Skocz do zawartości
Chormon

regulamin Regulamin działu

Rekomendowane odpowiedzi

REGULAMIN DZIAŁU

  1. Dział "Przywitaj się" jest miejscem, w którym nowi (i nie tylko) użytkownicy witają się, zadawane są im pytania;
  2. Zabrania się tutaj prowadzenia działalności reklamowej (

    Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

    , stron internetowych,

    Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

    , itp. Są do tego odpowiednie działy). Nieprzestrzeganie tego punktu będzie karane ostrzeżeniem w systemie!
  3. Jako, że posty z tego działu nie są liczone, dozwolone jest pisanie wiadomości jednosłownych;

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez anewil
      Regulamin serwera Enternal Prison   1. Postanowienie ogólne 1.1. Wraz z zalogowaniem się na serwer, użytkownik akceptuje warunki niniejszego regulaminu. 1.2. Zakładanie multikont, które mają na celu zniszczenie ekonomii serwera jest surowo karalne. 1.3. W wypadkach, kiedy użytkownik chce zacząć grę na nowym koncie jest zobowiązany do poinformowania o tym Administrację. 1.4. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. 1.5. Administracja nie bierze odpowiedzialności za: 1.5.1. Wymiany przedmiotami, 1.5.2. Handel przedmiotami, 1.5.3. Pożyczanie pieniędzy. 1.6. Prawo do edytowania regulaminu posiadają Administratorzy serwera z rangą "Ekipa Prison" oraz osoby upoważnione przez Admina. 1.7. Od decyzji ekipy serwera można odwołać się na podforum: "Skargi i apelacje". 1.8. Administrator serwera może zmienić decyzję Moderatora w każdej chwili. 1.9. W sprawach nie objętych niniejszym regulaminem bądź w kwestiach spornych decydujący głos ma Administracja. 1.10. Osoby, które łamią prawo ustanowione na terenie Rzeczypospolitej Polskiej muszą być świadome możliwości wszczęcią postępowania karnego wobec nich. 1.11. Wszystkie wiadomości wysłane na serwerze są rejestrowane i Administracja ma możliwość wglądu do nich w czasie rzeczywistym jak i późniejszym.   2. Zasady gry na serwerze 2.1. Na serwerze obowiązują zasady netykiety (Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      ). 2.2. Na serwerze zakazuje się: 2.2.1. Trollingu (Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      ); 2.2.2. Spamowania (Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      ); 2.2.3. Floodowania (Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      ); 2.2.4. Wysyłania reklam, zwłaszcza konkurencyjnych serwerów, for, portali; 2.2.5. Obrażania innych użytkowników serwera; 2.2.6. Spamowania przedmiotami, które mogą spowolnić lub uniemożliwić pracę klienta Użytkownika; 2.2.7. Rozpowszechniania materiałów pornograficznych lub uznanych przez administrację za obraźliwią; 2.2.8. Umieszczania na czacie treści kontrowersyjnych, pozbawionych dobrego smaku; 2.2.9. Zapychania czatu wchodzeniem i wychodzeniem z serwera; 2.2.10. Wykorzystywania błędów serwera (bugów); 2.2.11. Propagowania seksizmu, rasizmu, nienawiści i przemocy, skrajnych i totalitarnych poglądów ideologicznych, np. faszyzmu.  2.3. Na serwerze istnieje system rang Administracyjnych oraz system rang możliwych do wykupienia za walutę na serwerze. Rangi Administracyjne ma prawo dać tylko Admin. 2.4. Za wykroczenie wymienione w niniejszym regulaminie Ekipa ma prawo użyć nastepujących kar: 2.4.1. Pemanentne zablokowanie dostępu do serwera (Permban); 2.4.2. Tymczasowe zablokowanie dostępu do serwera (Tempban); 2.4.3. Permanentne wyciszenie użytkownika (Permmute); 2.4.4. Tymczasowe wyciszenie użytkownika (Tempmute); 2.4.5. Ostrzeżenie w systemie kar (Warn); 2.4.6. Wyrzucenie użytkownika z serwera (kick); 2.4.7. Ostrzeżenie słowne. 2.5. Administracja i Moderacja zastrzega sobie prawo do dostosowywania czasu oraz rodzaju kary wedle potrzeby oraz powagi przewinienia.   3. Rangi na serwerze 3.1. Ranga to zbiór uprawnień oraz prefiks (kolor nick'u). 3.2. Na serwerze Enternal Prison znajdują się następujące rangi: 3.2.1. Drwal - ranga początkowa. Użytkownicy z tą rangą posiadają uprawnienia niezbędne do rozpoczęcia rozgrywki. 3.2.2. Vip - ranga możliwa do zakupienia na serwerze, posiada zestaw dodatkowych możliwości opisanych na targu, na serwerze. 3.2.3. Budowniczy - zajmuje się budowaniem eventów/budowli na serwer. Rangę tą nadaje Admin. 3.2.1. kMod - młodszy moderator. Zajmuje się pilnowaniem porządku na czacie. Posiada specjalnie wydzielone uprawnienia. 3.2.2. Mod - moderator. Zajmuje się pilnowaniem porządku na czacie i serwerze, pomocą graczom. Posiada specjalnie wydzielone uprawnienia. 3.2.3. sMod - starszy moderator. Zajmuje się pilnowaniem porządku na czacie i serwerze, pomocą graczom, organizowaniem cotygodniowych eventów, opiekuje się moderacją. Posiada specjalnie wydzielone uprawnienia. 3.2.4. Admin - administrator. Najważniejszy w ekipie. Podejmuje ostateczne decyzje dotyczące ekipy i kształtu serwera, sprawuję opiekę ze strony technicznej.  3.3. Rangi możliwe do zakupienia za walutę na serwerze: 3.3.1. Jeniec - kosztuje 700$. Otrzymuje możliwość kopania stone'a. 3.3.2. Farmer - kosztuje 1600$. Otrzymuje możliwość zakupienia farmy. 3.3.3. Górnik - kosztuje 16800$. Otrzymuje możliwość kopania węgla. 3.3.4. Kowal - kosztuje 31600$. Otrzymuje możliwość kopania żelaza. 3.3.5. Złotnik - kosztuje 52200$. Otrzymuje możliwość kopania złota. 3.3.6. Zabójca - kosztuje 78900$. Otrzymuje możliwość korzystania z areny pvp oraz spawnerów stworów. 3.3.7. Kopacz - kosztuje 95000$. Otrzymuje możliwość kopania ziemi. 3.3.8. Pustelnik - kosztuje 115000$. Otrzymuje możliwość kopania piasku. 3.3.9. Garncarz - kosztuje 139000$. Otrzymuje możliwość kopania gliny. 3.3.10. Bogacz - kosztuje 155000$. Otrzymuje możliwość korzystania z kasyna. 3.3.11. Jubiler - kosztuje 179000$. Otrzymuje możliwość kopania szmaragdów i lapisu lazuli. 3.3.12. Inżynier - kosztuje 200000$. Otrzymuje możliwość kopania redstone'a. 3.3.13. Skazaniec - kosztuje 400000$. Otrzymuje możliwość kopania diamentów. 3.3.14. Anioł - kosztuje 700000$. Otrzymuje możliwość kopania wełny i śniegu. 3.3.15. Demon - kosztuje 1000000$. Otrzymuje możliwość kopania netherrack'u i piaska dusz (soulsand).   4. System cel i farm 4.1. Każdy Użytkownik ma prawo do posiadania 1 celi i 1 farmy albo 2 cel, albo 2 farm. 4.2. Każda cela i farma kosztuje 1500$. 4.3. Cele i farmę można przedłużyć o 7 dni za 1500$ do nieskończonej liczby dni. 4.4. Użytkownik ma prawo dodać kogoś do celi/farmy za pomocą komendy: /srm addmember <nick> cela<nr celi>. 4.5. Użytkownik ma prawo usunąć kogoś z celi/farmy za pomocą komendy: /srm remmember <nick> cela<nr celi>. 4.6. Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia celi/farmy użytkownika, który nie gra przez dłuższy czas.    5. Eventy 5.1. Na serwerze odbywają się cotygodniowe eventy w piątek o godzinie 20:00. 5.2. Moderacja ma możliwość zorganizowania eventu (nie cotygodniowego) za pozwoleniem Admina. 5.3. Użytkownik ma możliwość zbudowania eventu po przedstawieniu projektu i zatwierdzeniu tego projektu przez Admina.    
      Copyright © by Prison.minecraft.pl 
       
