Skocz do zawartości

Ranking

Index wyszukiwania jest obecnie zmieniany. Wyniki w Rankingu mogą być niekompletne.

Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 21.08.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Wojny Mobów 2 – Minigame PvP Ostatnia aktualizacja wątku: 14 września 2017 O co tu chodzi? Wojny Mobów 2 to rozbudowana mapa PvP, której rozgrywka może odbywać się w czterech różnych trybach, z wybieranymi przez gracza warunkami zwycięstwa, na jednej z ośmiu map, za sterami jednej z dwudziestu klas, których lista znajduje się niżej. Tryby gry: Wspomniane cztery tryby rozgrywki to: - Każdy na Każdego – Klasyczne PvP w stylu Super Craft Bros. Gracze zostają przeniesieni na arenę i nie schodzą z niej, póki nie zabiją odpowiedniej ilości osób bądź nie zostaną ostatnią żywą istotą w okolicy. - Tryb Drużynowy – Zasadniczo tryb podobny do Każdy na Każdego, z tym że tutaj oczywiście gramy w jednej z dwóch drużyn, których Zabójstwa oraz pozostałe Życia są wspólne dla każdej z drużyn. - Arcade Games – Zmodyfikowana wersja Każdy na Każdego, dodająca możliwość nadania dowolnych z 9 przygotowanych efektów mikstur, takich jak Oślepienie, Niewidzialność lub Siła 2 wszystkim graczom w grze. Efekty te można ze sobą niemal dowolnie łączyć i mieszać. - Zdrajca! – Niezwykły, w pełni funkcjonalny dodatek do mapy. Tryb wzorowany na Trouble In Terrorist Town z Garry’s Mode’a. Wśród graczy losowanych jest 1-2 Zdrajców, którzy otrzymują specjalne przedmioty i muszą po cichu wyeliminować wszystkich Niewinnych zanim upłynie limit czasowy. Występują tutaj również inne, opcjonalne role: Detektyw oraz Werter. Każdy z trybów ma możliwość edycji warunków zwycięstwa, np. liczby zabójstw, pozostałych żyć lub limitu czasowego. Zróżnicowane bitwy: Potyczki oraz starcia masowe urozmaicają mechaniki takie jak: Serie zabójstw, Buffy do HP oraz Regeneracji porozkładane na mapach, tajemniczy Dark Buff oślepiający wrogów i teleportujący nas do najbliższego z nich, Ołtarze odblokowujące się co dwie minuty i dostarczające dużo silniejsze przedmioty od standardowych, Mechanika Sprintu, dająca każdemu z graczy co minutę potkę na przyśpieszenie i wiele, wiele innych. Warto nadmienić, że mapy posiadają częściowo losowe punkty respawnu, co w połączeniu z pięcioma sekundami nieśmiertelności tuż po odrodzeniu sprawia spawn-kille zupełnie nieefektywnymi. Mapy: Rozgrywki w Wojnach Mobów rozgrywają się na ośmiu specjalnie przygotowanych arenach: Rezydencja: Zalecana liczba graczy: 2-3 Fragment miejskiego pałacyku: niewielki plac z ogrodem, otoczony dwupiętrowymi krużgankami. Mała i ciasna arena. Dola Jeruzalem: Zalecana liczba graczy: 3-6 Średniej wielkości mapa w postaci opuszczonego, zrujnowanego miasteczka, zarośniętego drzewami i różnymi gatunkami traw. Jej urok jest jedyny w swoim rodzaju. Osada: Zalecana liczba graczy: 3-6 Średniej wielkości, bardzo śliczna i kolorowa mapa. Średniowieczna osada z chatami krytymi strzechą, drewnianą studnią oraz uroczym kamiennym kościółkiem. Bliźniacze Mosty: Zalecana liczba graczy: 4-8 Średniej wielkości mapa, o pagórkowatym krajobrazie, z porośniętą liliami rzeką oraz dwoma przecinającymi ją mostami. Stos: Zalecana liczba graczy: 4-8 Duża mapa zbudowana ze skinów znanych Youtuberów takich jak Vertez, JJayJoker, MagdalenaMariaMonika oraz wielu innych. Jedyna arena, z której istnieje możliwość wypadnięcia. Candyland: Zalecana liczba graczy: 4-8 Cukierkowy świat, pełen lodów, lizaków i rzek czekolady. Przy tym duża i przestronna arena do walki. Tropiki: Zalecana liczba graczy: 6-12 Duża, wielowarstwowa dżunglowa mapa, z jeziorkiem otaczającym ołtarz w centralnej części, a także wiszącymi nad całością dwoma wzajemnie skrzyżowanymi mostami. Lodowa: Zalecana liczba graczy: 6-12 Ogromna, zimna i raczej płaska mapa z rozległymi polanami do bitew. Klasy Postaci: Dostępnych jest ich dwadzieścia, podzielonych na pięć podgrup ze względu na styl