAlgorithm key)
                  w System.Security.Cryptography.Xml.SignedXml.CheckSignatureReturningKey(AsymmetricAlgorithm& signingKey)
                  w System.Deployment.Internal.CodeSigning.SignedCmiManifest.Verify(CmiManifestVerifyFlags verifyFlags)
                  w System.Deployment.Application.Manifest.AssemblyManifest.ValidateSignature(Stream s) SZCZEGÓŁY TRANSAKCJI MAGAZYNOWANIA SKŁADNIKÓW
          Brak dostępnych informacji o transakcji.
       
×