Skocz do zawartości
Hydel

Ustawienia X-Raya

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem! Nie wiem jak ustawić X-Raya w paczce modów Huzzuni. Widzę tylko jaskinie lecz chcę widzieć same rudy.

Pomocy!

~HydelPlayGames

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Hydelku, a moze pomyslisz przez chwile o tym czy dobrze robisz uzywajac takich brzydkich modyfikacji? Bo wiesz sa ludzie, ktorzy tez zajmuja lapaniem i karceniem takich urwiskow jak ty. Skoro jednak masz z tym problem to najlepiej usun problematycznego moda, aby nikomu i sobie nie robic trudnosci :) Edytowane przez Gigeno

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

bloody hell, co tyle hejtu? Nie wiadomo, po co mu x-ray. Co do tematu, to nie może być takie trudne. Pogmeral w Options -> Controls, ale nie znam się na huzuni

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

• Podobna zawartość

• Przez jacek kupa
      W filmiku pokazuje działanie x-ray a w opise jest możliwośc pobrania x-raya

• Przez wertos97
      Witam, chciałbym poruszyć temat cheatów i zhackowanych klientów gry (np. Nodus).
      Ps. Czy istnieje jakiś cheat do spawnowania itemow na multi? Ostatnio spotkałem się na sg z gościem, który w głównych skrzyniach znalazł złoty miecz... Czy to możliwe?
    • Przez AdamGrzegorz
      Jeżeli spotkało cię że nie miałeś X-ray'a?
      Albo go miałeś kiedyś i juz go nie masz?

Za takie coś normalnie dostaje się PermBana , trzeba z tym skończyć.
      Np. Nie miałem x-raya i kopalem w dól szukając rud, a np. Mod tpnął się do mnie i PermBan
      Spotkało ciebie coś takiego?
      pisz na tym dziale , skarge o niesprawiedliwego bana za x-ray .
      tu możesz pisać o UnBany , słusznie .

Niech Mody ,Kidmody i Admini patszą dokladnie jak dają bany za x-ray.

List do Greena:
      GreenBlind...
      Proszę abyś zobaczył dokladnie kto ma ''naprawde'' x-raya
      Np. Ja , nie miałem x-raya i dnia: 17.11.2012 dostałem bana od sandi,