walki. Agresorzy: Czyli klasy oparte na walce bezpośredniej, głównie w zwarciu. Proste w rozgrywce, jednak mające mniejszy potencjał. Nazwa – Zombie (Aggressor) Liczba HP – 40 Broń – Kij sharpness 4 Efekty – Brak Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – brak Nazwa – Creeper (Aggressor) Liczba HP – 20 Broń – Proch sharpness 4 Efekty – Sila 2 Pancerz – Skórzany set z głową Creepera zamiast hełmu, buty Feather Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion x3 Nazwa – Kurczak (Aggressor) Liczba HP – 32 Broń – Pióro Sharpness 4 Knockback 1 Efekty – Siła 1 Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – brak Nazwa – Żelazny golem (Aggressor) Liczba HP – 36 Broń – Żelazna Sztabka sharpness 2 Efekty – brak Pancerz – Żelazny set, buty Feather Falling 4 Inne – 4 Złote jabłka Nazwa – Kostka Magmy (Aggressor) Liczba HP – 20 Broń – Magmowy Krem sharpness 2 fire aspect 3 Efekty – brak Pancerz – Skórzany set protection 4, buty Feaher Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion (20s) x2 Nazwa – Wygnaniec (Aggressor) Liczba HP – 20 Broń – Żelazna motyka sharpness 6 Efekty – Przyspieszenie 1 Pancerz – Skórzany set prot 2, buty Feather Falling 4 Inne – brak Nazwa – Wither (Aggressor) Liczba HP – 40 Broń – Łuk, Nether Star sharpness 2 Efekty – Zwiększony skok, (gdy poniżej 20 HP – Siła 2 oraz Odporność 1) Pancerz – Skórzany set protection 1, buty Feather Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion x2 Tacticale: Klasy oparte na jakimś pomyśle, mechanice. W czystej kalkulacji są słabsze od Agresorów, jednak zastosowanie odpowiedniej taktyki pozwala im bez problemu zabić wcześniej wspomnianych. Nazwa – Królik z Caerbannog (Tactical) Liczba HP – 28 Broń – Łza ghasta sharpness 3 Efekty – Siła 1, Zwiększenie skoku 3 Pancerz – Skórzany set (z wyłączeniem hełmu), buty Feather Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion x5. Począwszy od drugiego zabójstwa, co trzecie zabójstwo dostaje dodatkowy poziom Siły. Kiedy zginie, traci jeden taki poziom. Ponadto, za zabójstwa dostaje Punkt Bonusowy oraz kilka sekund zwiększonej regeneracji Nazwa – Kałamarnica (Tactical) Liczba HP – 28 Broń – Ink Sack sharpness 4, drugi Ink Sack knockback 3 Efekty – Widzenie w ciemności Pancerz – Skórzany set, hełm Respiration 3, buty Feather Falling 4 Inne – Splash Blindness 1 Slowness 1 Potion x16, Splash Speed 2 Potion (20s) x2, Raz na trzydzieści sekund otrzymuje 10 serduszek absorpcji, które znikają po 20 sekundach Nazwa – Posuch (Tactical) Liczba HP – 28 Broń – Kij Sharpness 4 Efekty – Odporność 1 Pancerz – Skórzany set Prot 1, buty Feather Falling 4 Inne – Splash Hunger 8 Slowness 2 Potions (10s) x16 Nazwa – Enderman (Tactical) Liczba HP – 32 Broń – Enderperły sharpness 4 knockback 3 Efekty – Niewidzialność Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10 Inne – 16 enderpereł Nazwa – Farlander (Tactical) Liczba HP – 28 Broń – Złota motyka sharpness 4 Efekty – 12 sekund Niewidzialności, Przyśpieszenia 2, Odporności 1, Siły 2 i Regeneracji 2 (nadawane co 20 sekund) Pancerz – brak Inne – brak Nazwa – Pająk (Tactical) Liczba HP – 28 Broń – Oko Pająka sharpness 4 Efekty – Przyśpieszenie 1, Zwiększenie skoku 2 Pancerz – Skórzany set, but Feather Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion x5, Dostaje punkt bonusowy co 30 sekund (zamiast 60) Poke Masterzy: Klasy oparte na pomyśle doskocz-uderz-uciekaj. Obijanie wrogów to ich specjalność. Nazwa – Endermite (Poke Master) Liczba HP – 28 Broń – Płomienny proszek sharpness 2, fire aspect 4, knockback 2 Efekty – brak Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – 4x enderperły, Splash Speed 2 Potion x5, Zabijając wroga, przejmuje jego Życie (w trybie do wyczerpania Żyć) lub zyskuje dwa zabójstwa (w trybie do liczby zabójstw) Nazwa – Smok Kresu (Poke Master) Liczba HP – 40 Broń – Gwiazdka Pirotechniczna sharpness 2 fire aspekt 4 Efekty – Przyspieszenie 1 Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion x2, Splash Poison 2 Potion x16, Enderperły x4 Archers: Klasy łucznicze. Posiadają bardzo duże obrażenia i mobilność, jednak są papierowe i łatwe do zabicia na krótkim dystansie. Nazwa – Szkielet (Archer) Liczba HP – 20 Broń – Łuk punch 2 power 1 Efekty – Przyśpieszenie 1 Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion x2 Nazwa – Blaze (Archer) Liczba HP – 20 Broń – Łuk Flame 1 Punch 1, Pałeczka Blaze’a Fire Aspect 7 Knockback 2 Efekty – Przyśpieszenie 1 Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – Zapalniczka, Splash Speed 2 Potion x2 Chaos: Domyślnie zablokowane klasy. Są dziwne, nietypowe, czasem denerwujące, jednak w sumie to miły dodatek Nazwa – Wiedźma (Chaos) Liczba HP – 20 Broń – Zboże sharpness 3 Efekty – brak Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – 20x Splash Wither Potion, 20x Splash Poison Potion, 3x Stealth Potion, 3x Regeneration Potion, 5x Speer Potion, 3x Strength Potion, 10x Zombie egg, 10x Cave Spider egg, 10x Skeleton egg, 5x Creeper egg, 5x Witch egg Nazwa – Ghast (Chaos) Liczba HP – 40 Broń – Łuk Efekty – Zwiększenie skoku 12 Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10 Inne – brak Nazwa – Herobrine (Chaos) Liczba HP – 20 Broń – Diamentowa motyka sharpness 4 knockback 3 Efekty – Niewidzialność, Odporność 1, Przyśpieszenie 1 Pancerz – brak Inne – Splash Speed 2 Potions x5 Wideoprezentacja: Linki do pobrania: Linki tylko dla tej wersji: MIRROR 1, MIRROR 2 Wersja mapy: 2.1.0 Kompatybilna z: Minecraft 1.7 W paczce do pobrania z powyższych linków znajdują się: mapa Wojny Mobów 2, plik README, plik Minecraft Server 1.7.5, instalka OptiFine dla wersji Minecraft 1.7.5 Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.0 Pierwsza duża aktualizacja mapy, skupiona na rozwoju customizacji oraz Arcade Games. Zaawansowane Opcje Konfiguracyjne pozwolą na modyfikowanie czasu uzyskiwania Punktów Bonusowych, edycje Ołtarzy czy nawet wyłączenie naturalnej regeneracji. Nowy system Arcade obsługuje teraz Drużynówkę oraz udostępnia znacznie szerszą gamę efektów. Koniec z każdorazowym układaniem ekwipunków po śmierci, od tej pory każda klasa ma stały, intuicyjny układ przedmiotów na pasku. Nowy moduł informowania graczy o wyborze trybu, mapy i konfiguracji gry zapobiegnie pogubieniu się w monitach, zaś frustrujące do niedawna klasy Enderman oraz Farlander otrzymały zmiany, mające zbliżyć je poziomem do ogólnej METY na mapce. Zmian nie uniknęły także Ołtarze, które poza dotychczasowym, mocnym przedmiotem nadają Błogosławieństwo (efekty Regeneracji 1, Przyśpieszenia 1 i Siły 1) utrzymujące się aż do następnego przejęcia Ołtarza przez innego gracza.
  2. 1 punkt
  3. 1 punkt
    Czyli chcesz zakupić serwer i trzymać go w własnym domu. Dobrze rozumiem?
  4. 1 punkt
    Ymmm... what? Jak mają to być pluginy lub skrypty potencjalnego kandydata to chyba logiczne, że ich autorem jest osoba zgłaszająca się.
  5. 1 punkt
    Poszukuje skryptera na serwer minecraft - Robię serwer Real Life - Do zrobienia jest kilka skryptów na serwer! Wzór podania Podanie pisać w tym temacie! Dla skryptera : 1. Nick: 2. Wiek: 3. Staż w minecraft: 4. Mikrofon(aby porozumiewać się z resztą ekipy): 5. Twoje skrypty (ale to już na pv): 6. Na ilu serwerach byłeś skrypterem , technikiem: 7. Kontakt:
  6. 1 punkt
    Posiadasz najnowszą wersję Essentials? Na jakiej wersji jest serwer? Czy hosting ma Javę 7 czy 8?
  7. 1 punkt
    Masz odpowiednio skonfigurowaną opcję op-permission-level w pliku server.properties?
  8. 1 punkt
    Google nie boli ale oczy od szukania pluginów godzinami tak. Dzięki plugin działa i no w configu muszę pozmieniać
  9. 1 punkt
    OtherDrops, łatwy do konfiguracji, i google nie boli jak by co:).
  10. 1 punkt
  11. 1 punkt
    Nie potrzeba do tego pluginu, wystarczy użyć komendy /title.
  12. 0 punktów
    Odpal Minecrafta z menadżerem zadań. Czy proces Javy zachowuje się jakoś dziwnie?
×