    • Przez Woozie
      [center][b]REGULAMIN DZIAŁU[/b][/center]
      [center][b]ZAKŁADANIE WŁASNEJ "FABRYKI SKINÓW"[/b][/center][list=1]
      [*]Zakładając fabrykę skinÓw zamieść informacje o Twoim doświadczeniu oraz skiny wykonane przez Ciebie.
      [*]Fabryki skinÓw nie polegają na wyszukaniu, a na stworzeniu skina - nie oferuj wyszukiwania skinÓw w Internecie, to bezcelowe.
      [*]Wszelkie informacje o przerwach w pracy (o czasie, w ktÓrym nie możesz pracować) zamieść w pierwszym poście tematu i w jego nazwie, opatrzając go nagłÓwkiem [PRZERWA].
      [*]Jeżeli stwierdzisz, że nie możesz pracować dłużej nad skinami, zamknij fabrykę zamieszczając informację w pierwszym poście tematu oraz w jego nazwie, opatrzając go nagłÓwkiem [ZAMKNIĘTE].
      [*]Użytkownikom korzystającym z fabryk wolno złożyć maksymalnie dwie prośby tygodniowo.
      [*]Użytkownikom nie wolno składać prÓśb w zamkniętych fabrykach.
      [*]Za złamanie powyższych zasad Moderatorzy będą nakładać kary ustalone przez Regulamin forum.
      [*]Moderacja i Administracja mają prawo do zmiany powyższych zasad, powiadamiając o tym UżytkownikÓw dwa dni przed wejściem zmian w życie.
      [/list]
×