Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z dodaniem ramu do minecrafta

• Please log in to reply

14 odpowiedzi w tym temacie

#1 9Kacperroo5

9Kacperroo5

Nieznany

• 8 postów

Napisano 08 marzec 2013 - 12:08

Witam mam do was gorącą prośbęmam problem z minecraftem  jestem zielony w te klocki wiec mysle ze mi pomozecie. Na normalu minecraft pozera mi Mb tyle co w zdjeciu w zalaczniku na komputerze mam dostepne 3,56 Gb RAMU. Czemu podczas dodawania Mb ramu do minecrafta niby wszystko jest ok ale jedna k po wcisnieciu skrotu. minecraft.bat (ten plik co robie do dodania ramu do MC) w tym samym momencie co wcisne przestaje mi dzialac chcialem dodac 2048 Mb byc moze to za duzo do mojego komputera wiec prosze o pomoc co do mojego problemu i powtarzam wam ze do mnie trzeba tlumaczyc jasno i wyraznie bo ja zielony w te klocki jestem dziekuje pozdrawiam

Jesli nie w tym dziale to sorqi przenbiescie :D

Załączone pliki

• Załączony plik  MC.jpg   6,91 KB   14 Ilość pobrań

Użytkownik 9Kacperroo5 edytował ten post 08 marzec 2013 - 12:14

• 0

#2 EniuuuPL

EniuuuPL

I am not so grand, not as a god. I am Holo, and Holo is all that

• 864 postów
  • Nick MC:EniuuuPL
  • Steam ID:Kubson8
  • Wersja:Pełna
  • Gram na:
    Freebuild, Survival
  • LokalizacjaPruszków

Napisano 08 marzec 2013 - 14:00

Uzyj Magic Launcher ma w sobie opcje zmiany ilości ram.

• 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#3 9Kacperroo5

9Kacperroo5

Nieznany

• 8 postów

Napisano 08 marzec 2013 - 15:05

A ten  Magic Launcher to nie jest takie cos jak resource hacker?

zaraz sciagne i sprawdze czy to pomoze :D

juz jestem zalaczam plik w ktorym pokazany jest blad mozecie mi wyjasnic o co chodzi w tym ??

Nie wiem czy nie mam javy dla systemu 64 bitowego a na necie javy 7 nie moge znalezc dla 32

juz zrobilem wszystko co moglem wymyślić musicie mi pomóc

Załączone pliki

• Załączony plik  MC.jpg   58,43 KB   12 Ilość pobrań

• 0

#4 9Kacperroo5

9Kacperroo5

Nieznany

• 8 postów